amxbans_custom_statictime 0
0 zamień na -1
powinno przez konsole również nie banować

To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez expensive.
w 03.12.2010 22:12
Napisane przez sebul
w 20.10.2010 14:44
new player_dmg[33]
new bc_jumpx[33] // skoki
RoundStart()
if(player_class[i] == Twoja_Klasa)
bc_jumpx[i] = 1
else
bc_jumpx[i] = 0
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
if (player_b_jumpx[id] > 0 || bc_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
if (player_b_jumpx[id] > 0) Postthink_Doubeljump(id)
if (player_b_jumpx[id] > 0 || bc_jumpx[id] > 0) Postthink_Doubeljump(id)
g_haskit[id] = 0
bc_jumpx[id] = 0
bc_jumpx[id] = 1
(...)
case X:
{
player_class[id] = Jakas_Klasa
}
case X:
{
player_class[id] = Twoja_Klasa
bc_jumpx[id] = 1
}
case X:
(...)
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])
{
dojump[id] = true
jumps[id]++
return PLUGIN_HANDLED
}
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id]+bc_jumpx[id])
{
dojump[id] = true
jumps[id]++
return PLUGIN_HANDLED
}
Napisane przez
dRewNoo
w 17.10.2010 12:58
Napisane przez diablix
w 17.10.2010 13:25
Napisane przez
hardbot
w 11.09.2010 18:30
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#define keys (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)
new cvar_hp;
public plugin_init()
{
register_plugin("StartMenu","1.2","[H]ARDBO[T]");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ShowMenu", 1);
register_menucmd(register_menuid("cmd"), keys, "cmd_keys");
cvar_hp = register_cvar("amx_ile_dac_hp","200");
}
public ShowMenu(player)
{
if(!is_user_alive(player))
show_menu(player, keys, "\yChcesz dodatkowe HP^n^n\d1. Tak^n\d2. Nie^n^n\d0. \dWyjscie^n", -1, "cmd");
}
public cmd_keys(player, k)
{
switch(k)
{
case 0:
{
pev(player, pev_health, get_pcvar_num(cvar_hp));
ColorChat(player, GREEN, "^x01Super dostales^x04 %d HP^x01, Milej Gry!", cvar_hp);
}
case 1:
{
ColorChat(player, RED, "^x04Nie to nie!");
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
Napisane przez Kusek
w 11.09.2010 18:44
Napisane przez
hardbot
w 11.09.2010 19:17
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#define keys (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)
new cvar_hp;
public plugin_init()
{
register_plugin("StartMenu","1.2","[H]ARDBO[T]");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ShowMenu", 1);
register_menucmd(register_menuid("cmd"), keys, "cmd_keys");
cvar_hp = register_cvar("amx_ile_dac_hp","200");
}
public ShowMenu(player)
{
if(is_user_alive(player))
show_menu(player, keys, "\yChcesz dodatkowe HP^n^n\d1. Tak^n\d2. Nie^n^n\d0. \dWyjscie^n", -1, "cmd");
}
public cmd_keys(player, k)
{
switch(k)
{
case 0:
{
function(player)
}
case 1:
{
function(player)
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
Napisane przez Kusek
w 11.09.2010 17:40
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
public plugin_init() {
register_logevent("menu", 2, "1=Round_Start")
}
public menu(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
new menu = menu_create("\yChcesz dodatkowe HP","wybor_menu")
menu_additem(menu,"\wTak","0",0)
menu_additem(menu,"\wNie","1",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_display(id,menu,0)
}
}
public wybor_menu(id,menu,item)
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 0: {
set_user_health(id,200)
client_print(id, print_chat, "To umiem zrobic wiec nie musicie pisac ");
}
case 1: {
client_print(id, print_chat, "Nie to nie, lazki bez");
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Napisane przez Vertricus
w 07.09.2010 17:18
Napisane przez
Reprezentant
w 06.09.2010 19:24
if((attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Mag)
{
if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
{
agi=(BASE_SPEED / 2)
set_speedchange(id)
if(DemageTake[id]==0)
{
DemageTake[id]=1
set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
}
}
}
Napisane przez R3X
w 06.09.2010 20:55
Napisane przez camilost
w 12.08.2010 22:32
Napisane przez .minD
w 13.08.2010 10:10