Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NiczegoWinien - zdjęcie

NiczegoWinien

Rejestracja: 18.12.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.11.2023 21:01
-----

#760484 Przekazywanie danych w menu / Tworzenie menu z nickami graczy

Napisane przez Robiin w 08.08.2019 11:24

W związku z przestarzałym tematem i kodem, który ciągle widzę, że się pojawia:

Spoiler

 

Dodaję na szybko wam snippet, który wygląda ładniej i generalnie nie używa starych metod:

 

Przekazywanie indeksu gracza AMXX 1.8.3 i niżej:

Spoiler

 

Przekazywanie indeksu gracza AMXX 1.9 i wyżej:

Spoiler

 

 

Opcja jeszcze krótsza:

Spoiler

 

Przekazywanie wielu wartości w menu:

Spoiler

 

Przekazywanie dwóch stringów:

Spoiler

 


  • +
  • -
  • 12


#769114 [ROZWIĄZANE] Zatrzymywanie podczas zadawnia obrażeń

Napisane przez Rivit w 04.12.2020 21:19

Zobacz tu: https://forums.allie...13&postcount=16

Możesz zawsze wykorzystać set_user_health + ExecuteHam + Ham_Killed  (zabijasz jak ustawione hp bedzie <= 0)


  • +
  • -
  • 1


#768608 Ent widoczny dla jednego gracza

Napisane przez KoRrNiK w 30.10.2020 14:46

Użyj do tego np: register_forward(FM_AddToFullPack, "fw_addtofullpack", 1)

 

 


  • +
  • -
  • 1


#767127 [ROZWIĄZANE] Problem z natywem cs_get_c4_defusing

Napisane przez Robiin w 30.05.2020 13:12

Z nazwy "cs_get_c4_defusing" wnioskuję, że natyw ten zwraca, czy bomba jest rozbrajana, wiec przy rozbrajaniu pojawia się "Nie rozbraja". cs_get_c4_defusing mówi to samo.

Więc odpowiadając na pytanie: tak, ten natyw działa, po prostu wypisujesz złą wiadomość

 

@edit

Rzeźnik uprzedził :P


  • +
  • -
  • 1


#767126 [ROZWIĄZANE] Problem z natywem cs_get_c4_defusing

Napisane przez rzeznik9871 w 30.05.2020 13:10

jeżeli standardowo mozesz miec podlozona jedna pake na serwerze to mozesz sie pobawic z stworzeniem zmiennej globalnej cos w stylu new bool:rozbraja_pake i w message BarTime/BarTime2 wykrywac start i przerwanie rozbrajania 

 

najprawdopodobniej podczas startu rozbrajania wysylany jest msg BarTime a podczas przerywania BarTime2 z drugim argumentem "100"

 

https://wiki.alliedm..._Events#BarTime

 

no i wiadomo jak wychwycisz BarTime to paka jest rozbrajana a jak wychwycisz BarTime2 to rozbrajanie jest przerywanie i ustawiasz odpowiednio zmienna rozbraja_pake na true/false

 

Edit: nie wiem dlaczego napisalem o tej zmiennej skoro chcesz tylko wykryc moment przerwania rozbrajania tak czy inaczej moja metoda powinna wypalic

 

Edit2: spojrzalem jeszcze raz na te eventy i wszystko powinienes wykryc w BarTime jezeli duration jest 5 lub 10 to zaczyna rozbrajac pake (z def kitem lub bez) jezeli duration jest 0 to przestaje rozbrajac


  • +
  • -
  • 1


#761820 get_user_aiming dla enta

Napisane przez Rivit w 04.10.2019 16:37

nie, bo tamto jest napisane w C

 

analogicznie zrób. Jak widzisz linie:

 Vector v_src = edict->v.origin + edict->v.view_ofs;

To pobierasz origin entity i view_ofs (patrz stałe pev_*)


  • +
  • -
  • 1


#761694 Gracz w danym boxie/miejscu

Napisane przez Toldi w 26.09.2019 16:36

https://amxx.pl/topi...worzenie-stref/- z fajnymi forwardami wykonywanymi się przy wejściu/wyjściu

lub strefy Tiback https://amxx.pl/topi...łasnej-strefy/.


  • +
  • -
  • 2


#761590 Rzut entem, efekt franatu

Napisane przez Rivit w 18.09.2019 10:22

public spawn_crowbar(const id)
{
	new iEntity;
	new Float:where[3];

	iEntity = create_entity("info_target");
	set_pev(iEntity, pev_classname, g_szClassNameCrowbar);
	set_pev(iEntity, pev_solid, SOLID_TRIGGER);
	set_pev(iEntity, pev_movetype, MOVETYPE_BOUNCE);
	entity_set_model(iEntity, CrowbarModels[2]);
	pev(id, pev_origin, where);
	where[2] += 50.0;
	where[0] += random_float(-20.0, 20.0);
	where[1] += random_float(-20.0, 20.0);
	entity_set_origin(iEntity, where);
	where[0] = 0.0;
	where[2] = 0.0;
	where[1] = random_float(0.0, 180.0);
	entity_set_vector(iEntity, EV_VEC_angles, where);
	velocity_by_aim(id, 200, where);
	entity_set_vector(iEntity, EV_VEC_velocity, where);
}
 
register_touch(g_szClassNameCrowbar, "worldspawn", "CrowbarTouch");

public CrowbarTouch(const id, const world)
{
	new Float:velocity[3];
	new Float:volume;
	entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);

	velocity[0] = (velocity[0] * 0.45);
	velocity[1] = (velocity[1] * 0.45);
	velocity[2] = (velocity[2] * 0.45);
	entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
	volume = get_speed(id) * 0.005;
	if (volume > 1.0) volume = 1.0;
	if (volume > 0.1) emit_sound(id, CHAN_AUTO, "debris/metal2.wav", volume, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
 

Może Ci sie przyda


  • +
  • -
  • 1


#761239 Intro na filmiki YT

Napisane przez DarkGL w 30.08.2019 11:22

https://steamcommunity.com/id/kyzuyt
  • +
  • -
  • 1


#759212 Duo DeathMatch

Napisane przez Rivit w 17.05.2019 11:20


Nie bawiłbym się w Skiny. To niepotrzebne ściąganie plików.  

 

Otóż skiny przyciągają graczy, którzy lubią mieć po prostu te skórki i możliwość ich zmiany.


  • +
  • -
  • 1


#759213 Duo DeathMatch

Napisane przez dasiek w 17.05.2019 11:39

 


Nie bawiłbym się w Skiny. To niepotrzebne ściąganie plików.  

 

Otóż skiny przyciągają graczy, którzy lubią mieć po prostu te skórki i możliwość ich zmiany.

 

Oraz odpychają tych, którzy nie chcą mieć pierdyliard customowych skinów, a co serwer dociągać kolejne  :^D  Zasadniczym pytaniem jest - jaka jest grupa docelowa ;) 


  • +
  • -
  • 1


#759215 Duo DeathMatch

Napisane przez Rivit w 17.05.2019 15:37

Wiesz to nie chodzi też o to, żeby nawalić milion skinów. Dużo widziałem takich, że masz jakby jeden model, ale submodele w nim i to pozwala dosc duzo skompresować.

Inną sprawą jest, że nie każdy lubi, więc defaultowo  wyłączone są ok.

A internet w dzisiejszych czasach nie jest tak powolny jak x lat temu, więc nawet te... nie wiem 50MB ściągnąć to nie jakiś duzy czas.

 

 

A grupa docelowa :D Jeśli dzieciaki to dawaj skiny :D


  • +
  • -
  • 2


#759219 Duo DeathMatch

Napisane przez wariat aka pro w 17.05.2019 20:16

nie wiem jaki masz zamysł takiego mod. Zwykły dm tylko system Duo . 

 

Perki jeśli już chcesz taki system to bym się zastanowił nad rozwiązaniem takim że praktycznie każdy perk lepiej działa / gorzej w połączeniu z innym perkiem oraz nawet w połączeniu wychodzą dodatkowe efekty.

 

Nie wiem 

 

Perk nr 1 Sila chłopa 

 

Perk nr 2 Cos tam 

 

Perk 1 - dodaje siły do zadanych obrażeń + 10

 

Perk 2 - Dodaje 10 % szans na podwójne dmg

 

zasada nr 1 -

 

Jeśli gracz A ma perk 1 a gracz b perk 2 

 

To aktywuje się dodatkowa funkcja Ciężkie rany

 

Masz 10 % szans na to że po zdaniu obrażen x2 zostaną ciężkie rany.

 

Oraz ssytemy że jak są oba perki to jest zwiększany bonus np. dmg. 

 

 

 

Jeśli lubisz robić nowe mody i chciałbyś potem z nich zrobić serwer zapraszam do kontaktu multum pomysłów !! 

 




#759201 Duo DeathMatch

Napisane przez dasiek w 16.05.2019 07:21

Cześć!

Dodatki są... niepotrzebne?

Choć przyznam że pomysł z Perkami to pomysł dobry - Perki które działają na Duet, dodają partnerowi coś lub są tylko dla Siebie LUB działają na szkodę partnera. Przyznam że pole do popisu jest. 

Skupiłbym się na Twoim miejscu na "współpracy" i to, żeby gracze czuli między Sobą... więź? Może zamiast Zabójstw to mechanika punktów na Duet?
Np
-Kiedy Gracz A i Gracz B są duetem, Gracz B zabija  kogoś , komu wcześniej zadał obrażenia Gracz A -> mały BONUS PUNKTOWY

-Ktoś Zabija Gracza B, a Gracz A w ciągu 5ciu sekund Zabije tego Gracza ->  BONUS PUNKTOWY
-Jeden gracz Zabija Gracza A i Gracza B w jednym życiu - Gracz dostaje większy BONUS PUNKOTWY za zabicie Duetu 

Nie bawiłbym się w Skiny. To niepotrzebne ściąganie plików.  


  • +
  • -
  • 2


#756351 Wykrycie klawiszy 1-6

Napisane przez rzeznik9871 w 04.02.2019 10:25

Komendy slotX sa po stronie clienta i nie sa wysylane do serwera, mozesz sprobowac wyswietlac puste menu bez przerwy i w nim wylapywac klawisze ale wedlug mnie to sie mija z celem bo tracisz mozliwosc wyswietlenia menu, zmiany broni itp...
  • +
  • -
  • 2