Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

kilka pytan z modelami


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 master245

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 09.11.2010 08:19

Witam.Jak zrobic zeby przy danym itemku klasa dostawala:

1.inny model noza
2.inny model skinu
3.inny model broni

Jeszcze jedno jak wylaczyc informacje o /klasy, /noweitemy itd ????

Zgory dziekuje.
ZA kazda pomoc dam +

Dodano 10 listopad 2010 - 08:06:
refresz

Użytkownik master245 edytował ten post 09.11.2010 12:01


#2 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 10.11.2010 14:36

jeszcze jedno jak wylaczyc informacje o /klasy, /noweitemy itd


W
plugin_init

Przy odpowiadających temu register_clcmd dodaj //
np.
//register_clcmd("say /klasy","show_menu_klasy")

Użytkownik Złotówka edytował ten post 10.11.2010 14:37

  • +
  • -
  • 1

#3 Damex

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Belsk
Offline

Napisano 10.11.2010 16:18

Skin: [Tutorial] Dodanie klasie szansy na zmianę skinu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

#4 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 10.11.2010 17:20

1. Zobacz sobie na przykladzie itemu sword. Tam gdy dostaniesz miecz to automatycznie zmienia model noza.
2. Taki item juz jest. Nazywa sie Chameleon lub kameleon.
3. Inny model broni to chyba to samo co inny model noza. Ja bym probowal analogicznie do itemu sword.
4. info o /klasy itp to tak jak napisal ktos @up szukasz informacji ktora chcesz zablokowac np "/klasy" i przed register_clcmd dajesz // czyli
//register_clcmd .... kod ktory blokujesz
  • +
  • -
  • 1

#5 master245

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 10.11.2010 18:46

W

plugin_init



Przy odpowiadających temu register_clcmd dodaj //
np.
//register_clcmd("say /klasy","show_menu_klasy")

Użytkownik Złotówka edytował ten post dziś, 14:37


Zrobilem tak i nie dziala /rune w ogóle nic z / ;]
A do tych 1-3 nie pomyslalem thx daje pomogl

Dodano 10 listopad 2010 - 19:03:
juz ok. to z /klasy

Tylko te modele......




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych