Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kubaczek <3 - zdjęcie

Kubaczek <3

Rejestracja: 10.07.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.03.2013 16:33
-----

#361301 Wszystkie klasy ten sam lvl

Napisane przez Kubaczek <3 on 09.02.2012 19:29

Zapisuje się wszystkim klasom, bo taki jest cel tego kodu. Zobacz jaki jest zapis do sql, tam są tablice.
Możesz to w miarę prosto zrobić w ten sposób, że zmienisz
format(vaultkey,63,"%s-Dbmod",name)

na
format(vaultkey,63,"%s-Dbmod-%i",name, player_class[id])

Myślę, że to powinno zadziałać. Musisz to zmienić przy zapisie jak i przy ładowaniu danych.
  • +
  • -
  • 1


#297668 Bład z expmodem EasyBlock

Napisane przez Kubaczek <3 on 18.09.2011 19:48

Nie masz "xp" w enumie z blokami.
  • +
  • -
  • 1


#147201 Akceptowanie zasad,,,

Napisane przez Kubaczek <3 on 26.06.2010 09:04

Skompilowałeś i wgrałeś na serwer? Ja raz się dziwiłem czemu nie działa a zamiast na diablo wrzuciłem na zombie :P
  • +
  • -
  • 2


#141311 5 nowych klas/

Napisane przez Kubaczek <3 on 04.06.2010 09:18

2. Tak. W event_damage w tych ifach co są dodaj, że jeśli player_b_drop[attacker_id]>0 i random_num(1,9)==1 to potem w client_cmd(id, "drop")
  • +
  • -
  • 1


#140028 unlimited ammo

Napisane przez Kubaczek <3 on 30.05.2010 17:49

Nie będzie działać, bo CurWeapon jest wywoływany przy zmianie broni...
  • +
  • -
  • 1


#139963 Menu ograniczenie czasowe

Napisane przez Kubaczek <3 on 30.05.2010 14:11

Odnośnie 1 zrób tak:
na początku kodu new bool:Time[33]
Potem w case daj if(!Time[id]) Twój Kod i jeszcze w tym warunku daj Time[id] = True i potem set_task(10.0,"Odblokuj",id)
I funkcja odblokuj to coś takiego:
public Odblokuj(id)
Time[id] = false
  • +
  • -
  • 1


#129716 Mikrofon

Napisane przez Kubaczek <3 on 29.04.2010 17:03

do maps.ini dopisuj wgrane mapy.
  • +
  • -
  • 1


#126597 TakeDamage - Jak używać?

Napisane przez Kubaczek <3 on 18.04.2010 09:32

Już zmieniłem to... A co z błędami ?
  • +
  • -
  • 1


#126588 TakeDamage - Jak używać?

Napisane przez Kubaczek <3 on 18.04.2010 08:47

public fwdSpawn( iEntity )
{
if( is_valid_ent( iEntity ) )
{
new szClass[ 33 ];
entity_get_string( iEntity, EV_SZ_classname, szClass, 32 );

for( new i = 0; i < sizeof g_szDefaultEntities; i++ )
{
if( equal( szClass, g_szDefaultEntities[ i ] ) )
{
remove_entity( iEntity );
}
}
new Float:takedamage = pev(Ent, pev_takedamage)
if( get_pcvar_num( g_pRemoveBreakables ) && equal( szClass, g_szBreakable ) && (takedamage != 0.0))
{
if( entity_get_float( iEntity , EV_FL_takedamage ) )
{
remove_entity( iEntity );
}
}

if( get_pcvar_num( g_pRemoveDoors ) )
{
if( equal( szClass, g_szDoor ) || equal( szClass, g_szDoorRotating ) )
{
remove_entity( iEntity );
}
}
}
}

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "Ent" on line 664
Warning: Tag mismatch on line 665

1 Error.

Could not locate output file E:\akcje\colorchat\hidenseek.amx (compile failed).
@EDIT sorry, ja mam ientity xD
@EDIT2 Tagsmittach tutaj: if( get_pcvar_num( g_pRemoveBreakables ) && equal( szClass, g_szBreakable ) && takedamage != 0.0)
@EDIT3

L 04/18/2010 - 10:00:20: [FAKEMETA] Invalid entity
L 04/18/2010 - 10:00:20: [AMXX] Run time error 10 (plugin "hidenseek.amxx") (native "pev") - debug not enabled!
L 04/18/2010 - 10:00:20: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 04/18/2010 - 10:00:20: [FAKEMETA] Invalid entity
L 04/18/2010 - 10:00:20: [AMXX] Run time error 10 (plugin "hidenseek.amxx") (native "pev") - debug not enabled!
L 04/18/2010 - 10:00:20: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 04/18/2010 - 10:00:20: [FAKEMETA] Invalid entity
L 04/18/2010 - 10:00:20: [AMXX] Run time error 10 (plugin "hidenseek.amxx") (native "pev") - debug not enabled!

Ale mimo błędów działa
@EDIT4 Engine też robi błędy..
  • +
  • -
  • 1


#126578 TakeDamage - Jak używać?

Napisane przez Kubaczek <3 on 18.04.2010 08:14

Niezdefiniowany symbol "takedamage" ;x Jakoś inaczej to się chyba używa ;P
@EDIT Odrzu piszę że mam zaincludowany engine ;d
  • +
  • -
  • 1


#126574 Usuwanie odbijania pocisków u paladyna.

Napisane przez Kubaczek <3 on 18.04.2010 07:43

Znajdź:
if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,3)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)
Zamień na:
if(ultra_armor[hit]>0 ||random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)

  • +
  • -
  • 1


#126293 Edycja itemu

Napisane przez Kubaczek <3 on 17.04.2010 08:42

if (ghoststate[id] == 0 && player_b_ghost[id] > 0 && is_user_alive(id) && !ghost_check)
... usuń z tego ghoststate[id] == 0
  • +
  • -
  • 1


#125606 Pytanie

Napisane przez Kubaczek <3 on 13.04.2010 18:42

new DagonDamage = player_b_dagon[id]*20
Tak więc dagon 1 = 20 dmg, dagon 2 = 40 dmg, zmień tylko mnożnik :]
  • +
  • -
  • 0


#125385 Pytania. :X

Napisane przez Kubaczek <3 on 12.04.2010 14:29

if(cs_get_user_money(kid)>16000)
cs_set_user_money(kid, 16000)

Boże jakie wy macie problemy...
  • +
  • -
  • 1


#125006 Pytania. :X

Napisane przez Kubaczek <3 on 11.04.2010 09:16

@UP
if(player_class[kid] == klasa && !headshot)cs_set_user_money(kid,cs_get_user_money(kid)+200)else if(player_class[kid] == klasa && headshot)cs_set_user_money(kid,cs_get_user_money + 500)

  • +
  • -
  • 1