Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem - Tutorial


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 20.10.2010 14:31

Odnosząc się do tego Tutka - [Tutorial] Dodawnie mocy do klasy. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X - strona 2

Mam następujący problem.

Wszystko dodałem jak trzeba i klasa nadaj nie skacze...
  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.10.2010 14:44

Nie wiem czy tam jest wszytko dobrze opisane, ale podam Ci to co sam zrobiłem
Znajdź
new player_dmg[33]

dodaj pod
new bc_jumpx[33] // skoki

znajdź funkcję
RoundStart()

dodaj w niej
if(player_class[i] == Twoja_Klasa)
bc_jumpx[i] = 1
else
bc_jumpx[i] = 0

znajdź
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)

zamień na
if (player_b_jumpx[id] > 0 || bc_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)

znajdź
if (player_b_jumpx[id] > 0) Postthink_Doubeljump(id)

zamień na
if (player_b_jumpx[id] > 0 || bc_jumpx[id] > 0) Postthink_Doubeljump(id)

w menu wybory klas znajdź
g_haskit[id] = 0

dodaj pod
bc_jumpx[id] = 0

przy wyborze którejś klasy dodaj
bc_jumpx[id] = 1

czyli np. będzie to wyglądać tak
(...)
case X:
{
player_class[id] = Jakas_Klasa
}
case X:
{
player_class[id] = Twoja_Klasa
bc_jumpx[id] = 1
}
case X:
(...)

znajdź
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])
{
dojump[id] = true
jumps[id]++
return PLUGIN_HANDLED
}

zamień na
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id]+bc_jumpx[id])
{
dojump[id] = true
jumps[id]++
return PLUGIN_HANDLED
}

Mi wszystko działa elegancko ;]
  • +
  • -
  • 3
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 20.10.2010 15:16

Działa, Dzięki +. Można /close
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych