Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Duo DeathMatch

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 15.05.2019 20:40

Witam.

Ostatnio zaczalem pisac sobie mod pod swoj serwer i chcialem sie dowiedziec co o tym myslicie.

Jak sama nazwa mowi bd to DM lecz w parach. Gdy gracz wchodzi na serwer zostaje przydzielony do osoby ktora nie ma pary badz gra sam i czeka az dolaczy nowy gracz. Czas mapy 20-30 minut. W hud jest lista top 5 par oraz nasza pozycja np:

 

Spoiler

 

Na koncu mapy jest sprawdzane Podium i gracze w zaleznosci od miejsca dostaja GP.

 

To jest aktualny kod ktory mam napisany.

Teraz kwestia "dodatkow" i tutaj licze na wasz pomoc.

Chce dodac rzeczy takie jak :

 

Perki: kupujemy perk na dana mape za GP. Posiadamy wlasciwosci wlasnego perku oraz perku naszego partnera.

Skiny Broni

Skiny Postaci

Jeszcze jakies ciekawe rzeczy ktora urozmaica rozgrywke.

 

Co o tym myslicie ? Macie jakies pomysly ?

 


  • +
  • -
  • 4

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 16.05.2019 07:21

Cześć!

Dodatki są... niepotrzebne?

Choć przyznam że pomysł z Perkami to pomysł dobry - Perki które działają na Duet, dodają partnerowi coś lub są tylko dla Siebie LUB działają na szkodę partnera. Przyznam że pole do popisu jest. 

Skupiłbym się na Twoim miejscu na "współpracy" i to, żeby gracze czuli między Sobą... więź? Może zamiast Zabójstw to mechanika punktów na Duet?
Np
-Kiedy Gracz A i Gracz B są duetem, Gracz B zabija  kogoś , komu wcześniej zadał obrażenia Gracz A -> mały BONUS PUNKTOWY

-Ktoś Zabija Gracza B, a Gracz A w ciągu 5ciu sekund Zabije tego Gracza ->  BONUS PUNKTOWY
-Jeden gracz Zabija Gracza A i Gracza B w jednym życiu - Gracz dostaje większy BONUS PUNKOTWY za zabicie Duetu 

Nie bawiłbym się w Skiny. To niepotrzebne ściąganie plików.  


  • +
  • -
  • 2

#3 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 17.05.2019 11:20


Nie bawiłbym się w Skiny. To niepotrzebne ściąganie plików.  

 

Otóż skiny przyciągają graczy, którzy lubią mieć po prostu te skórki i możliwość ich zmiany.


  • +
  • -
  • 1

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 17.05.2019 11:39

 


Nie bawiłbym się w Skiny. To niepotrzebne ściąganie plików.  

 

Otóż skiny przyciągają graczy, którzy lubią mieć po prostu te skórki i możliwość ich zmiany.

 

Oraz odpychają tych, którzy nie chcą mieć pierdyliard customowych skinów, a co serwer dociągać kolejne  :^D  Zasadniczym pytaniem jest - jaka jest grupa docelowa ;) 


  • +
  • -
  • 1

#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 17.05.2019 15:37

Wiesz to nie chodzi też o to, żeby nawalić milion skinów. Dużo widziałem takich, że masz jakby jeden model, ale submodele w nim i to pozwala dosc duzo skompresować.

Inną sprawą jest, że nie każdy lubi, więc defaultowo  wyłączone są ok.

A internet w dzisiejszych czasach nie jest tak powolny jak x lat temu, więc nawet te... nie wiem 50MB ściągnąć to nie jakiś duzy czas.

 

 

A grupa docelowa :D Jeśli dzieciaki to dawaj skiny :D


dasiek (17.05.2019 20:19):
O tych Kompresjach nawet nie wiedziałem, jeśli takie rzeczy istnieją i mają miejsce, to całkiem spoko :)

  • +
  • -
  • 2

#6 wariat aka pro

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:235
  • GG:
  • Imię:mat
Offline

Napisano 17.05.2019 20:16

nie wiem jaki masz zamysł takiego mod. Zwykły dm tylko system Duo . 

 

Perki jeśli już chcesz taki system to bym się zastanowił nad rozwiązaniem takim że praktycznie każdy perk lepiej działa / gorzej w połączeniu z innym perkiem oraz nawet w połączeniu wychodzą dodatkowe efekty.

 

Nie wiem 

 

Perk nr 1 Sila chłopa 

 

Perk nr 2 Cos tam 

 

Perk 1 - dodaje siły do zadanych obrażeń + 10

 

Perk 2 - Dodaje 10 % szans na podwójne dmg

 

zasada nr 1 -

 

Jeśli gracz A ma perk 1 a gracz b perk 2 

 

To aktywuje się dodatkowa funkcja Ciężkie rany

 

Masz 10 % szans na to że po zdaniu obrażen x2 zostaną ciężkie rany.

 

Oraz ssytemy że jak są oba perki to jest zwiększany bonus np. dmg. 

 

 

 

Jeśli lubisz robić nowe mody i chciałbyś potem z nich zrobić serwer zapraszam do kontaktu multum pomysłów !! 

 


Użytkownik wariat aka pro edytował ten post 17.05.2019 20:18


#7 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 18.05.2019 19:59

dasiek już prawie ukończyłem te punkty które napisałeś.
Jeśli chodzi o skiny to wyłącznie submodele ale to po pewnym czasie.
Wariat ciekawy pomysł z tym łączeniem perkow hmm ja bym poszedł głębiej z tym i zrobił to jako ukryty dodatek.
Że jeden perk łączy się tylko z tym jednym wybranym perkiem. Każdy by musiał kupować różne perki i próbować aby znaleźć te dobre połączenie. Można pójść na rękę graczom i w menu zrobić im notatnik/dziennik i każdy by sobie zapisywal co z czym działa może. Trochę owiane tajemnica.
  • +
  • -
  • 1

#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 18.05.2019 20:36

Tak! Dobre to. Jak gracze złożą dwa perki czy coś, to będzie jakiś bonus, ale bez info itp. Zawsze można zrobić książke taką czy coś, gdzie są pokazane odblokowane/odkryte sekrety

Myślę, że nie ma co nawalać w graczy jakimiś super bonusami, bo po jakimś czasie robi się tam istny gnój xD


  • +
  • -
  • 0

#9 wariat aka pro

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:235
  • GG:
  • Imię:mat
Offline

Napisano 19.05.2019 00:31

Zawsze musi być przeciw waga :D 



#10 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 19.05.2019 12:03

A co jesli chodzi o radar ? Aktualnie partnera pokazuje jako czerwona kropke ale reszte graczy takze widze gdyz wszyscy sa w jednym teamie.

Moze pozbyc sie radaru po prostu ?

Bez okreslania polozenia , czy moze jakies sprite ?


  • +
  • -
  • 0

#11 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 19.05.2019 12:15

Myślę że radar zbędny w tej sytuacji albo ukryć wszystkich a zostawić sojusznika. Ale to raczej też bez sensu.

A jak z komunikacją głosowa? Każdy słyszy tylko typka z teamu?
  • +
  • -
  • 0

#12 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 19.05.2019 17:08

Myślę że radar zbędny w tej sytuacji albo ukryć wszystkich a zostawić sojusznika. Ale to raczej też bez sensu.

A jak z komunikacją głosowa? Każdy słyszy tylko typka z teamu?

 

Staralem sie zrobic zeby pokazywalo jednego z temau ale nie wychodzilo mi.

Nie zastanawialem sie nad tym ale mysle ze dobry pomysl komunikacja z partnerem.

Ale to jakos opcjonalnie musi byc. Jesli ktos chce badz nie chce.


  • +
  • -
  • 0

#13 wariat aka pro

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:235
  • GG:
  • Imię:mat
Offline

Napisano 20.05.2019 04:12

Radar który pokazuje tylko sojusznika dobra opcja , bo przynajmniej wiesz gdzie się do niego kierować. 

 

Nie powinien pokazywać pozycji przeciwników jesli jest FFA

 

 

Jeśli chodzi o voice to już lepiej zrobić coś na zasazie +interadminvoice jak jest w vm 

 

Czyli jeśli sobie zbindujesz +teamvoice to możesz rozmawiać tak jak z adminem tylko że z sojusznikiem. 

 

Głos dostępny powinien być dla każdego każdy słyszy wszystkich. 

 

oczywiście można dodać mówi sojusznik na say. 

 

Jeśli chodzi o systema przyznawania pary . Przydał by się tutaj jakiś prosty system klanu . Czyli jeśli jesteś w klanie z kimś to zawsze z nim będzeisz w team.

 

Jak wygląda sytuacja jeśli gracz nie ma nikogo do team ? 

 

Moim zdaniem dobrą opcją by było zrobić jakieś rozwiązania . 

 

Dodatkowe zdrowie jeśli nie masz team. 

 

 

A co powiesz na to aby zrobić w tym modzie pozycje do obrony , jeśli team wejdzie w pozycje do obrony to ma jakieś dodatki i dodtakowe punkty. 

 

Gracze mogę w tym obszarze stawiać różne pomocne dla nich rzeczy. 

 

Takich obszarów na mapie może być 2-1 

 

Moim zdaniem takie pozycje to powinny być nawet na gungame ;) 

 


Użytkownik wariat aka pro edytował ten post 20.05.2019 04:41


#14 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 21.05.2019 21:09

Plany:

tsay (u) - pisanie do partnera

 


Jeśli chodzi o voice to już lepiej zrobić coś na zasazie +interadminvoice jak jest w vm

Czyli jeśli sobie zbindujesz +teamvoice to możesz rozmawiać tak jak z adminem tylko że z sojusznikiem.

 

Przyznawanie par jak na razie jest na podstawie kolejnosci dolaczania na serwer.

Gracze z id 1 i 2 tworza osobne pary, kolejne osoby dolaczaja do nich badz tworza nowe jesli obecni gracze utworzyli ze wszystkimi pare.

 

Jezeli chodzi o jakies dodatki dla gracza bez pary to na razie nie ma. Poniewaz mysle nad minusowymi punktami po prostu za smierc badz smierc przy uzyciu granatu czy noza. I osoba ktora gra sama teorytycznie moze ginac 2x mniej niz duet.

 

Z kolei te strefy to ciekawy pomysl. Ja bym poszedl bardziej w "tymczasowe strefy" ktore dadza dodatkowy cel w rozgrywce.

Pojawia sie jakas strefa na mapie, kazdy dostanie info. Kto bedzie w tej strefie to bedzie dostawal przykladowo x punktow za czas spedzony w niej.

Po x sekundach strefa znika i pojawia sie w innym miejscu za x minut.


Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 21.05.2019 21:10

  • +
  • -
  • 0

#15 wariat aka pro

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:235
  • GG:
  • Imię:mat
Offline

Napisano 21.05.2019 22:57

Jeśli chodzi o te strefy , To jedynym i największym plusem strefy będącej w jednym miejscu jest to że gracz wie gdzie ta strefa jest (gracze nie lubią ciągłych zmian) i wszyscy mogą się kierować do tej strefy aby zwiększyć prawdopodobieństwo spotkania się z przeciwnikiem (np. jest tylko 5 graczy) 

 

Ogólnie strefy w różnych miejscach to bym wykorzystał do innego rodzaju modu jakoś :D 

 

 

Punkty za śmierć na minus nie wiem czy to dobry pomysł na DM 

 

Dlaczego 1 osoba może mniej ginąć ? 

 

Ja bym bardziej poszedł aby to team było gorzej rozwalić niż pojedynczą osobę . Coś typu że 1 z team jest odpowiedzialny za oboronę czyli ma jakiś skill tarcza (taka Bańka) która trwa np. 2-3 sek Ale możesz przez nią strzelać ty a nie przeciwnik. A drugi bardziej za atak. 



#16 wariat aka pro

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:235
  • GG:
  • Imię:mat
Offline

Napisano 22.05.2019 02:47

Jak zakończysz ten mod , to mam pomysł na tibia mod (kozak) , DM + cele + lvl , Unreal multi mod . 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych