Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Adiloveskan - zdjęcie

Adiloveskan

Rejestracja: 12.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.05.2014 16:52
-----

#634586 [ROZWIĄZANE] Prefix nie chce działać, error 008.

Napisane przez wiwi249 w 25.04.2014 15:04

new szPrefix[64] = ("[^03%s^01]",g_iGang[ id ]);
Zamień na
new szPrefix[64];
formatex(szPrefix, charsmax(szPrefix), " [^03%s^01]", g_iGang[ id ]);
Ponadto sprawdź kod, bo na przykład masz formatowanie w tym stringu:
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
a znaki formatujące nie mają tu wartości.
  • +
  • -
  • 1


#630336 [ROZWIĄZANE] Prośba o usunięcie klas ze starego coda

Napisane przez Oporowiec. w 05.04.2014 19:12

powinno nie byc medyka, sprawdz.

http://amxx.pl/wklej...39672154837972/




#630870 [ROZWIĄZANE] Prośba o usunięcie klas ze starego coda

Napisane przez Oporowiec. w 08.04.2014 00:48

sorry ale nie mialem czasu i usunalem tylko ta jedna klase..

 

sprawdz to: http://amxx.pl/wklej...39691446237972/




#630823 [ROZWIĄZANE] Jak wyłączyć latarkę na serwerze?

Napisane przez ExtraFaza w 07.04.2014 19:04

Naciśnij F


  • +
  • -
  • 2


#630493 Brak target HUD'a

Napisane przez PrezydenT w 06.04.2014 16:30

WItam, napisałem sobie taki plugin na DD2, jednak HUD nie pokazuje się gdy patrzymy na gracza(takie coś jak na CoD)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN	"HUD"
#define AUTHOR	"Sqwareck"
#define VERSION	"1.0"
new nick[33]
new licznik_zabic[33]
public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("DeathMsg", "SmiercGraczaKill", "a");
}
public pokaz_hud(id)
{
	
	if(is_user_connected(id))
	{
		if(!is_user_alive(id))
			
	{
		
		new target = pev(id, pev_iuser2);
		
		
		
		if(!target)
			
			return PLUGIN_CONTINUE;
			new armor = get_user_armor(target)
			new hp = get_user_health(target)
			get_user_name(target, nick, 32)
			new speed = fm_get_speed(target)
			set_hudmessage(target, 255, 0, 0.5, 0.23, 0, 0.0, 0.45, 0.0, 0.0);
			show_hudmessage(target,  "[Only DD2]^n[Nick: %s]^n[Zdrowie: %i]^n[Armor: %i] ^n[Predkosc: %i]^n[Seria Zabojstw: %i]", nick, hp, armor, speed,  licznik_zabic[target]);
		}
		new armor = get_user_armor(id)
		new hp = get_user_health(id)
		get_user_name(id, nick, 32)
		new timeleft = get_timeleft()
		new speed = fm_get_speed(id)
		set_hudmessage(id, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
		show_hudmessage(id,  "[Only DD2]^n[Nick: %s]^n[Zdrowie: %i]^n[Armor: %i] ^n[Predkosc: %i]^n[Seria Zabojstw: %i]^n[Reset za: %d:%02d]", nick, hp, armor, speed,  licznik_zabic[id], timeleft / 60, timeleft % 60);
	}
	else 
		remove_task(0)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
public client_putinserver(id)
{
	set_task(0.1, "pokaz_hud", id,_,_,"b");
}
public SmiercGraczaKill(id)
{
	new zabojca = read_data(1)
	new ofiara = read_data(2)
	
	licznik_zabic[zabojca]++;
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		licznik_zabic[ofiara] = 0;
	}
}

A tak apropo, macie może jakieś pomysły co by tu dodać? Dziękuję za jakąkolwiek pomoc.


  • +
  • -
  • 1


#630482 Nie działa zmienna set_task w ogóle.

Napisane przez Ogen Dogen w 06.04.2014 15:50

Podaj fragment kodu jak użyłeś tego.


  • +
  • -
  • 1


#630488 Nie działa zmienna set_task w ogóle.

Napisane przez Ogen Dogen w 06.04.2014 16:04

Zaglądałeś do dokumentacji ?

http://amxx.pl/dokum...a/f120/set-task

 

Wywołujesz funkcje która nie istnieje (najprawdopodobniej) oraz nie określiłeś flagi.


  • +
  • -
  • 1


#612606 Po 3 dniach wróciliśmy!

Napisane przez .K3K w 06.02.2014 18:18

Nie musicie naprawiać generatora :) Jest nie przydatny oraz lepiej pisać vipa samemu więcej się człowiek uczy i nie zadaje debilnych pytań dla czego mu serwer nie startuje bo dodał model dla vipa w generatorze i go nie wgrał :)




#21357 Wypisywanie wiadomości na HUD

Napisane przez soja w 26.10.2008 20:24

Cześć wszystkim. Mój pierwszy post na forum wink.gif Jako, że poprzedni artykuł o tej tematyce nie do końca wypalił, postanowiłem coś naskrobać smile.gif

Do wyświetlania wiadomości na HUDzie użytkownika służą dwie funkcje:
set_hudmessage - formatuje wysyłaną wiadomość,
show_hudmessage - wysyła wcześniej ustawioną wiadomość na HUD.
Składnia set_hudmessage:
set_hudmessage ( red=200, green=100, blue=0, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4 )
Teraz po kolei:
red - wartość czerwonego koloru (0-255)
green - wartość zielonego koloru (0-255)
blue - wartość niebieskiego koloru (0-255)
x - pozycja X wiadomości. Jest to wartość Float, więc zakres podajemy od 0.1 do 1.0. Aby wycentrować użyj wartości -1
y - pozycja Y wiadomości. Wartości jak wyżej.
mapwn5.png
effects - Efekt wiadomości:0 - wiadomość pojawia się i znika. Tempo pojawiania się/znikania możemy zmieniać przez edytowanie odpowiednio: fadeintime / fadeouttime
1 - wiadomość z efektem migotania.
2 - wiadomość z efektem wypisywania tekstu litera po literze. Szybkość wypisywania pojedynczej litery możemy modyfikować, podając ją w parametrze fadeintime.
fxtime - długość wyświetlania się efektu (nie jestem do końca pewny co do tego parametru, będe wdzięczny za info)
holdtime - długość wyświetlania się wiadomości (w sekundach)
fadeintime - długość pojawiania się tekstu (im większa wartość tym wolniej tekst się pojawia)
fadeouttime - długość zanikania tekstu (jak wyżej)
channel - Kanał wiadomości. Standardowo mamy dostępne 4 kanały na jednego gracza. Jeśli wyślemy wiadomość na kanale, na którym już jest coś wypisane, wiadomość zostanie nadpisana. Aby uniknąć tych problemów, należy stosować różne kanały. Jeśli jako kanał przekażemy -1, zostanie on wybrany automatycznie.
[/list]Użycie set_hudmessage:
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 7.0)
show_hudmessage(id, "Witaj!")
Powyższy kod ustawia czerwoną wiadomość "Witaj!" dokładnie na środku ekranu, wyświetlaną przez 7 sekund.

Formatowanie wiadomości może ułatwić Hudmessage Generator, który wchodzi w skład AMXX-Studio (W menu Generators).
Natomiast w odczytywaniu kolorów może pomóc np. ColorShemer.
W pozycjonowaniu wiadomości może również pomóc ten plugin.

Składnia set_hudmessage:
show_hudmessage ( index, message[], ... )
index - ID gracza (1-32). Jeśli zostanie ustawiony na 0, wiadomość będzie widoczna dla wszystkich graczy.
message - wiadomość wysyłana na serwer.

Użycie:

show_hudmessage(id, "Witaj!")
Wiadomość możemy również formatować:
show_hudmessage(id, "Twoje hp: %d", player_hp)
Aby opuścić linijkę należy użyć sekwencji: ^n
show_hudmessage(id, "Linia nr1!^nLinia nr2!")
* W jednej wiadomości możemy użyc maksymalnie 479 znaków.
* Zawijanie wierszy zaczyna się powyżej 69 znaków.
* Pamiętaj, by użyc set_hudmessage przed wywołaniem show_hudmessage.

---
To by było na tyle smile.gif Wiem, że to nic odkrywczego, ale mam nadzieję, że się przyda.
Tekst w całości mojego autorstwa, proszę nie kopiować smile.gif
  • +
  • -
  • 87


#630136 Jak zrobic tablice z znakami tekstowymi i ID

Napisane przez Ogen Dogen w 04.04.2014 19:49

Pewnie id jest z poza zakresu tablicy , podaj cały fragment kodu lub zwiększ tablice.


  • +
  • -
  • 1


#630138 Jak zrobic tablice z znakami tekstowymi i ID

Napisane przez ^Grzyboo w 04.04.2014 19:51

http://amxx.pl/dokum...ja/f1366/format


  • +
  • -
  • 1


#630060 19 Tag MisMatch'chów

Napisane przez Scorpion Flail w 04.04.2014 13:41

Podmień te linie (na początku):

new perk[33]
new bool:maperka[33]
new bool:uzyl[33];
new ioid, maxPlayers;

Podejrzewam, że obecnie masz tam coś w stylu:

new bool:maxPlayers

  • +
  • -
  • 1


#629847 19 Tag MisMatch'chów

Napisane przez ^Grzyboo w 02.04.2014 21:39

new Array:perk[33]
new bool:ioid

na

new perk[33]
new ioid

  • +
  • -
  • 1


#624847 [CodModNowy]Blędy komplikacji przy tworzeniu perku

Napisane przez RasiaQ w 11.03.2014 17:38

Funkcja zabierająca deagle:

cod_take_weapon(id, CSW_DEAGLE);

  • +
  • -
  • 1


#606436 [ROZWIĄZANE] Undefined Symbol z VIP generator

Napisane przez CsBoost w 17.01.2014 16:55

Huh, trochę tego było. Łap:

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
 
#define g_Buffer 1536
 
forward amxbans_admin_connect(id);
 
new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], g_Hudmsg, menu,
menu_callback_handler, skoki[33], weapon_id;
 
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
 
public plugin_init()
{
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
	register_event("DeathMsgVip", "DeathMsgVip", "a");
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	g_Array=ArrayCreate(64,32);
	
	for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++)
	{
		register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
	}
	
	register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}
public client_authorized(id)
{
	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288)
	{
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id)
{
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
 
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new szName[64];
 
	for(new i = 0; i < g_Size; i++)
	{
		ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
	
		if(equal(g_Name, szName))
		{
			return 0;
		}
	}	
	
	ArrayPushString(g_Array,g_Name);
	set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "ViP %s Wbija na Evogames!",g_Name);
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id)
{
	if(g_Vip[id])
	{
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id)
{
	g_Vip[id]=false;
	new Name[64];
	get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
 
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new g_Name[64];
 
	for(new i = 0; i < g_Size; i++)
	{
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
		if(equal(g_Name,Name))
		{
			ArrayDeleteItem(g_Array,i);
			break;
		}
	}
}
public CmdStartPre(id, uc_handle)
{
	if(g_Vip[id])
	{
		if(is_user_alive(id))
		{
			CmdStartPreVip(id, uc_handle);
		}
	}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle)
{
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0)
	{
		--skoki[id];
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id,pev_velocity,velocity);
	} 
	else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1)
	{
		skoki[id] = 1;
	}
}
public SpawnedEventPre(id)
{
	if(g_Vip[id])
	{
		if(is_user_alive(id))
		{
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id)
{
	skoki[id]=1;
	set_user_health(id, get_user_health(id)+20);
	cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 100), armortype);
	show_vip_menu(id);
	new g_Model[64];
	formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "VipCT");
	cs_set_user_model(id,g_Model);
}
public menu_1_handler(id)
{
	new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	++henum;
	new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	++fbnum;
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
	new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	++sgnum;
}
public menu_2_handler(id)
{
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu_3_handler(id)
{
	new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	++henum;
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 5);
}
public menu_4_handler(id)
{
	if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1)
	{
		give_item(id, "weapon_deagle");
		give_item(id, "ammo_50ae");
		weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
		if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 3);
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);
	}
}
public menu_5_handler(id)
{
	new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	++henum;
	new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	++fbnum;
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
	new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	++sgnum;
	if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1)
	{
		give_item(id, "weapon_deagle");
		give_item(id, "ammo_50ae");
		weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
		
		if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 5);
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);
	}
}

public menu_6_handler(id)
{
	if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1)
	{
		give_item(id, "weapon_tmp");
		give_item(id, "ammo_9mm");
		weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_tmp", id);
		if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_TMP, 0);
	}
}
public DeathMsg()
{
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
 
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim))
	{
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs)
{
	cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?200:200));
}
public show_vip_menu(id)
{
	menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
	menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
	new bool:active=false, num=-1;
	menu_additem(menu,"\d(\w2000\y$\d) \50 HP","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED)
	{
		active=true;	
	}
	menu_additem(menu,"\d(\w4000\y$\d) \wPaczka Granatow","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED)
	{
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\d(\w6000\y$\r) \rWybuchowy Zestaw","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED)
	{
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\d(\w7000\y$\r) \rZestaw Gangstera","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED)
	{
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\d(\w8000\y$\r) \rZestaw Buntownika","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED)
	{
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\d(\w10000\y$\r) \rZestaw Cheatera","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED)
	{
		active=true;
	}
	if(active)
	{
		menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjdz");
		menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\y[EvoGames.pl] ViP");
		menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
		menu_display(id, menu);
	}
 	else 
	{
		menu_destroy(menu);
	}
}
public menu_callback(id, menu, item)
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		if(cs_get_user_money(id)>=2000)
		{
			if(item==0)
			{
				return ITEM_ENABLED;
			}
		}
		if(cs_get_user_money(id)>=2000)
		{
			if(item==1)
			{
				return ITEM_ENABLED;
			}
		}
		if(cs_get_user_money(id)>=4000)
		{
			if(item==2)
			{
				return ITEM_ENABLED;
			}
		}
		if(cs_get_user_money(id)>=6000)
		{
			if(item==3)
			{
				return ITEM_ENABLED;
			}
		}
		if(cs_get_user_money(id)>=7000)
		{
			if(item==4)
			{
				return ITEM_ENABLED;
			}
		}
		if(cs_get_user_money(id)>=8000)
		{
			if(item==5)
			{
				return ITEM_ENABLED;
			}
		}
		if(cs_get_user_money(id)>=10000)
		{
			if(item==6)
			{
				return ITEM_ENABLED;
			}
		}
	}
	return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		if(cs_get_user_money(id)>=2000)
		{
			if(item==0)
			{
				menu_1_handler(id);
				cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-2000, 1);
			}
		}
		if(cs_get_user_money(id)>=4000)
		{
			if(item==1)
			{
				menu_2_handler(id);
				cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-4000, 1);
			}
		}
		if(cs_get_user_money(id)>=6000)
		{
			if(item==2)
			{
				menu_3_handler(id);
				cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-6000, 1);
			}
		}
		if(cs_get_user_money(id)>=7000)
		{
			if(item==3)
			{
				menu_4_handler(id);
				cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-7000, 1);
			}
		}
		if(cs_get_user_money(id)>=8000)
		{
			if(item==4)
			{
				menu_5_handler(id);
				cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-8000, 1);
			}	
		}
		if(cs_get_user_money(id)>=10000)
		{
			if(item==5)
			{
				menu_6_handler(id);
				cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-10000, 1);
			}
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}


public VipStatus()
{
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id])
	{
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public ShowVips(id)
{
	new g_Name[64],g_Message[192];
 
	new g_Size=ArraySize(g_Array);
 
	for(new i = 0; i < g_Size; i++)
	{
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
		add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
 
		if(i == g_Size - 1)
		{
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
		}
		else
		{
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
		}
	}
	ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
	ShowVipsMotd(id);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ShowVipsMotd(id)
{
	new Data[g_Buffer],Len,g_Name[64];
 
	Len = formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<html><body bgcolor=Black><br>");
	Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<center><table frame=^"border^" width=^"600^" cellspacing=^"0^" bordercolor=#4A4344 style=^"color:#56A5EC;text-align:center;^">");
	Len += formatex(Data[Len], g_Buffer- Len, "<tr><td><b>#</b></td><td><b>Nick</b></td></td></tr>");
 
	new g_Size=ArraySize(g_Array);
 
	for(new i = 0; i < g_Size; i++)
	{
	ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
	Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<tr>");
	Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<td><font color=Blue>%d</font></td>", i + 1);
	Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<td>%s</td>", g_Name);
	Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "</tr>");
	}	
	Len += formatex(Data[Len],g_Buffer - Len,"</center></body></html>");
 
	show_motd(id, Data, "Vipy Online na Evogames.pl");
}
public client_infochanged(id)
{
	if(g_Vip[id])
	{
		new szName[64];
		get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
 
		new Name[64];
		get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
 
		if(!equal(szName,Name))
		{
			ArrayPushString(g_Array,szName);
 
			new g_Size=ArraySize(g_Array);
			new g_Name[64];
			for(new i = 0; i < g_Size; i++)
			{
				ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
				if(equal(g_Name,Name))
				{
					ArrayDeleteItem(g_Array,i);
					break;
				}
			}
		}
	}	
}
public plugin_end()
{
	ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id)
{
	show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt)
{
	new id = get_msg_arg_int(1);
 
	if(is_user_connected(id) && g_Vip[id])
	{
		new szTmp[256],szTmp2[256];
		get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
 
		new szPrefix[64] = "^x04[ViP]";
 
		if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All"))
		{
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
		}
		else
		{
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
		}
		set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache()
{
	precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");
	precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");
}

PS: nie dałeś nic do menu nr 2 (public menu_2_handler)