Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Anty Miny


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 08.09.2010 17:32

Mam problem z itemem Anty Miny, Chodzi o to aby Gracz z posiadajacym itemem nie moglbyc zabity przez item "Techies Scepter"
public item_mine(id)
{
	new count = 0
	new ents = -1
	ents = find_ent_by_owner(ents,"Mine",id)
	while (ents > 0)
	{
		count++
		ents = find_ent_by_owner(ents,"Mine",id)
	}
	
	if (count > 2)
	{
		hudmsg(id,2.0,"Mozesz polozyc maksymalnie 3 miny na runde")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	new origin[3]
	pev(id,pev_origin,origin)
		
	new ent = Spawn_Ent("info_target")
	set_pev(ent,pev_classname,"Mine")
	set_pev(ent,pev_owner,id)
	set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_TOSS)
	set_pev(ent,pev_origin,origin)
	set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX)
	
	engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "addons/amxmodx/diablo/mine.mdl")  
	engfunc(EngFunc_SetSize,ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0})
	
	drop_to_floor(ent)

	entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01) 
	
	set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50)	
	
	use_addtofullpack = true
	
	return PLUGIN_CONTINUE
	}
}

Gdzie dodać if'a na zmienna player_b_antyminy i z czym to polaczyc?

probowalem na samej gorze

if(player_b_antyminy[id] == 0)

ale nie dziala... Proszę o pomoc, na pewno z Was ktoś wie.
  • +
  • -
  • 0

#2 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 08.09.2010 17:37

Daj sma

Bez sma sobie uzupełnij sam kod.

Funkcja
public DotykMiny(ent, id)

Znajdź
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))

i podmień z
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id) || !(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NUMER_ANTY_ITEMU))

Użytkownik Change edytował ten post 08.09.2010 17:43

  • +
  • -
  • 0

#3 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 08.09.2010 17:52

Rozumiem, że te funkcje mam stworzyć, bo w sma mi nie znajduje?

08 wrzesień 2010 - 19:35:
?
  • +
  • -
  • 0

#4 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 08.09.2010 18:36

Ou. Tematy w których po kolei odpowiadałem były o codzie i się rozpędziłem ^^ to funkcja coda.
Wrzuć sma Twojego diablo.
  • +
  • -
  • 1

#5 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 09.09.2010 13:29

Nie dasz rady pomóc, bez sma?

09 wrzesień 2010 - 15:49:
Wyjaśnione, można /close
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych