Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Adiloveskan - zdjęcie

Adiloveskan

Rejestracja: 12.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.05.2014 16:52
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] Prefix nie chce działać, error 008.

25.04.2014 13:36

	public handleSayText(id,msgDest,msgEnt)
	{
	
	new iStatus, aData[ GangInfo ];
	g_iGang[id] = get_user_gang(id);
	ArrayGetArray( g_aGangs, g_iGang[id], aData);
	new szTmp[256],szTmp2[256];
	get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) );
	if( g_iGang[ id ] > -1 )
	{
	new szPrefix[64] = ("[^03%s^01]",g_iGang[ id ]);
	if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All"))
	{
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
	}
	else
	{
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
	}
	set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	}
	else
	{
	PLUGIN_CONTINUE
	}

Kompilując plugin z tym prefixem wyświetla mi się

jb_gangs.sma(325) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
jb_gangs.sma(341 -- 342) : warning 215: expression has no effect
jb_gangs.sma(343) : warning 203: symbol is never used: "iStatus"


PS ostatni warning rozumiem, ale reszty nie mogę załapać.

Wiadomosci w HUDZIE nie wyświetlają się poprawnie.

08.04.2014 14:27

if(is_user_alive(id))
show_hudmessage(id, "[Forum - ***]^n[Przedmiot - %s]^n[Zycie - %i]^n[Armor - %i]^n[Fragi - %i]", przedmiot[id], hp, armor, frag)
else
show_hudmessage(id, "[Forum - ***]^n[Przedmiot - %s]^n[Fragi - %i]",przedmiot[id], frag);

Po wpisaniu tego kodu, w Hudzie wyświetlają się wiadomości np mam ten Przedmiot, i zamiast Brak wyświetla się BBrak zamiast Wzmocnione AK wyświetla się AK etc

Używam komendy 

format(przedmiot[id], 127,"Wzmocnione AK47")

Mam

new przedmiot[33][64]

w client_putinserwer(id)

mam

set_task z powtarzaniem dla tego ID który wszedł.

w plugin_init

mam

set_task z updatowaniem HP Zycia i Armoru dla danego ID

 

@@PS Teraz zobaczyłem iż w kodzie nie scenzurowałem reklamy, sorry.

Nie działa zmienna set_task w ogóle.

06.04.2014 15:24

Chodzi o to, iż funkcja set_task zachowuje się tak, jakby nie była wpisana, nie wykonuje funkcji etc, Zna ktoś inny sposób na interwal czasu ?

 

@@EDIT tak wiem set_task to nie jest zmienna, teraz zauważyłem :D

Bardzo dziwny przypadek erroru z linijką "}"

04.04.2014 21:17

W jednej z linijek mojego pluginu pojawiły się 4 errory, nie mogę rozszyfrować co, dlatego że ta linijka zawiera tylko znak klamry. "}"

plg.sma(113) : warning 217: loose indentation
plg.sma(244) : warning 211: possibly unintended assignment
plg.sma(244) : error 022: must be lvalue (non-constant)
plg.sma(244) : warning 215: expression has no effect
plg.sma(244) : error 001: expected token: ";", but found ")"
plg.sma(244) : error 029: invalid expression, assumed zero
plg.sma(244) : fatal error 107: too many error messages on one line

Fragment tego Publicka

public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	if(((IsPlayer(idattacker) && maperka[idattacker] == true && (ioid=idattacker)) ||
	(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid)))){
		if(damagebits & DMG_BULLET){
			if(perk[idattacker] == 1 || get_user_weapon(ioid)==CSW_M4A1){
				damage+=10.0;
			} // Nie przejmujcie sie nazwą "perk" poprostu nie miałem innego pomysłu :D
			if(perk[idattacker] == 2 || get_user_weapon(ioid)==CSW_AK47){
				damage+=10.0;
			}
			if(perk[idattacker] == 3 || get_user_weapon(ioid)==CSW_FAMAS){
				damage+=10.0;
			}
			if(perk[idattacker] == 4 || get_user_weapon(ioid)==CSW_GALIL){
				damage+=10.0;
			}
			if(perk[idattacker] == 5 || get_user_weapon(ioid)==CSW_MP5NAVY){
				damage+=10.0;
			}
			if(perk[idattacker] == 6 || get_user_weapon(ioid)==CSW_USP){
				damage+=10.0;
			}
			if(perk[idattacker] == 7 || get_user_weapon(ioid)==CSW_GLOCK18){
				damage+=10.0;
			}
			if(perk[idattacker] == 8 || get_user_weapon(ioid)==CSW_AWP){
				damage+=10.0;
			}
			if(perk[idattacker] == 12 || get_user_weapon(ioid)==CSW_M249){
				damage+=10.0;
			}
			if(perk[idattacker] == 13 || get_user_weapon(ioid)==CSW_M4A1){
				damage+=10.0;
			}
			if(perk[idattacker] == 14 || get_user_weapon(ioid)==CSW_AK47){
				damage+=10.0;
			}// Feralna linijka
			if(perk[idattacker] == 15 || get_user_weapon(ioid)==CSW_AWP || random_num(1, 4) = 1){
				damage+=1000.0;
			}
			if(perk[idattacker] == 16 || get_user_weapon(ioid)==CSW_SCOUT || random_num(1, 4) = 1){
				damage+=1000.0;
			}
			if(perk[idattacker] == 17 || get_user_weapon(ioid)==CSW_KNIFE || ostatnio_prawym[id]){
				damage+=40.0;
			}
			}
		}
	}
	SetHamParamFloat(14, damage);
	return HAM_HANDLED;
}

Jak zrobic tablice z znakami tekstowymi i ID

04.04.2014 19:16

Chodzi o to, aby przypisać

przedmiot[id] = "jakis tekst"

Jak przypisze to tak jak napisane jest tu wywala mi crasha...

A więc jak to poprawnie przypisać ?