Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie na początku każdej rundy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 11.09.2010 17:27

Witam,

Chciałbym się dowiedzieć jak zrobić takie coś, że:
Przy każdej nowej rundzie, wyskakuje "Menu"
Chcesz dodatkowe HP?
1. Tak
2. Nie

Jeśli gracz wybierze Tak to
Dostaje 200HP + Napis na czacie ( To umiem zrobić więc nie musicie pisać )

A jeśli wybierze Nie to nie dostaje nic i jest napis.

Bardziej mi chodzi o funkcje, żeby takie menu wyskakiwało podczas każdej rundy i jedna z funkcji dawała dodatek a druga nie.

I żeby pod koniec każdej rundy resetowało HP do standardu, czyli do 100 HP.

Dam +

Użytkownik Znak Zapytania? edytował ten post 11.09.2010 17:29

  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 11.09.2010 17:40


#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
register_logevent("menu", 2, "1=Round_Start")
}
public menu(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
new menu = menu_create("\yChcesz dodatkowe HP","wybor_menu")

menu_additem(menu,"\wTak","0",0)
menu_additem(menu,"\wNie","1",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_display(id,menu,0)
}
}
public wybor_menu(id,menu,item)
{

if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new access, callback

menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);

new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 0: {
set_user_health(id,200)
client_print(id, print_chat, "To umiem zrobic wiec nie musicie pisac ");

}
case 1: {
client_print(id, print_chat, "Nie to nie, lazki bez");
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}


Zaraz dam edit'a

Użytkownik Frajer edytował ten post 11.09.2010 17:47

  • +
  • -
  • 1

#3 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 11.09.2010 17:51

A jeśli chce, żeby pod 1. Tak był kod z public Moja_Funkcja()

Daje w case po prostu
Moja_Funkca() ?

Będzie się resetowało po rundzie, czy nie jak tak zrobie?
  • +
  • -
  • 0

#4 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 11.09.2010 17:56

tak dajesz Twoja_Funkcja(id)
  • +
  • -
  • 0

#5 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 11.09.2010 18:07

dla logevent id = 0 czyli błąd :}
Trza pętlę od 1-32 i sprawdzic czy is_user_alive bądź get_players
  • +
  • -
  • 0

#6 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 11.09.2010 18:11

Wrzuciłem na Serwer, Twoją wersje (Kilka postów wyżej) zmieniam mapę, a menu się nie wyświetla, Restart Round - to samo menu nie ma

Kompiluje się bez żadnych błędów.
  • +
  • -
  • 0

#7 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 11.09.2010 18:21

czyli tutaj dać trzeba
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)

to

if(!is_user_alive(id))



jaką pętle?

dla logevent id = 0 czyli błąd :}

to ma być tam 2 czy 0 xD bo nie zrozumiałem twej wypowiedzi
  • +
  • -
  • 0

#8 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 11.09.2010 18:30

cvar: amx_ile_dac_hp "200" //Standard 200 :)

Spoiler

Użytkownik hardbot edytował ten post 11.09.2010 18:31


#9 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 11.09.2010 18:32

tylko hard, on chce dodać swoją funkcje
spróbuj dać tak


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
register_plugin("StartMenu","1.2","[H]ARDBO[T]&Frajer");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "menu", 1);
}
public menu(id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
new menu = menu_create("\yChcesz dodatkowe HP","wybor_menu")

menu_additem(menu,"\wTak","0",0)
menu_additem(menu,"\wNie","1",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_display(id,menu,0)
}
}
public wybor_menu(id,menu,item)
{

if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new access, callback

menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);

new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 0: {
Twoja_Funkcja(id)
}
case 1: {
Twoja2_Funkcja(id)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}


P.S. Hard, dlaczego ty używasz starego menu?

Użytkownik Frajer edytował ten post 11.09.2010 18:36

  • +
  • -
  • 0

#10 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 11.09.2010 18:34

hardbot, Twoje też się nie wyświetla ;/

11 wrzesień 2010 - 19:37:
Error: Undefined symbol "RegisterHam" on line 8

Frajer nie działa kompilacja xD
  • +
  • -
  • 0

#11 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 11.09.2010 18:44

mi tam nie wali errorami, weź teraz bo wcześniej nie było includa hansandwich
  • +
  • -
  • 1

#12 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 11.09.2010 18:47

@ Poradziłem sobie z Errorem, ale menu i tak się nie wyświetla.
  • +
  • -
  • 0

#13 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 11.09.2010 19:05

if(!is_user_alive(player))

hardbot sprawdzasz czy gracz jest martwy i jesli tak to mu pokazujesz menu usuncie sobie "!" i po krzyku
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#14 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 11.09.2010 19:17

Spoiler





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych