Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

unlimited ammo


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 28.05.2010 14:31

Jak zrobić funkcję która daje likwiduje ograniczenie ammo - przykład, ak47 - gracz zuzyje serią 30 naboi, gdy znika ostatni pojawia się od razu 30 kolejnych, nie dodatkowy magazynek do przeładowania tylko od razu do strzału. Tak, żeby dało się np wystrzelić bez przerwy 2000 naboi.

30 maj 2010 - 15:38:
refresh
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.05.2010 15:01

event curweapon i dla przykładu deagle

public CurWeapon(id){
if(nie_ograniczone_ammo == true){
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle",id)
if(weapon_id) //jeżeli znaleziono broń - byt ma inną wartość niż 0
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7) //ustaw broni 7 ammo
}
}
}

  • +
  • -
  • 2

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.05.2010 17:13

Przepraszam, że wtrącę, ale jak zrobię tak:

public CurWeapon(id){
        if(player_class[id] == Nekromanta){
                new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle",id)
                if(weapon_id) //jeżeli znaleziono broń - byt ma inną wartość niż 0
                {
                        cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7) //ustaw broni 7 ammo
                }
        }
}

To będzie działać?

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.05.2010 17:43

tak będzie działać
  • +
  • -
  • 2

#5 Kubaczek <3

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 30.05.2010 17:49

Nie będzie działać, bo CurWeapon jest wywoływany przy zmianie broni...
  • +
  • -
  • 1

#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.05.2010 17:59

Czyli jak to zrobić?

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.05.2010 18:01

będzie działało event cur wepon jest wywoływany przy zianie borni i zmianie amunicji więc w większości przypadków przy strzelaniu :)
  • +
  • -
  • 2

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 30.05.2010 18:56

oraz przy przeladowywaniu :D
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 Change

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 30.05.2010 18:59

Przy kompilacji :
Warning: Unreachable code on line 1349
Warning: Loose indentation on line 1349
Warning: Function "CurWeapon" should return a value on line 1356

Kod
if(klasa_gracza[id] == Komandos){ //linia 1349
                new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle",id)
                if(weapon_id) //jeżeli znaleziono broń - byt ma inną wartość niż 0
                {
                        cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7) //ustaw broni 7 ammo
                } //linia 1356
        }

Gdzie błąd? :)
  • +
  • -
  • 0

#10 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 30.05.2010 19:03

dodam ze mozesz to zrobic tak ze sprawdzasz ammo i jesli rowne 0 to dajesz gosciowi bron ktora on ma i dostanie bron z pelnym magazynkiem :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#11 Change

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 30.05.2010 19:10

Jak już tak to niech bedzie tak ;> proszę tylko o znalezienie mojego błędu

01 czerwiec 2010 - 16:21:
@refresh
Ktoś wie w czym błąd? :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych