Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja Zamrożenia.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 06.09.2010 17:48

Witam

Mam pytanie, jak by wyglądała funkcja, dzięki której można zamrozić z pistoletu wroga na3 sekundy ?
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.09.2010 18:15

Wg mnie taka na wpół okrągła, wpadająca w błękit, mieniąca się w kolorach tęczy jak ją wystawisz na słońce.


-------------
Gracz się nie może się ruszyć, kiedy ustawisz mu szybkość bliską zera (np. 0.001). Dróg do osiągnięcia tego jest wiele, np
fun + set_user_maxspeed
fakemeta + set_pev(id, pev_maxspeed, 0.001)

Jak ma go zamrozić też w powietrzu to w prethinku zeruj mu prędkość
set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});

  • +
  • -
  • 0

#3 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 06.09.2010 18:21

Ok, wszystko ładnie pięknie a jak zrobić funkcje w prethinku, żeby zamrażało go przy strzale z pistoletu na 3 sekundy ?

Użytkownik Znak Zapytania? edytował ten post 06.09.2010 18:22

  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.09.2010 18:26

new Float:gfFrost[33]
w tej tablicy będzie czas upłynięcia zamrożenia

strzał z pistoletu to Ham_TakeDamage ze sprawdzeniem czy atakujący używa pistoletu (get_user_weapon(attacker))

jak będzie miał to daj
gfFrost[id] = get_gametime()+3.0


prethink łapiesz fakemeta register_forward(FM_PlayerPreThink); lub forwardem z engine

w nim sprawdzasz

if(get_gametime() < gfFrost[id])
jeśli prawda to gracz ma być zamrożony


przy spawnie resetuj zamrożenie
gfFrost[id] = get_gametime()


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PISTOLS ((1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_P228)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN))

new Float:gfFrost[33];

public plugin_init(){
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPreThink", 1);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage", 1);
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
}
public fwPreThink(id){
	if(get_gametime() < gfFrost[id]){
		set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
	}
}

public fwSpawn(id){
	gfFrost[id] = get_gametime();
}

public fwTakeDamage(id, inf, attacker){
	if(is_user_connected(attacker)){
		new wid = get_user_weapon(attacker);
		if(PISTOLS & (1<<wid)){
			gfFrost[id] = get_gametime() + 3.0;
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Reprezentant

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:w .sma
Offline

Napisano 06.09.2010 19:24

nie chce podwazac odpowiedzi mistrza ;-D ale przeciez mag ma to chyba w standardzie wystarczy wyszukac:

if((attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Mag)
{
if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
{
agi=(BASE_SPEED / 2)
set_speedchange(id)
if(DemageTake[id]==0)
{
DemageTake[id]=1
set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
}
}
}

agi=(BASE_SPEED / 2)
ta linijka odpowiada za to na ile ma dzielic predkosc ofiary.. to jest z orginalu diablo ale radze uzyc latki
[5.9l] Moce pistoletowe wybranych klas nie działają

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.09.2010 20:55

nie znam dobrze diablomoda, autor zapytał o funkcję zamrażania to napisałem jak to można zrobić :D jeśli jest to w standardzie tym lepiej dla niego
  • +
  • -
  • 1

#7 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 07.09.2010 17:10

Ok, dzięki jakoś sobie dam rade w razie czego jeszcze tutaj napisze, więc proszę nie zmykać tematu, Dla obu leci Reput.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych