Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szukam paru rzeczy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 zajcz3k

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:37
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 13.09.2010 20:45

Witam.

Szukam i nie moge znależć, a gdzies to mi przelecialo kiedys :P A mianowicie potrzebuje:
Jak sie robi nowe itemy - np. rozne rodzaje stalkerow, widzialem na forum jak zrobic 1/1 z m4 ale to mnie nie zbyt interesuje bo to bez sensu akurat :)
Czy jest juz moze jaki plugin ktory wykrywa softa na ns/steam?
Czy test na 16 bit jest potrzebny? Czy 16 bit nie zmienia az tyle w grze?
Jak zrobic zeby menu klas bylo kolorowe np: cyfry na czerwono, litery na pomaranczowo.
Jak zrobic, zeby nie trzeba bylo rozdawac tyle statow tylko naciskam np 5 i mi dodaje 25 pkt w sile?

Jak cos mi sie przypomni to dopisze :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.09.2010 21:01

Nowe itemy - amxx.pl/tworzenie-nowych-przedmiotow-t23423.html

Szybkie rozdawanie pkt umiejętności - amxx.pl/tutorial-szybsze-rozdzielanie-punktow-przydatne-t23981.html

16 Bit przynajmniej u mnie daje tylko takiego rozproszonego smoka, nic wiecej

Z kolorami w menu pomoże ci to - amxx.pl/tworzenie-menu-t11997.html&p=69839&hl=+tworzenie++menu&fromsearch=1#entry69839
A dokladnie to to:
\w-dalszy tekst będzie miał kolor biały
\y-dalszy tekst będzie miał kolor zółty
\r-dalszy tekst będzie miał kolor czerwony
\d-dalszy tekst będzie miał kolor szary

Co do softa to nie wiem :( Znaczy jest ale only steam, lap linka - amxx.pl/software-detector-t6257.html&hl=soft

Użytkownik Pawex edytował ten post 13.09.2010 21:30

  • +
  • -
  • 1

#3 zajcz3k

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:37
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 13.09.2010 22:41

Wielkie dzięki za linki z robieniem itemow. Ale z rozdawaniem pkt i menu nie chodzilo mi o to. Chem zeby rozdawało 25 w to co nacisne a nie ondrazu wszystko, a nie znam sie na tyle na tym zeby to samemu zrobic. A z tym menu to nie wiem gdzie w tym .sma sa te wszystkie napisy z menu i nie wiem jak to dokladnie zrobic nie ma ktos jakiejs lepszej instrukcji, albo umie sam to jakos wytlumaczyc :)
  • +
  • -
  • 0

#4 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.09.2010 08:28

W menu to po prostu przed tym co chcesz miec kolor jakis dajesz odpowiednią literkę i sie zmienia, ja wiem ze chciales po 25 pkt ale frybyd takiego czegoś nie ma, zobacze potem moze uda mi sie to przerobić tak zeby dawało po 25

Tu dam ci przyklad mniej wiecej tego kolorowego menu:
/yżółte klasy /n /rczerwone klasy(W nowej lini)

  • +
  • -
  • 0

#5 zajcz3k

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:37
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 14.09.2010 13:18

To bardzo bym sie cieszyl jak by udalo ci sie to przerobic :)
Szukam jeszcze jak zrobić, ze gdy ktos dostanie lvl w sayu pokazuje sie Gracz xxx awansowal z poziomu x do poziomu y
i plugin ktory pokazuje nad HP ile masz HP ale mniejsze, bo max hp ile pokazuje to 255 a jak ktos ma wiecej to juz nie pokazuje ile.

Użytkownik zajcz3k edytował ten post 14.09.2010 13:38

  • +
  • -
  • 0

#6 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 14.09.2010 14:14

Znajdź
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
	else
		format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
Zamień na
format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id]) 
        else 
                format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id]) 

  • +
  • -
  • 1

#7 zajcz3k

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:37
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 14.09.2010 18:13

nie chodzilo mi dokladnie o to, ale takie tez jest dobre. dzięki.

Szukam jeszcze jak zrobić, ze gdy ktos dostanie lvl w sayu pokazuje sie Gracz xxx awansowal z poziomu x do poziomu y
  • +
  • -
  • 0

#8 Jagoda

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 14.09.2010 18:18

colorchat w zalaczniku
Szukasz

#include <csx>

Dodajesz pod

#include <colorchat>

Potem szukasz

player_lvl[id]+=1
player_point[id]+=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])

dodajesz pod

new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 awansowal^x04 %s^x01 (do poziomu^x04 %i^x01)", name, Race[player_class[id]], player_lvl[id])

Załączone pliki


Użytkownik Jagoda edytował ten post 14.09.2010 18:20


#9 zajcz3k

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:37
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 14.09.2010 21:33

Wielkie dzięki.

Potrzebuje jeszcze jak zrobic, ze /top15 pokazuje top15 leveli a nie staty :)

Użytkownik zajcz3k edytował ten post 16.09.2010 12:47

  • +
  • -
  • 0

#10 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.09.2010 11:19

Na dole poprawny kod :o

Użytkownik Pawex edytował ten post 18.09.2010 12:07

  • +
  • -
  • 0

#11 zajcz3k

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:37
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 18.09.2010 11:19

Takie bledy mam przy kompilacji:

DiabloMOD_5.9l.sma(568) : error 017: undefined symbol "_create_ThinkBot"
DiabloMOD_5.9l.sma(858) : error 017: undefined symbol "SubtractStats"
DiabloMOD_5.9l.sma(859) : error 017: undefined symbol "SubtractRing"
DiabloMOD_5.9l.sma(861) : error 017: undefined symbol "BoostStats"
DiabloMOD_5.9l.sma(862) : error 017: undefined symbol "BoostRing"
DiabloMOD_5.9l.sma(1095) : error 017: undefined symbol "select_class_query"
DiabloMOD_5.9l.sma(1109) : error 017: undefined symbol "BoostRing"
DiabloMOD_5.9l.sma(1110) : error 017: undefined symbol "BoostStats"
DiabloMOD_5.9l.sma(1113) : error 017: undefined symbol "set_speedchange"
DiabloMOD_5.9l.sma(1140) : error 017: undefined symbol "count_jumps"
DiabloMOD_5.9l.sma(1141) : error 017: undefined symbol "give_knife"
DiabloMOD_5.9l.sma(1154) : error 017: undefined symbol "set_renderchange"
DiabloMOD_5.9l.sma(1157) : error 017: undefined symbol "changeskin"
DiabloMOD_5.9l.sma(1161) : error 017: undefined symbol "kill_all_entity"
DiabloMOD_5.9l.sma(1163) : error 017: undefined symbol "Bot_Setup"
DiabloMOD_5.9l.sma(1165) : error 017: undefined symbol "check_class"
DiabloMOD_5.9l.sma(1290) : error 017: undefined symbol "set_gravitychange"
DiabloMOD_5.9l.sma(1291) : error 017: undefined symbol "set_speedchange"
DiabloMOD_5.9l.sma(1292) : error 017: undefined symbol "set_renderchange"
DiabloMOD_5.9l.sma(1297) : error 017: undefined symbol "write_hud"
DiabloMOD_5.9l.sma(1308) : error 017: undefined symbol "change_health"
DiabloMOD_5.9l.sma(1317) : error 017: undefined symbol "SubtractStats"
DiabloMOD_5.9l.sma(1318) : error 017: undefined symbol "SubtractRing"
DiabloMOD_5.9l.sma(1321) : error 017: undefined symbol "BoostStats"
DiabloMOD_5.9l.sma(1322) : error 017: undefined symbol "BoostRing"
DiabloMOD_5.9l.sma(1341) : error 017: undefined symbol "select_class_query"

  • +
  • -
  • 0

#12 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 18.09.2010 11:24

Klamry :P
Proponuje:
Sprawdzanie liczby klamer w funkcjach - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#13 zajcz3k

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:37
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 18.09.2010 11:44

Ale to dopiero mi to wyskoczylo jak zrobilem to co napisal mi Pawex wczesniej wszystko bylo dobrze i nie wiem gdzie ile ma byc klamer.
Pawex moglbys to naprawic?:)

Użytkownik zajcz3k edytował ten post 18.09.2010 11:46

  • +
  • -
  • 0

#14 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 18.09.2010 11:57

Wrzuć sma...
  • +
  • -
  • 0

#15 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.09.2010 12:01

Poprawka: Klamry zamykajacej esle brakowalo :o
Spoiler

Użytkownik Pawex edytował ten post 18.09.2010 12:33

  • +
  • -
  • 0

#16 zajcz3k

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:37
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 18.09.2010 12:08

Dalej to samo, przed zmieniem tego co mi podal Pawex wszystko bylo ok to wiec cos musi z tym byc nie tak

DiabloMOD_5.9l.sma(568) : error 017: undefined symbol "_create_ThinkBot"
DiabloMOD_5.9l.sma(858) : error 017: undefined symbol "SubtractStats"
DiabloMOD_5.9l.sma(859) : error 017: undefined symbol "SubtractRing"
DiabloMOD_5.9l.sma(861) : error 017: undefined symbol "BoostStats"
DiabloMOD_5.9l.sma(862) : error 017: undefined symbol "BoostRing"
DiabloMOD_5.9l.sma(1095) : error 017: undefined symbol "select_class_query"
DiabloMOD_5.9l.sma(1109) : error 017: undefined symbol "BoostRing"
DiabloMOD_5.9l.sma(1110) : error 017: undefined symbol "BoostStats"
DiabloMOD_5.9l.sma(1113) : error 017: undefined symbol "set_speedchange"
DiabloMOD_5.9l.sma(1140) : error 017: undefined symbol "count_jumps"
DiabloMOD_5.9l.sma(1141) : error 017: undefined symbol "give_knife"
DiabloMOD_5.9l.sma(1154) : error 017: undefined symbol "set_renderchange"
DiabloMOD_5.9l.sma(1157) : error 017: undefined symbol "changeskin"
DiabloMOD_5.9l.sma(1161) : error 017: undefined symbol "kill_all_entity"
DiabloMOD_5.9l.sma(1163) : error 017: undefined symbol "Bot_Setup"
DiabloMOD_5.9l.sma(1165) : error 017: undefined symbol "check_class"
DiabloMOD_5.9l.sma(1290) : error 017: undefined symbol "set_gravitychange"
DiabloMOD_5.9l.sma(1291) : error 017: undefined symbol "set_speedchange"
DiabloMOD_5.9l.sma(1292) : error 017: undefined symbol "set_renderchange"
DiabloMOD_5.9l.sma(1297) : error 017: undefined symbol "write_hud"
DiabloMOD_5.9l.sma(1308) : error 017: undefined symbol "change_health"
DiabloMOD_5.9l.sma(1317) : error 017: undefined symbol "SubtractStats"
DiabloMOD_5.9l.sma(1318) : error 017: undefined symbol "SubtractRing"
DiabloMOD_5.9l.sma(1321) : error 017: undefined symbol "BoostStats"
DiabloMOD_5.9l.sma(1322) : error 017: undefined symbol "BoostRing"
DiabloMOD_5.9l.sma(1341) : error 017: undefined symbol "select_class_query"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#17 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.09.2010 12:11

Dalem ci poprawke... Zle musiales wkleic caly kod bo zrobilem to na czystym sma i mam tylko waringa o tabulacji...

Juz naprawiam, zle wkleiles...
I nie zmieniles X

Użytkownik Pawex edytował ten post 18.09.2010 12:22

  • +
  • -
  • 0

#18 zajcz3k

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:37
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 18.09.2010 12:19

Teraz taki blad mi wyskakuje:

DiabloMOD_5.9l.sma(1634) : warning 217: loose indentation
DiabloMOD_5.9l.sma(1825) : warning 217: loose indentation
DiabloMOD_5.9l.sma(1825) : error 029: invalid expression, assumed zero
DiabloMOD_5.9l.sma(1825 -- 1826) : warning 215: expression has no effect
DiabloMOD_5.9l.sma(1826) : error 014: invalid statement; not in switch
DiabloMOD_5.9l.sma(1826) : warning 215: expression has no effect
DiabloMOD_5.9l.sma(1826) : error 001: expected token: ";", but found ":"
DiabloMOD_5.9l.sma(1826) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

  • +
  • -
  • 0

#19 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.09.2010 12:30

Lap.
Nie wiem skad, ale jest 144 ostrzezen o zlej tabulacji w liniach w ktorych nic nie bylo robione, ale one nic nie robia nie martw sie :P

Załączone pliki


Użytkownik Pawex edytował ten post 18.09.2010 12:37

  • +
  • -
  • 1

#20 zajcz3k

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:37
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 18.09.2010 12:56

Ok dzięki :)

Jeszcze potrzebuje, zeby w top15 pokazywalo top leveli a nie staty :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych