Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[CodModNowy]Blędy komplikacji przy tworzeniu perku


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adiloveskan

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 11.03.2014 17:23

Chodzi o perk na nowego CodModa...

#include <engine>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>

new const perk_name[] = "Duzy Deagle";
new const perk_desc[] = "Dostajesz Deagla z pojemnoscia magazynku 14.";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];

public plugin_init(){
        register_plugin(Dejgiel, "1.0", "NoLiFeR");
        cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc){
        wartosc_perku[id] = wartosc;
        ma_perk[id] = true;
		give_item(id, "weapon_deagle");
        ColorChat(id, GREEN, "Perk stworzony przez ^x03NoLiFeR'a ^x01dla sieci CsParty.", perk_name);
        plg(id);
}
public plg(id){
		new heh = ma_perk[id]
		if(heh == true || cs_get_weapon_id(id) == 26 || cs_get_weapon_ammo(26) == 0)
		{
		set_task(2.3, "publik");
		}
		else
		{
		if(heh == true);}
		{
		plg(id);
		}
		else
		{
		cod_perk_disabled(id);
		}
		}
public publik(id){
if(ma_perk[id] == true || cs_get_weapon_id(id) == 26 || cs_get_weapon_ammo(26) == 7){
cs_set_weapon_ammo ( 26, 14 );
plg(id);}
else{
plg(id);
}
}
public cod_perk_disabled(id){
        ma_perk[id] = false;
         // PS mógłby ktoś zrobić funkcje zabierającą tego deagla ?
		cs_set_weapon_ammo ( 26, 7 );
} 

Warning217 tabluatory / spacje (to naprawie sam :P) 21

Warning217 22

Warning213 tag mismatch 27

Warning213 tag mismatch 33

error 036: empty statement 33

error 029: Invalid expression, assumed zero 37

error 088: number of arguments does not match definition 39

Warning 217 52


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_560100_BD0000_F11715.png


#2 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 11.03.2014 17:38

Funkcja zabierająca deagle:

cod_take_weapon(id, CSW_DEAGLE);

  • +
  • -
  • 1

#3 Adiloveskan

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 11.03.2014 17:39

Dz masz +. Czkm na reszte :/


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_560100_BD0000_F11715.png


#4 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 140
Zaawansowany

  • Postów:560
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 11.03.2014 17:47

Do czego ma służyć public plg? Bo plugin jest fatalnie napisany :P Jak mi powiesz od czego to napiszę ten perk od podstaw :P :)


  • +
  • -
  • 0

#5 Adiloveskan

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 11.03.2014 17:51

Deagle z 14 nabojami xD


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_560100_BD0000_F11715.png


#6 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 140
Zaawansowany

  • Postów:560
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 11.03.2014 17:59

xD Eh, jak znajdę chwilę wolnego czasu to Ci zrobię :P :)

 

De facto ten public plg jest w ogóle zbędny :P


  • +
  • -
  • 0

#7 Adiloveskan

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 11.03.2014 18:02

nie chciałem aby za kazdym sprawdzaniem dawalo nowego deagla i ColorChata...


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_560100_BD0000_F11715.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych