API pozwala na wygodne tworzenie stref o wybranej klasie. Ich funkcjonalność zapewniają osobne pluginy.
Główny plugin sygnalizuje zetknięcie się dowolnego bytu ze strefą, nie musi to być gracz. Wysyłane parametry to kolejno: byt strefy, byt znajdujący się w strefie i klasa strefy.
Lista dostępnych klas jest budowana na podstawie folderu: configs/Box/types/
Folder configs/Box/ powinien mieć chmod pozwalający na zapis (w razie problemów 777)
Prezentacja:
http://www.youtube.c...h?v=9vv0K8bU3YU
Wymagania:
Moduł VDF : http://forums.allied...ead.php?t=51662
Dostępne funkcje:
/** * Moment wejscia w strefe */ forward box_start_touch(box, ent, const szType[]); /** * Moment wyjscia ze strefy */ forward box_stop_touch(box, ent, const szType[]); /** * Przy kazdej ramce serwera, gdy byty sie dotykaja */ forward box_touch(box, ent, const szType[]);
Instalacja dodatków
Plugin należy normalnie zainstalować, plik .vdf należy umieścić w folderze configs/Box/types/
SVN & Download
WebSVN - Box System - Rev 3 - /
Ciekawe efekty można osiągnąć łącząc plugin z tym: http://amxx.pl/topic...7-model-placer/