Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Tutorial

Usuwanie odbijania pocisków u paladyna.

Tutorial

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kubaczek <3

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 18.04.2010 07:43

Znajdź:
if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,3)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)
Zamień na:
if(ultra_armor[hit]>0 ||random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)

  • +
  • -
  • 1

#2 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 18.04.2010 08:51

A jak zrobic zeby 2 klasy mialy odbijanie?;> bo jak zrobie

if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn || player_class[hit]==Klasa
 && random_num(0,3)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)


to obie klasy sa niesmiertelne..:X wszystkie pociski sie odbijaja od nich;>
  • +
  • -
  • 0

#3 ^^^Deed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LondYn
Offline

Napisano 18.04.2010 08:56

Dodaj to :
(player_class[hit]==NazwaKlasy && random_num(0,3)==1) ||
przed tym :
(player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,3)==1) ||

Użytkownik ^^^Deed edytował ten post 15.03.2011 15:19

  • +
  • -
  • 0
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!

#4 wreki

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:88
  • Imię:wojtek
  • Lokalizacja:legnica
Offline

Napisano 08.11.2010 17:58

a jak zmniejszyć szanse na odbicie pocisku przez paladyna?
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na moje portfolio oraz sieć serwerów

#5 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 08.11.2010 18:04

a jak zmniejszyć szanse na odbicie pocisku przez paladyna?

Znajdź
player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,3)==1

zamień na
player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,5)==1

i ogólnie im dasz większą liczbę, zamiast tej 3 to będzie mniejsza szansa na odbicie.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Tutorial

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych