WItam, napisałem sobie taki plugin na DD2, jednak HUD nie pokazuje się gdy patrzymy na gracza(takie coś jak na CoD)
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta_util> #define PLUGIN "HUD" #define AUTHOR "Sqwareck" #define VERSION "1.0" new nick[33] new licznik_zabic[33] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "SmiercGraczaKill", "a"); } public pokaz_hud(id) { if(is_user_connected(id)) { if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new armor = get_user_armor(target) new hp = get_user_health(target) get_user_name(target, nick, 32) new speed = fm_get_speed(target) set_hudmessage(target, 255, 0, 0.5, 0.23, 0, 0.0, 0.45, 0.0, 0.0); show_hudmessage(target, "[Only DD2]^n[Nick: %s]^n[Zdrowie: %i]^n[Armor: %i] ^n[Predkosc: %i]^n[Seria Zabojstw: %i]", nick, hp, armor, speed, licznik_zabic[target]); } new armor = get_user_armor(id) new hp = get_user_health(id) get_user_name(id, nick, 32) new timeleft = get_timeleft() new speed = fm_get_speed(id) set_hudmessage(id, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); show_hudmessage(id, "[Only DD2]^n[Nick: %s]^n[Zdrowie: %i]^n[Armor: %i] ^n[Predkosc: %i]^n[Seria Zabojstw: %i]^n[Reset za: %d:%02d]", nick, hp, armor, speed, licznik_zabic[id], timeleft / 60, timeleft % 60); } else remove_task(0) return PLUGIN_HANDLED } public client_putinserver(id) { set_task(0.1, "pokaz_hud", id,_,_,"b"); } public SmiercGraczaKill(id) { new zabojca = read_data(1) new ofiara = read_data(2) licznik_zabic[zabojca]++; if(!is_user_alive(id)) { licznik_zabic[ofiara] = 0; } }
A tak apropo, macie może jakieś pomysły co by tu dodać? Dziękuję za jakąkolwiek pomoc.