Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Trzęsienie Ekranem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 17.10.2010 09:50

w public Damage[id]
dodałem
add_bonus_shake(attacker_id,id)


w dowolnym miejscu dodałem
public add_bonus_shake(attacker_id,id)
{
    if(player_class[attacker_id] == MojaKlasa && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id)) 
    {
        if (random_num(1,player_class[attacker_id]) == MojaKlasa)
        {
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id); 
        write_short(7<<14); 
        write_short(1<<24); 
        write_short(1<<14); 
        message_end();
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

Efekt ma być, że gdy gram klasą "MojaKlasa" i gdy strzelam w przeciwnika to nie trzęsie mu ekranem... Pomoże ktoś naprawić?

Użytkownik Złotówka edytował ten post 17.10.2010 09:51

  • +
  • -
  • 0

#2 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 17.10.2010 10:43

public add_bonus_shake(attacker_id,id)
{
if(player_class[attacker_id] == MojaKlasa && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<24);
write_short(1<<14);
message_end();
}
return PLUGIN_HANDLED
}

Spróbuj tak.
  • +
  • -
  • 0

#3 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 17.10.2010 11:03

Próbowałem tak jak mówisz i nie działa.
  • +
  • -
  • 0

#4 dRewNoo

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 17.10.2010 12:06

To:

public add_bonus_shake(attacker_id,id)
{
if(player_class[attacker_id] == MojaKlasa && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
{
if (random_num(1,player_class[attacker_id]) == MojaKlasa)
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<24);
write_short(1<<14);
message_end();
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}


Zamien na:

public add_bonus_shake(attacker_id,id)
{
if(player_class[id] == MojaKlasa && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
{
if (random_num(1,player_class[attacker_id]) == MojaKlasa)
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<24);
write_short(1<<14);
message_end();
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}


W razie czego jak niezadziała to:

if (random_num(1,player_class[attacker_id]) == MojaKlasa)


tam gdzie masz [attacker_id] zamien tez na [id]

Użytkownik dRewNoo edytował ten post 17.10.2010 12:12


#5 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 17.10.2010 12:28

Drewno nie działa tak jak mówisz.
  • +
  • -
  • 0

#6 dRewNoo

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 17.10.2010 12:36

Już wiem!:

Podam ci nową moc klasy,za pomocą tworzenia przedmiotu:

1. Deklarujesz moc w tablicy,tam gdzie są moce przedmiotowe,dopisujesz na końcu

new player_b_shake[33]

2.Później w public reset_item_skills(id) na końcu dodajesz:

player_b_shake[id] = 0

3.Na końcu .sma podajesz

public add_bonus_shake(attacker_id,id)
{
	if(player_b_shake[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id)) 
	{
		if (random_num(1,player_b_shake[attacker_id]) == 1)
		{
			message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id); 
			write_short(7<<14); 
			write_short(1<<13); 
			write_short(1<<14); 
			message_end();
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

Tutaj masz trzęsienie z kuszy,ale jak chcesz je podkręcić to zmień wartości

w public select class przy mocach pod:
g_haskit[id] = 0

dodajesz:

player_b_shake[id] = 0

w menu klas switch(key) pod daną klasa

player_b_shake[id] = 1

Użytkownik dRewNoo edytował ten post 17.10.2010 12:39


#7 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 17.10.2010 12:53

Zrobiłem jak mówisz, nawet próbowałem zamiast player_b_shake[attacker_id] dać player_b_shake[id] i nie działa.
  • +
  • -
  • 0

#8 dRewNoo

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 17.10.2010 12:58

player_b_shake[attacker_id] w public add_shake_bonus ma zostać

#9 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 17.10.2010 13:09

No to tak mam player_b_shake[attacker_id] i też nie działa...
  • +
  • -
  • 0

#10 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.10.2010 13:25

message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenShake"), {0,0,0},id);
write_short(255<<14);
write_short(10<<14);
write_short(255<<14);
message_end();


Mi działa ;P
  • +
  • -
  • 1

#11 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 17.10.2010 13:36

Dzięki dostajesz +, do zamknięcia
  • +
  • -
  • 0

#12 dRewNoo

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 17.10.2010 14:00

przynajmniej starałem sie pomóc;d

#13 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 17.10.2010 16:42

A czy tego kodu można użyć jako moc dla klasy dzięki której gdy strzelimy do przeciwnika mamy 32%, że zatrzęsie się mu ekran?
Moc ma być ciągle aktywna a nie gdy naładuje się nam pasek. Prosiłbym abyście podali mi kod który mam wstawić.

Z góry dziękuje.
  • +
  • -
  • 0

#14 dRewNoo

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 17.10.2010 16:53

to jest moc aktywna,bez ładowania paska

a żeby dodać to do jakiejś klasy to w public select class w switch(key) tam gdzie masz pod nia moce np. g_haskit[id] = 0 dodajesz player_b_shake[id] = 0 a potem przy case Jakas Klasa tam gdzie jest LoadXP pisze to pod tym dodaj player_b_shake[id] = 1

#15 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 17.10.2010 17:15

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem autora tematu rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych