Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Złotówka - zdjęcie

Złotówka

Rejestracja: 06.10.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.06.2017 02:46
*****

#193627 Statyczny czas bana

Napisane przez expensive. w 03.12.2010 22:12

w amxbans.cfg znajdz

amxbans_custom_statictime 0
0 zamień na -1
powinno przez konsole również nie banować:)
  • +
  • -
  • 1


#181646 Problem - Tutorial

Napisane przez sebul w 20.10.2010 14:44

Nie wiem czy tam jest wszytko dobrze opisane, ale podam Ci to co sam zrobiłem
Znajdź
new player_dmg[33]

dodaj pod
new bc_jumpx[33] // skoki

znajdź funkcję
RoundStart()

dodaj w niej
if(player_class[i] == Twoja_Klasa)
bc_jumpx[i] = 1
else
bc_jumpx[i] = 0

znajdź
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)

zamień na
if (player_b_jumpx[id] > 0 || bc_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)

znajdź
if (player_b_jumpx[id] > 0) Postthink_Doubeljump(id)

zamień na
if (player_b_jumpx[id] > 0 || bc_jumpx[id] > 0) Postthink_Doubeljump(id)

w menu wybory klas znajdź
g_haskit[id] = 0

dodaj pod
bc_jumpx[id] = 0

przy wyborze którejś klasy dodaj
bc_jumpx[id] = 1

czyli np. będzie to wyglądać tak
(...)
case X:
{
player_class[id] = Jakas_Klasa
}
case X:
{
player_class[id] = Twoja_Klasa
bc_jumpx[id] = 1
}
case X:
(...)

znajdź
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])
{
dojump[id] = true
jumps[id]++
return PLUGIN_HANDLED
}

zamień na
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id]+bc_jumpx[id])
{
dojump[id] = true
jumps[id]++
return PLUGIN_HANDLED
}

Mi wszystko działa elegancko ;]
  • +
  • -
  • 3


#180937 Trzęsienie Ekranem

Napisane przez dRewNoo w 17.10.2010 12:58

player_b_shake[attacker_id] w public add_shake_bonus ma zostać


#180951 Trzęsienie Ekranem

Napisane przez diablix w 17.10.2010 13:25

message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenShake"), {0,0,0},id);
write_short(255<<14);
write_short(10<<14);
write_short(255<<14);
message_end();


Mi działa ;P
  • +
  • -
  • 1


#180681 MySQL

Napisane przez Portek w 16.10.2010 18:37

Nie, po prostu w najtańszym masz tylko 1 baze danych, niczym nie wpływa to na jakość usług.
  • +
  • -
  • 1


#170240 Pytanie na początku każdej rundy

Napisane przez hardbot w 11.09.2010 18:30

cvar: amx_ile_dac_hp "200" //Standard 200 :)

Spoiler



#170250 Pytanie na początku każdej rundy

Napisane przez Kusek w 11.09.2010 18:44

mi tam nie wali errorami, weź teraz bo wcześniej nie było includa hansandwich
  • +
  • -
  • 1


#170268 Pytanie na początku każdej rundy

Napisane przez hardbot w 11.09.2010 19:17

Spoiler



#170214 Pytanie na początku każdej rundy

Napisane przez Kusek w 11.09.2010 17:40


#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
register_logevent("menu", 2, "1=Round_Start")
}
public menu(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
new menu = menu_create("\yChcesz dodatkowe HP","wybor_menu")

menu_additem(menu,"\wTak","0",0)
menu_additem(menu,"\wNie","1",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_display(id,menu,0)
}
}
public wybor_menu(id,menu,item)
{

if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new access, callback

menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);

new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 0: {
set_user_health(id,200)
client_print(id, print_chat, "To umiem zrobic wiec nie musicie pisac ");

}
case 1: {
client_print(id, print_chat, "Nie to nie, lazki bez");
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}


Zaraz dam edit'a
  • +
  • -
  • 1


#169406 Anty Miny

Napisane przez Change w 08.09.2010 18:36

Ou. Tematy w których po kolei odpowiadałem były o codzie i się rozpędziłem ^^ to funkcja coda.
Wrzuć sma Twojego diablo.
  • +
  • -
  • 1


#169076 Anty Meekstone

Napisane przez Vertricus w 07.09.2010 17:18

		if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id))
{
if (!is_user_alive(a) || (player_b_antymeek[a] != 1))
continue

UTIL_Kill(id,a,"grenade")
}

  • +
  • -
  • 2


#168821 Funkcja Zamrożenia.

Napisane przez Reprezentant w 06.09.2010 19:24

nie chce podwazac odpowiedzi mistrza ;-D ale przeciez mag ma to chyba w standardzie wystarczy wyszukac:

if((attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Mag)
{
if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
{
agi=(BASE_SPEED / 2)
set_speedchange(id)
if(DemageTake[id]==0)
{
DemageTake[id]=1
set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
}
}
}

agi=(BASE_SPEED / 2)
ta linijka odpowiada za to na ile ma dzielic predkosc ofiary.. to jest z orginalu diablo ale radze uzyc latki
[5.9l] Moce pistoletowe wybranych klas nie działają


#168870 Funkcja Zamrożenia.

Napisane przez R3X w 06.09.2010 20:55

nie znam dobrze diablomoda, autor zapytał o funkcję zamrażania to napisałem jak to można zrobić :D jeśli jest to w standardzie tym lepiej dla niego
  • +
  • -
  • 1


#159586 Kilka Pytan

Napisane przez camilost w 12.08.2010 22:32

client_cmd (id, "name ^"[ AWP ] %s^"")
  • +
  • -
  • 2


#159643 Kilka Pytan

Napisane przez .minD w 13.08.2010 10:10

no ktoś mnie poprawił :P jeszcze sprawdź czy to co napisał camilost działa :)
  • +
  • -
  • 2