Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NiczegoWinien - zdjęcie

NiczegoWinien

Rejestracja: 18.12.2014
Aktualnie: Przegląda profil wariat aka pro
Poza forum Ostatnio: dziś, 19:18
-----

Moje posty

W temacie: [ROZWIĄZANE] Poszukiwany Plugin

01.12.2019 19:32

Spoiler

 

To bedzie cos takiego ale warunek mi do konca nie dziala poniewaz testuje na Steam a wyswietla mi sie w czacie non steam.

Moze ktos ci pomoze z tym

W temacie: get_user_aiming dla enta

04.10.2019 15:25


get_user_aiming

 

Nie rozumiem do konca:

To:

static cell AMX_NATIVE_CALL get_user_aiming(AMX *amx, cell *params) /* 4 param */
{
    int index = params[1];

    if (index < 1 || index > gpGlobals->maxClients)
    {
        LogError(amx, AMX_ERR_NATIVE, "Invalid player id %d", index);
        return 0;
    }

    CPlayer* pPlayer = GET_PLAYER_POINTER_I(index);
    cell *cpId = get_amxaddr(amx, params[2]);
    cell *cpBody = get_amxaddr(amx, params[3]);

    REAL pfloat = 0.0f;

    if (pPlayer->ingame)
    {
        edict_t* edict = pPlayer->pEdict;

        Vector v_forward;
        Vector v_src = edict->v.origin + edict->v.view_ofs;

        ANGLEVECTORS(edict->v.v_angle, v_forward, NULL, NULL);
        TraceResult trEnd;
        Vector v_dest = v_src + v_forward * static_cast<float>(params[4]);
        TRACE_LINE(v_src, v_dest, 0, edict, &trEnd);

        *cpId = FNullEnt(trEnd.pHit) ? 0 : ENTINDEX(trEnd.pHit);
        *cpBody = trEnd.iHitgroup;

        if (trEnd.flFraction < 1.0)
        {
            pfloat = (trEnd.vecEndPos - v_src).Length();
        }
    } else {
        *cpId = 0;
        *cpBody = 0;
    }

    return amx_ftoc(pfloat);
}

 

Mam wpisac do pluginu?

W temacie: Error pluginu blood_patch

26.09.2019 23:25

W evencie DeathMsg w Lini 52 index wychodzi poza jego granice. Przykładowo w pewnej tablicy masz 3 komórki o kod wymusza aby przeszedł do czwartej. Tyle Ci mogę pomóc teraz ponieważ jestem na telefonie. Rano jak znajdę czas na kompie to ci pokaże dokładnie problem

W temacie: Rzut entem, efekt franatu

19.09.2019 14:58

Chodzi o to ? 


Chodzi mi na przykładzie.
Aby rakieta w cod mod nie leciała prosto tylko taką parabole żeby miała jak granat.
Tam gdzie celuje celownikiem to tam leci zachowując efekt rzuconego granatu.

W temacie: Rzut entem, efekt franatu

18.09.2019 11:16

Ok dzięki. Będę w domu to zobaczę co da się zrobić.