Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kubaczek <3 - zdjęcie

Kubaczek <3

Rejestracja: 10.07.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.03.2013 16:33
-----

#329807 Czysta paczka metamod + amxmodx

Napisane przez Hiroshima w 03.12.2011 21:33

Może i wydaje się to głupie, ale wiele osób ma z tym problemy, więc może komuś się przyda.
Poniżej możecie pobrać gotową do wrzucenia na serwer, czystą paczkę Metamod-p + AMX Mod X 1.8.1
Czyste i gotowe do wrzucenia na serwer.
Paczka nie zawiera dproto, kto chce, doinstaluje sobie sam.

instalacja
Zawartość folderu addons jak i plik liblist.gam wrzucasz do katalogu cstrike na serwerze, po czym go restartujesz.

download


  • +
  • -
  • 34


#520552 Klon odbijający pociski.

Napisane przez K!113r w 28.02.2013 22:29

1 pytanie: użył bym kanapki i Ham_TakeDamage (oczywiście musisz zdarzenie zarejestrować pod twój byt)
2 pytanie:
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);


Ustawienie: http://amxx.pl/topic...entitygraczowi/
  • +
  • -
  • 3


#111562 Dproto [0.9.187] - Instalacja i konfiguracja (NonSteam + Steam)

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 12.02.2010 22:51

[info="NOWA WERSJA"]Temat jest nieaktualny, nowsza wersja dproto tutaj: Dproto 0.9.491 [12.2014] [Fix Exploit & Bug Fix][/info]

dproto jest pluginem metamod umożliwiającym granie na jednym serwerze graczom posiadającym Steam oraz Non Steam (protokół 48 i 47).

[error=Uwaga!]Nowa wersja dproto NIE BĘDZIE działała na nowej wersji HLDS!
Autor zapowiedział, że wersję pod nowe HLDS wyda dopiero, gdy Valve zaprzestanie aktualizacji dla GoldSource.[/error]

Instalacja dproto:
Instalacja przebiega standardowo jak dla pluginów metamod czyli:
  • Pobieramy i rozpakowujemy paczkę z pluginem: Załączony plik  dproto_187.zip   168,59 KB  10675 Ilość pobrań


    [warn=Portek]Żeby DPROTO 0.8.65+ działało poprawnie należy zaktualizować plik dproto.cfg![/warn]
Starsze wersje:
Spoiler
  • W katalogu cstrike/addons/ tworzymy folder i nazywamy go dproto
  • kopiujemy do niego plik dproto.dll (w przypadku serwera windows) lub dproto_i386.so (w przypadku serwera linux). [pliki te w paczce znajdują się w katalogu bin/]
  • edytujemy plik plugins.ini metamod'a (zwykle cstrike/addons/metamod/plugins.ini) i dodajemy w nim na początku linijkę:
    win32 addons\dproto\dproto.dll
    (dla serwera windows)
    lub
    linux addons/dproto/dproto_i386.so
    (dla serwera linux)
  • kopiujemy plik dproto.cfg do głównego katalogu lub katalogu gry (cstrike/)
  • uruchamiany serwer dodając do linii strartowej -binary ./hlds_i686
    Jeżeli po wpisaniu w konsoli komendy meta list otrzymamy coś podobnego do:

    Currently loaded plugins:
    description stat pend file vers src load unlod
    [ 1] dproto RUN - dproto_i386.so v0.9.179 ini Start Never
    [ 2] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm_i386. v1.8.1.3 ini Start ANY
    2 plugins, 2 running

    To znaczy że instalacja przebiegła pomyślnie.
xds_opt
Od wersji 0.4.5 dproto została zaimplementowana poprawka dzięki której xds_opt nie jest już potrzebne
Spoiler


Changelog:

0.9.187:
  • Dodano patch na exploit FVU
0.9.179:
  • naprawiono błąd "STEAM userid keysize is bogus" dla klientów SteamEmuclients
0.9.178:
  • naprawiono error "Invalid challenge format" wyślietkalny klientowi przy łączeniu się z serwerem
0.9.87-0.9.177:
  • Naprawiono kilka błędów
  • Usunięte opcje subserwera i "master-client" - opcje te nie są więcej potrzebne
  • "Added challenge checking code to "rules" and "players list" requests handlers" - tłumaczenie wydaje się bezsensowne, więc nie tłumaczę
Spoiler
Łatanie:
Spoiler


Konfiguracja dproto:
Spoiler


Oficjalny temat oraz zawsze aktualna wersja pod adresem: dproto.com lub cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?f=29&t=55986
  • +
  • -
  • 65


#137206 Tworzenie bytu.

Napisane przez Owner123 w 21.05.2010 21:22

Macie tutaj pewną funkcję do tworzenia bytów, z pełnymi parametrami(no, prawie ;>).
fm_spawn_ent(szClassname[] = "info_target", szModel[]="", Float:fMins[3] = {-1.0, -1.0, -1.0}, Float:fMaxs[3] = {1.0, 1.0, 1.0}, iSolid = SOLID_NOT, Float:fOrigin[3] = {0.0, 0.0, 0.0}, Float:fHealth = 100.0, Float:fTakedamage = DAMAGE_YES, iMovetype = MOVETYPE_NONE)
{
new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
if(!pev_valid(ent))
return 0;

set_pev(ent, pev_classname, classname)
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, model)
dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)
set_pev(ent, pev_mins, mins)
set_pev(ent, pev_maxs, maxs)
set_pev(ent, pev_solid, solid)
set_pev(ent, pev_origin, fOrigin)
set_pev(ent, pev_health, health)
set_pev(ent, pev_takedamage, takedamage)
set_pev(ent, pev_movetype, movetype)

return ent;
}

Myślę że komuś może się przydać.
  • +
  • -
  • 3


#134234 TAKEDAMAGE

Napisane przez Vertricus w 11.05.2010 19:37

Jak masz plugin_init i tam rejstruresz ten Forward to zamiast zero daj 1 :> bądź jeśli nie masz nic to dopisz ",1"
Przykłady (ty tak ze swoim zróB):
	register_forward(FM_Touch, 		"fwd_touch", 0)
na:
register_forward(FM_Touch, "fwd_touch", 1)
=================================
register_forward(FM_Touch, "fwd_touch")
na:
register_forward(FM_Touch, "fwd_touch", 1)

Nie sugeruj się typem forwardu oraz callbackiem zrób u siebie tak z twoją funkcją (nie mam kodu dlatego przykład losowy)
  • +
  • -
  • 1


#127713 Handle Say - Pytanie

Napisane przez kyku w 23.04.2010 11:18

public handle_say(id) 

{ 

new said[31];

new cmd[6];

new target[9];





read_args(said, 30);

replace(said, 30, "^"", "");

parse(said, cmd,5, target,8);



if (equal(cmd, "/daj", 4)) {

new player = cmd_target(id,target,8);

set_user_health(player, 200);

}

}



powinno dzialac
  • +
  • -
  • 1


#126587 TakeDamage - Jak używać?

Napisane przez Vertricus w 18.04.2010 08:41

A pobrałeś wcześniej?
Fakemeta way(powinno iść) ^^:
new Float:fTakeDamage = pev(Ent, pev_takedamage)

bądź:
new Float:fTakeDamage
pev(Ent, pev_takedamage, fTakeDamage)

Engine(też powinno):
new Float:TakeDamage = entity_get_float(Ent, EV_FL_takedamage)

  • +
  • -
  • 2


#122871 Pokazywanie fałszywej wartości nabojów w clipie - jak?

Napisane przez Ortega w 04.04.2010 09:54

Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki
  • +
  • -
  • 1


#116689 Diablomod 5.9l z natywami

Napisane przez QTM. Peyote w 06.03.2010 10:18

Plugin w działaniu nie różni się niczym od zwykłego, ale umożliwia pisanie pluginów ingerujących w Diablomoda.

Oto lista natywów które dodałem:
  • db_get_user_xp(id)
  • db_set_user_xp(id, amount)
  • db_get_user_level(id)
  • db_set_user_level(id, amount)
  • db_get_user_class(id)
  • db_set_user_class(id, class)
  • db_get_user_item(id)
  • db_set_user_item(id, item)

Przetestowanie natywów pozostawiam innym, ponieważ nie mam technicznej możliwości sam tego zrobić.

Załączony plik  dbmod_5.9l+natywy.rar   260,14 KB  472 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 13


#120955 get_user_info... - Problem

Napisane przez Portek w 27.03.2010 10:27

public test(id){
new info[64]
get_user_info(id, "_abcd", info,63)

if (equal(info, "1")){
//kod
}
}

  • +
  • -
  • 1


#109208 Zamrażający smoke podczas którego nie da się użyć broni.

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 02.02.2010 12:24

W załączniku przerobiony ten plugin: FrostNades - AlliedModders

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#108957 TT Widzą nóż ale nie mogą go używać.

Napisane przez DarkGL w 01.02.2010 10:47

to może tak

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
}

public Client_PreThink(id){
	new button = get_user_button(id);
	if(button&IN_ATTACK || button&IN_ATTACK2){
		return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1