Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

TakeDamage - Jak używać?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kubaczek <3

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 18.04.2010 07:38

Cześć :) Chciałbym wiedzieć jak sprawdzić take damage obiektu w ifie :) Pomożecie?
na razie mam: if(equal( szClass, g_szBreakable ) ) ale chciałbym aby było jeszcze sprawdzane take damage. Proszę o pomoc!
@EDIT Główie chodzi o to żeby usuwało breakable poza skrzynkami na BS, tak więc możecie użyć czegoś innego :]

Użytkownik kubaku4 edytował ten post 18.04.2010 07:44

  • +
  • -
  • 0

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 18.04.2010 08:07

Może if (takedamage != 0.0)
Nie wiem dokładnie czy te bsowe to mają czy nie?:D Rozwiń to zaraz sprawdze u siebie :>
  • +
  • -
  • 1

#3 Kubaczek <3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 18.04.2010 08:14

Niezdefiniowany symbol "takedamage" ;x Jakoś inaczej to się chyba używa ;P
@EDIT Odrzu piszę że mam zaincludowany engine ;d

Użytkownik kubaku4 edytował ten post 18.04.2010 08:16

  • +
  • -
  • 1

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 18.04.2010 08:41

A pobrałeś wcześniej?
Fakemeta way(powinno iść)^^:
new Float:fTakeDamage = pev(Ent, pev_takedamage)

bądź:
new Float:fTakeDamage
pev(Ent, pev_takedamage, fTakeDamage)

Engine(też powinno):
new Float:TakeDamage = entity_get_float(Ent, EV_FL_takedamage)

  • +
  • -
  • 2

#5 Kubaczek <3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 18.04.2010 08:47

public fwdSpawn( iEntity )
{
if( is_valid_ent( iEntity ) )
{
new szClass[ 33 ];
entity_get_string( iEntity, EV_SZ_classname, szClass, 32 );

for( new i = 0; i < sizeof g_szDefaultEntities; i++ )
{
if( equal( szClass, g_szDefaultEntities[ i ] ) )
{
remove_entity( iEntity );
}
}
new Float:takedamage = pev(Ent, pev_takedamage)
if( get_pcvar_num( g_pRemoveBreakables ) && equal( szClass, g_szBreakable ) && (takedamage != 0.0))
{
if( entity_get_float( iEntity , EV_FL_takedamage ) )
{
remove_entity( iEntity );
}
}

if( get_pcvar_num( g_pRemoveDoors ) )
{
if( equal( szClass, g_szDoor ) || equal( szClass, g_szDoorRotating ) )
{
remove_entity( iEntity );
}
}
}
}

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "Ent" on line 664
Warning: Tag mismatch on line 665

1 Error.

Could not locate output file E:\akcje\colorchat\hidenseek.amx (compile failed).
@EDIT sorry, ja mam ientity xD
@EDIT2 Tagsmittach tutaj: if( get_pcvar_num( g_pRemoveBreakables ) && equal( szClass, g_szBreakable ) && takedamage != 0.0)
@EDIT3

L 04/18/2010 - 10:00:20: [FAKEMETA] Invalid entity
L 04/18/2010 - 10:00:20: [AMXX] Run time error 10 (plugin "hidenseek.amxx") (native "pev") - debug not enabled!
L 04/18/2010 - 10:00:20: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 04/18/2010 - 10:00:20: [FAKEMETA] Invalid entity
L 04/18/2010 - 10:00:20: [AMXX] Run time error 10 (plugin "hidenseek.amxx") (native "pev") - debug not enabled!
L 04/18/2010 - 10:00:20: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 04/18/2010 - 10:00:20: [FAKEMETA] Invalid entity
L 04/18/2010 - 10:00:20: [AMXX] Run time error 10 (plugin "hidenseek.amxx") (native "pev") - debug not enabled!

Ale mimo błędów działa
@EDIT4 Engine też robi błędy..

Użytkownik kubaku4 edytował ten post 18.04.2010 09:14

  • +
  • -
  • 1

#6 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 18.04.2010 09:14

Po co pobierasz i Fakemeta i Engine?
Po co? :|
Nie kopiuj żywcem a Ent zmień na iEntity
  • +
  • -
  • 1

#7 Kubaczek <3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 18.04.2010 09:32

Już zmieniłem to... A co z błędami ?
  • +
  • -
  • 1

#8 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 18.04.2010 10:08

Błąd był bo Ent był undefined?
Sprawdź teraz i nie mieszaj sobie engine z fakemeta :|
(po co dwa razy sprawdzasz takedamage?)
  • +
  • -
  • 0

#9 Kubaczek <3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 18.04.2010 12:01

Vert nie jestem debilem. Czytaj edity. Testowałem osobno fakemete i engine! Na obydwuch działa, ale są błędy.
  • +
  • -
  • 0

#10 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 18.04.2010 13:07

Błędy są z fakemety czyli używając engine błędy wywala fakemeta?
@edit. Kodu więcej bądź log błędy
  • +
  • -
  • 0

#11 Kubaczek <3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 19.04.2010 12:02

Logi ze sposobu 1:

L 04/18/2010 - 10:00:20: [FAKEMETA] Invalid entity
L 04/18/2010 - 10:00:20: [AMXX] Run time error 10 (plugin "hidenseek.amxx") (native "pev") - debug not enabled!
L 04/18/2010 - 10:00:20: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 04/18/2010 - 10:00:20: [FAKEMETA] Invalid entity
L 04/18/2010 - 10:00:20: [AMXX] Run time error 10 (plugin "hidenseek.amxx") (native "pev") - debug not enabled!
L 04/18/2010 - 10:00:20: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 04/18/2010 - 10:00:20: [FAKEMETA] Invalid entity
L 04/18/2010 - 10:00:20: [AMXX] Run time error 10 (plugin "hidenseek.amxx") (native "pev") - debug not enabled!

Logi ze sposobu 2:

L 04/19/2010 - 13:00:41: [FAKEMETA] Invalid entity
L 04/19/2010 - 13:00:41: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "hidenseek.amxx")
L 04/19/2010 - 13:00:41: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 04/19/2010 - 13:00:41: [AMXX] [0] hidenseek.sma::fwdSpawn (line 675)
L 04/19/2010 - 13:00:41: [FAKEMETA] Invalid entity
L 04/19/2010 - 13:00:41: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "hidenseek.amxx")
L 04/19/2010 - 13:00:41: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 04/19/2010 - 13:00:41: [AMXX] [0] hidenseek.sma::fwdSpawn (line 675)
L 04/19/2010 - 13:00:41: [FAKEMETA] Invalid entity
L 04/19/2010 - 13:00:41: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "hidenseek.amxx")
L 04/19/2010 - 13:00:41: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 04/19/2010 - 13:00:41: [AMXX] [0] hidenseek.sma::fwdSpawn (line 675)
L 04/19/2010 - 13:00:41: [FAKEMETA] Invalid entity
L 04/19/2010 - 13:00:41: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "hidenseek.amxx")
L 04/19/2010 - 13:00:41: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 04/19/2010 - 13:00:41: [AMXX] [0] hidenseek.sma::fwdSpawn (line 675)

W sposobie 3 są prawie takie same błędy tylko od engine'a
  • +
  • -
  • 0

#12 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 19.04.2010 16:14

Wrzuć cały kod :blaga:
  • +
  • -
  • 0

#13 Kubaczek <3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 20.04.2010 07:38

Dałem w postach całą funkcje :] Według debugu tam jest błąd.
  • +
  • -
  • 0

#14 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 20.04.2010 12:56

takedamage to typ bool ustalający czy entity jest podatne na obrażenia -_- a ile HP ma to już health ustala


A co do rozwiązania błędów, zarejestruj tą funkcje jako post, nie pre.

#15 Kubaczek <3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 24.04.2010 06:18

Możesz dokładniej ^^?
Według wiki:

a++ //returns a+1, or 6. This is a post increment.
++a //also returns a+1, or 6. This is a pre increment.

;x

29 kwiecień 2010 - 16:00:
@REF?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych