Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z natywem cs_get_c4_defusing


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 30.05.2020 12:55

new bomb = find_ent_by_model(-1, "grenade", "models/w_c4.mdl")
    if(is_valid_ent(bomb))
    {
        if(cs_get_c4_defusing(bomb)){
            client_print(0,print_chat,"Nie Rozbraja");
        }
        else{
            client_print(0,print_chat,"Rozbraja");
        }
    }

 

Problem wyglada tak ze jak zaczynam rozbrajac bombe pojawia sie info na czacie "Nie Rozbraja" a info "Rozbraja" w ogóle sie nie pojawia.

Czy ten natyw dziala ??

 

Jesli nie to czy jest jakis sposob ady sie dowiedziec czy gracz przestal robrajac bombe.

Nie chodzi mi tu o efekt gdy ja rozbroi lecz gdy przerwie rozbrajanie.


  • +
  • -
  • 0

#2 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 30.05.2020 13:10

jeżeli standardowo mozesz miec podlozona jedna pake na serwerze to mozesz sie pobawic z stworzeniem zmiennej globalnej cos w stylu new bool:rozbraja_pake i w message BarTime/BarTime2 wykrywac start i przerwanie rozbrajania 

 

najprawdopodobniej podczas startu rozbrajania wysylany jest msg BarTime a podczas przerywania BarTime2 z drugim argumentem "100"

 

https://wiki.alliedm..._Events#BarTime

 

no i wiadomo jak wychwycisz BarTime to paka jest rozbrajana a jak wychwycisz BarTime2 to rozbrajanie jest przerywanie i ustawiasz odpowiednio zmienna rozbraja_pake na true/false

 

Edit: nie wiem dlaczego napisalem o tej zmiennej skoro chcesz tylko wykryc moment przerwania rozbrajania tak czy inaczej moja metoda powinna wypalic

 

Edit2: spojrzalem jeszcze raz na te eventy i wszystko powinienes wykryc w BarTime jezeli duration jest 5 lub 10 to zaczyna rozbrajac pake (z def kitem lub bez) jezeli duration jest 0 to przestaje rozbrajac


Użytkownik rzeznik9871 edytował ten post 30.05.2020 13:18

  • +
  • -
  • 1

Cześć


#3 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 106
Super Hero

  • Postów:2 049
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.05.2020 13:12

Z nazwy "cs_get_c4_defusing" wnioskuję, że natyw ten zwraca, czy bomba jest rozbrajana, wiec przy rozbrajaniu pojawia się "Nie rozbraja". cs_get_c4_defusing mówi to samo.

Więc odpowiadając na pytanie: tak, ten natyw działa, po prostu wypisujesz złą wiadomość

 

@edit

Rzeźnik uprzedził :P


Użytkownik Wicked. edytował ten post 30.05.2020 13:14

  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#4 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 30.05.2020 13:26

Z tego co kojarzę ten natyw ustawiony na True wysyłał mi wiadomość na czacie nawet jeśli paka nie była podłożona.

Jeżeli chodzi o kod rzeźnika to planowałem tak zrobić ale mam w kodzie kod który wyświetla mi bartime przy danej akcji gracza więc chciałem tego uniknąć. Ponieważ musiałbym zrobić spro ifów przy jakiej okazji pokazuje się ten bartime.

Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 30.05.2020 13:29

  • +
  • -
  • 0

#5 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 30.05.2020 13:31

Z tego co kojarzę ten natyw ustawiony na True wysyłał mi wiadomość na czacie nawet jeśli paka nie była podłożona.

Jeżeli chodzi o kod rzeźnika to planowałem tak zrobić ale mam w kodzie kod który wyświetla mi bartime przy danej akcji gracza więc chciałem tego uniknąć. Ponieważ musiałbym zrobić spro ifów przy jakiej okazji pokazuje się ten bartime.

Jeżeli wysyłasz ten bartime prze message_begin a nie przez emessage_begin to amx tego nie wychwyci

amx wychwytuje message wysylane przez silnik lub przez pluginy ktore uzywaja "emessage_begin"


  • +
  • -
  • 0

Cześć


#6 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 30.05.2020 17:22

Poradzilem sobie uzywajac tego


    register_event("BarTime", "event_function", "b", "1=0")

 

dzięki za zainteresowaniem sie tematem.

Do zamkniecia.


  • +
  • -
  • 0

#7 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Online

Napisano 01.06.2020 06:17

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych