Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie działa zmienna set_task w ogóle.set_task(120.0, "uzyle",9518)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adiloveskan

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 06.04.2014 15:24

Chodzi o to, iż funkcja set_task zachowuje się tak, jakby nie była wpisana, nie wykonuje funkcji etc, Zna ktoś inny sposób na interwal czasu ?

 

@@EDIT tak wiem set_task to nie jest zmienna, teraz zauważyłem :D


Użytkownik Adiloveskan edytował ten post 06.04.2014 15:46

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_560100_BD0000_F11715.png


#2 Ogen Dogen

    Guru

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:713
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 06.04.2014 15:50

Podaj fragment kodu jak użyłeś tego.


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#3 Adiloveskan

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 06.04.2014 15:57

@@EDIT2 

L 04/06/2014 - 16:53:49: [AMXX] [0] PrzedmiotyCORE.sma::HUD (line 125)
L 04/06/2014 - 16:53:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "PrzedmiotyCORE.amxx")
public HUD(id)
{
new cf = przedmiot[id]
set_hudmessage(100, 100, 255, 0.3, 0.75, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
show_hudmessage(0, "[Forum - ***********]^n[Przedmiot - %s]", cf);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Fragment kodu

set_task(120.0, "uzyle",9518) 

Użytkownik Adiloveskan edytował ten post 06.04.2014 15:57

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_560100_BD0000_F11715.png


#4 Ogen Dogen

    Guru

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:713
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 06.04.2014 16:04

Zaglądałeś do dokumentacji ?

http://amxx.pl/dokum...a/f120/set-task

 

Wywołujesz funkcje która nie istnieje (najprawdopodobniej) oraz nie określiłeś flagi.


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#5 Adiloveskan

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 06.04.2014 16:09

public HamKilledPost(victim){ // wykonuje się po zabiciu gracza o identyfikatorze victim
	new data[1]; // tworzymy tablicę do przesłania dodatkowego parametru
	data[0]=victim; // wpisujemy jedyny dodatkowy parametr, identyfikator zabitego gracza, do tablicy
	set_task(3.0, "ressurect", .parameter=data, .len=1); // wywołamy funkcję ressurect po 3 sekundach
}

A to wzięte z dokumentacji, mówi że nie musi być flagi.

 

Zmienna jest.

 

 

@@EDIT A jak zrobie coś takiego 

public cos(id){
//kod
cos;// Pętla
}

Zadziała ?


Użytkownik Adiloveskan edytował ten post 06.04.2014 16:28

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_560100_BD0000_F11715.png


#6 Adiloveskan

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 06.04.2014 17:00

Do zamknięcia. || Źle podawałem ID taska.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_560100_BD0000_F11715.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych