Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NiczegoWinien - zdjęcie

NiczegoWinien

Rejestracja: 18.12.2014
Aktualnie: Szuka...
Poza forum Ostatnio: dziś, 15:43
-----

#759255 Duo DeathMatch

Napisane przez NiczegoWinien on 18.05.2019 19:59

dasiek już prawie ukończyłem te punkty które napisałeś.
Jeśli chodzi o skiny to wyłącznie submodele ale to po pewnym czasie.
Wariat ciekawy pomysł z tym łączeniem perkow hmm ja bym poszedł głębiej z tym i zrobił to jako ukryty dodatek.
Że jeden perk łączy się tylko z tym jednym wybranym perkiem. Każdy by musiał kupować różne perki i próbować aby znaleźć te dobre połączenie. Można pójść na rękę graczom i w menu zrobić im notatnik/dziennik i każdy by sobie zapisywal co z czym działa może. Trochę owiane tajemnica.
  • +
  • -
  • 1


#759193 Duo DeathMatch

Napisane przez NiczegoWinien on 15.05.2019 20:40

Witam.

Ostatnio zaczalem pisac sobie mod pod swoj serwer i chcialem sie dowiedziec co o tym myslicie.

Jak sama nazwa mowi bd to DM lecz w parach. Gdy gracz wchodzi na serwer zostaje przydzielony do osoby ktora nie ma pary badz gra sam i czeka az dolaczy nowy gracz. Czas mapy 20-30 minut. W hud jest lista top 5 par oraz nasza pozycja np:

 

Spoiler

 

Na koncu mapy jest sprawdzane Podium i gracze w zaleznosci od miejsca dostaja GP.

 

To jest aktualny kod ktory mam napisany.

Teraz kwestia "dodatkow" i tutaj licze na wasz pomoc.

Chce dodac rzeczy takie jak :

 

Perki: kupujemy perk na dana mape za GP. Posiadamy wlasciwosci wlasnego perku oraz perku naszego partnera.

Skiny Broni

Skiny Postaci

Jeszcze jakies ciekawe rzeczy ktora urozmaica rozgrywke.

 

Co o tym myslicie ? Macie jakies pomysly ?

 


  • +
  • -
  • 4


#753465 Pokemod - informacje

Napisane przez NiczegoWinien on 22.11.2018 13:05

Witam wszystkich.

Nie długo planuje postawic serwer testowy.

Zawarte w nim beda ok. 20 pokemonow z ktorymi bedziemy walczyc oraz je lapac.

Pierwsza wersja bedzie troche okrojona z rozwiazan jakich planowalem przed rozpoczeciem moda.

Wraz ze zwrostem zainteresowania graczy tym modem beda powstawaly te koncepcje ktore zalozylem sobie wczesniej.

Poniewaz jest to ogrom pracy a nie chce poswiecic czasu na marne.

Jesli jest ktos zainteresowany pomoca/testowaniem proszę o prywatna wiadomosc a w przeciagu 10 dni wysle IP z serwerem testowym.

Pozdrawiam.


  • +
  • -
  • 2


#750204 Pokemod - informacje

Napisane przez NiczegoWinien on 16.06.2018 15:06

Mod robimy po prostu aby byl. Wazne jest tylko to aby zostal ukonczony w taki sposob jaki ustalilismy. Mamy duzo pomyslow i z dnia na dzien kod jest ulepszany, modyfikowany tak aby uzyskac jak najlepszy efekt, ktory sobie zalozyslimy. Na dzien dzisiejszy kod bedzie modyfikowany aby uzyskac efekt  podobny do tego.

https://www.youtube....h?v=9jRtpMKLsts

Chodzi nam tutaj o podstawe silnika,mape i system walki.


  • +
  • -
  • 2


#749649 Pokemod - informacje

Napisane przez NiczegoWinien on 27.05.2018 07:41

Witam wszystkich. Prace ida do przodu, krok po kroku. Obecnie mod jest w trakcie obróbki graficznej :)

 

https://www.youtube....eature=youtu.be


  • +
  • -
  • 1


#749023 Czekam na zlecenia

Napisane przez NiczegoWinien on 29.04.2018 20:14

Witam wszystkich.

Jestem w stanie stworzyc to co chesz od 2 do 5 dni. W zaleznosci od twoich preferencji.

Czas pracy sie wydluza gdy plan pracy nie jest ulozony badz nie sprecyzowany.

 

Koszt od 1 zl do 100 zl ( w zaleznosci od wielkosci kodu)

Paypal.

 

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 1


#748445 Silnik codmod nie chce sie skomplikowac

Napisane przez NiczegoWinien on 07.04.2018 16:33

Spoiler

 

Bledy usunalem, nie sprawdzalem czy dziala.

 

 

To my ci mamy pomóc, a nie Ty nam, więc to Ty musisz podać wszystkie dane :)

Nastepnym razem odpal amxx studio i skompiluj plugin.

Wtedy bys mial wszystko wyjasnione.


  • +
  • -
  • 1


#748274 Pokemod - informacje

Napisane przez NiczegoWinien on 02.04.2018 11:11

Prace idą do przodu !!

Znalazłem osobę odpowiedzialną za modele. Wyglądają niesamowicie. Animacje są bardzo realne i płynne.

Na dzień dzisiejszy kod wygląda następująco:

- W menu mamy 6 PokeSlotów (można dodawać,wymieniać nasze Pokemony)

- Naciskając LPM ładuje sie pasek mocy rzucenia PokeBalla

- Drugie nacisnięcie LPM kończy ładowanie mocy i nasz PokeBall "leci"

- Po zetknięciu PokeBalla z powierzchnią odgrywana jest "animacja" wydostania/wyjścia Pokemona z PokeBalla

 

Jeżeli chodzi o Dzikie Pokemony :

- Ustawienie Respa Pokemona

- Odgyrwana animacja chodzenia a także samo porszuanie się Pokemona po mapie

 

Prace idą dość wolno ponieważ staram się uzyskać podobny efekt jaki był w anime.

 

Potrzebuję jeszcze jednej osoby która by zrobila dość prostą mapę dla mnie i wytłumaczyła pare rzeczy z tym związane.

Liczę na waszą pomoc.

 

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 2


#748084 Pełen magazynek za killa

Napisane przez NiczegoWinien on 24.03.2018 20:41

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#747918 Pokemod - informacje

Napisane przez NiczegoWinien on 18.03.2018 14:42

heh w sensie ze te modele za tobą chodzą hah nawet spoko , tylko ciekawe jak to bedzie wyglądać przy 20 graczach :D

Modele Pokemonów respią się w odpowiednim miejscu na mapie.

Jezeli chodzi o wersje pierwszą ze spritesami to wyglądało tak:

- podchodzimy do pokemona

- atakujemy go

- łapiemy, bądź nie

Tutaj zastanawiam sie nad:

- rzuceniem pokeballa

- wyjście Pokemona z niego

- ustawienie kamery zza naszym Pokemonem

- walka

 

Ustawienie kamery ma nam odzwierciedlić walkę z dzikim Pokemonem.


  • +
  • -
  • 1


#747906 Pokemod - informacje

Napisane przez NiczegoWinien on 18.03.2018 10:40

Czesc Wszystkim. Od ostatniego postu widze ze minelo troche czasu :)

Od tygodnia ruszylem od nowa z Pokemodem lecz troche w zmienionej wersji.

O to efekty na dzien dzisiejszy

 

20180318103321_1.jpg

20180318103331_1.jpg

20180318103342_1.jpg

20180318103356_1.jpg

20180318103405_1.jpg

20180318103418_1.jpg

 

Wielkosc Pokemonow oraz drobne szczegoly w teksturze beda jeszcze zmienione.

Co o tym myslicie ?

Pozdrawiam.


  • +
  • -
  • 1


#744978 Call of Duty / Battlefield ?? Na czym sie wzorowac.

Napisane przez NiczegoWinien on 09.12.2017 23:03

Witam wszystkich.

Ostatnio zacząłem pisać plugin, który dziś zaczyna sie przeobrażac w modyfikacje i tu nasuwa sie pytanie na czym się wzorować.

Ponieważ modyfikacja jest oparta na różnych trybach rozgrywek, które możemy znaleźć w najnowszych grach.

Na dzień dzisiejszy mam napisane 2 tryby rozgrywek.

 

Pierwszy tryb to Dominacja:

Na mapie znajdują się 3 punkty. Alpha,Bravo i Charlie. Każda z drużyn za cel ma przejęcie i kontrolowanie tych punktów.

Za kontrolę nasza drużyna będzie zdobywać Bilety,Kupony,Punkty (do ustalenia) i gdy osiągnie wyznaczony cel wygrywa rozgrywkę.

 

Drugi tryb to Capture Coins (nazwa do ustalenia w zależności co będziemy zbierać)

Na mapie znajduje się 16 monet. Rozgrywka przypomina Deathmatch gdyż gramy każdy na każdego i w razie śmierci po chwili się odradzamy.

Za zbieranie monet gracz otrzymuje punkty,które pozwalają mu się wspiąć w puktacji najlepszych graczy (efekt aktualnej listy w HUD).

Za zebranie Kolekcji czyli 5 monet gracz otrzyma dodatkowe punkty lecz to nie jest takie łatwe gdyż po śmierci nasz zabójca nas z nich okrada :)

 

Jakieś pomysły na kolejne rozgrywki?

 

Co do silnika to wprowadzam małą innowacje.

Tutaj trochę sie wzoruję na FPS'ach z klasami. Więc tak samo klasy są dostepne i ich specjalizacje.

 

Klasy - Po wejściu na serwer każdy gracz ma możliwość stworzenia własnej unikalnej klasy. Czyli wymyśla jej nazwę oraz trenuje specyfikację wybraną przez nas samych.

Zastanawiam sie nad broni,skinów aby urozmaicić troche gre.

 

Specyfikacje - Jest ich 14 jak na razie. Głownie to co już znacie czyli:

- HP na start

- Większy procent obrażeń

- Mniejszy Recoil

- Gdy upadniemy nie dostajemy obrażeń

- Niewidzialność

itp.

 

Szału nie ma lecz te Specyfikacje są wyodrębnione na pasywne i aktywne. Więc jak sie domyślacie powyższe Specyfikacje można używac wszystkie razem w tym samym czasie ponieważ są pasywne. Mniejszy Recoil,150 HP i +10% dmg brzmi nieźle razem co  ? :)

Każda z tych Specyfikacji jest "levelowana". Możemy je zwiększać płacąc walutą na serwerze.

Oczywiście odpowiedni balans Specyfikacji pod względem koszta zrobi na serwerze zróżnicowanie klas.

 

To tak ogólnie. Walute będziemy zdobywać za wygrane tryby (więcej waluty), za remis (troche mniej) i przegrane (najmniej).

Aby uniknąć przechodzenia graczy pod koniec mapy do zwycięzkiego teamu aby dostać nagrode napisałem pewien wzór, który między innymi

pobiera czas, który gracz spędził w danym teamie. Więc jeśli gracz przejdzie na pare minut przed zakończeniem mapy dostanie zaledwie pare %. która jest przeznaczona dla wygranego teamu. Z doświadczenia i testów wyglądało na to że lepiej było zostać w swoim teamie i przegrać niz dołaczyć po przeciwników pod koniec i wygrać.

 

Także tak z grubsza opisałęm to. I jak sądzicie ? Czego się złapać? Na czym sie dalej wzorować?

Może macie własny koncept tego... Zapraszam do dyskusji i dziękuję za pomysły,pomoc.

 

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 1


#744926 poszukuje pluginu cod mod

Napisane przez NiczegoWinien on 08.12.2017 19:18

https://amxx.pl/topi...nced-slowmo-01/


  • +
  • -
  • 1


#744035 [Szukam]Im dalej przeciwnik tym wieksze dmg.

Napisane przez NiczegoWinien on 11.11.2017 14:20

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) ||!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	new aiment, body;
	get_user_aiming(idattacker, aiment, body);
	
	new origin1[3], origin2[3], dis;
	
	get_user_origin(idattacker, origin1, 0);
	get_user_origin(aiment, origin2, 0);
	
	dis = get_distance( origin1, origin2 );
	
	if(dis < 200)
		obrazenia[idattacker] = 2.0;
	else if (dis > 200)
		obrazenia[idattacker] = 5.0;
	
	damage*=obrazenia[idattacker];
		
	SetHamParamFloat(4, damage);
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#744019 [Szukam]Im dalej przeciwnik tym wieksze dmg.

Napisane przez NiczegoWinien on 11.11.2017 00:32

Pisane na kolanie. Sprawdz

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new Float:obrazenia[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
	register_forward(FM_CmdStart, "FW_CmdStart");
}
public FW_CmdStart(id, uc_handle, randseed){
	
	static buttons; buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	
	new aiment, body;
	get_user_aiming(id, aiment, body);
	
	new origin1[3], origin2[3], dis;
	
	get_user_origin(id, origin1, 0);
	get_user_origin(aiment, origin2, 0);
	
	dis = get_distance( origin1, origin2 );
	
	if(buttons & IN_ATTACK){
		if(dis < 200)
			obrazenia[id] = 2.0;
		else if (dis > 200)
			obrazenia[id] = 5.0;
	}
		
		
	return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) ||!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	damage*=obrazenia[idattacker];
		
	SetHamParamFloat(4, damage);
	return HAM_IGNORED;
}
	

Wartosci ustaw sobie jakie ci pasują, ja dałem przykładowe.


  • +
  • -
  • 1