Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Item - "noze do rzucania"


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.09.2010 16:22

Witam.
Mam pytanko jak zrobić item, dzięki któremu będziemy mieli np. 10 noży do rzucania tak jak ma ninja i zobójca?
Za all odpowiedzi z góry THX.

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.09.2010 16:29

Tak samo jak dajesz innej klasie tylko, ze zmienną globalną, a nie nazwą klasy. ;x

#3 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.09.2010 17:51

Robiłem tak, ale jakoś nie działało... Mógłbyś powiedzieć jak to zrobić? Dostaniesz repute...

#4 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 06.09.2010 17:57

W
	new knifes = 0
	if(player_class[id] == Ninja) knifes = 5 + floatround ( player_intelligence[id]/10.0 , floatround_floor )
	else if(player_class[id] == Zabojca) knifes = 1 + floatround ( player_intelligence[id]/20.0 , floatround_floor )

Dodaj.

esle if(twoja_zmienna[id] > 0) knifes = 1 + floatround ( player_intelligence[id]/20.0 , floatround_floor )

Użytkownik Znak Zapytania? edytował ten post 06.09.2010 17:58

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych