Skocz do zawartości


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Drago36 - zdjęcie

Drago36

Rejestracja: 07.12.2013
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
*****

#645833 2 razy nocne ap

Napisane przez Drago36 w 27.06.2014 01:26

http://amxx.pl/topic...nych-godzinach/
  • +
  • -
  • 1


#645772 System perków

Napisane przez Drago36 w 26.06.2014 19:03

opis

Jest to zmodyfikowany plugin od QTM. Peyote, dzięki której otrzymujemy tylko perk po zabiciu gracza.

Perk ten dodaje nam dodatkowe atrybuty np. dodatkowe życie, bądź niewidzialność - jest ich wiele i każdy się czymś wyróżnia.

W podstawce jest 27 zwykłych perków, 10 premium, 2 trudne do zdobycia oraz 1 premium i trudny do zdobycia.

 

 

komendy
/perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
/perki - Otwiera menu opisów perków.
/sprzedaj - Sprzedaje aktualny perk.
/sell - Sprzedaje aktualny perk.

/zamien - Możliwość zamiany perkami z graczami.

/wymien - Możliwość zamiany perkami z graczami.
/pomoc - Menu pomocy.

 

komendy admina

/dajperk - Menu dawania perków

 

cvary

money_sellperk "500" - Ile mamy otrzymać pieniędzy za sprzedanie perku.

 

inne informacje

Ten system perków wykorzystuje moduł "perki" (nie "codmod" i tworzenie ich jest nieco inne, więcej informacji niżej).

Załączony plik  perki.inc   2,04 KB   248 Ilość pobrań

native get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza, 
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza. 
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/	


forward perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward perk_enabled(id, wartosc, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward perk_disabled(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/

Jak widzicie, nie wszystkie natywy oraz forwardy tu się znajdują, dodatkowo nie mają przyrostka "cod_".

Nie musimy nic dopisywać do plugins.ini

Aby dodać nowy perk należy dopisać go w: plugins-perki.ini

 

 

konfiguracja

  • Perki z codmod'a możemy swobodnie przerabiać usuwając wszędzie przyrostki  "cod_"
Spoiler
Spoiler
  • Aby zrobić trudny perk do zdobycia:
Spoiler

 

 

Polecam na serwery 4fun.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#645735 Reputacja(i Posty) oraz Moderatorzy

Napisane przez Drago36 w 26.06.2014 17:15


FORMOZA niestety nie pomaga ponieważ go w ogóle nie ma, powód?
Problemy rodzinne, które niestety długi czas już są, nie jest to miła sprawa a on zasłużył na te rangę, cóż życie tak się potoczyło, że nie może obecnie robić tego co lubi, więc to marny przykład ponieważ nie znasz dokładnych faktów, co się stało więc nie wypowiadaj się, że KTOŚ Z WŁASNEJ NIEPRZYMUSZONEJ WOLI PO OTRZYMANIU KOLORKU OLAŁ SPRAWĘ.

Rozumiem.

I takiej odpowiedzi chciałem otrzymać, może mniej bulwersyjnej, ważne że ktoś odpowiedział normalnie, a nie potocznie ("e-penis", "bo to post").

Nie wiem czy to prawda, mam nadzieję że tak, to iż ranga może mu pozostać bez zmian, ale i tak jest paru użytkowników z wyższą rangą, którzy zapominają jakie obowiązki spadają na nich.

 


Power User to wyróżnienie za aktywność na forum, a nie pokazanie ile kto umie.

Wiem, dlatego napisałem że kończą na Power User.

 

 


Jeżeli ktoś tutaj wykonuje pracę bo jak inaczej to ująć? za punkty Reputacji to ja ten, pomodlę się za niego w niedzielę.... :facepalm:

To się już przyszykuj. Ludzie tutaj nie tylko wykonują pracę tylko dla hobby, lecz także dla swojego wizerunku.

Uwierz, że gdyby nie reputacja to wielu osób by tutaj nie zaczynało od pomocy w klasach do cod'a.

Duża ilość osób po osiągnięciu Power Usera, nie udziela się tu już, gdyż czują się tutaj zadowoleni ze swojej rangi za reputację.


  • +
  • -
  • 2


#645702 Reputacja(i Posty) oraz Moderatorzy

Napisane przez Drago36 w 26.06.2014 16:03

 


Więc po co został dodany ten dodatek

 

No właśnie, to jest tylko dodatek, a wy zrobiliście sobie z tego dodatkowe centymetry do e-penisa.

 

:facepalm: Boże co za odpowiedź.

Nikt sobie nie robi "z tego dodatkowe centymetry do e-penisa". Mi chodziło skoro jest, to można się na nim opierać, że ktoś zna się i jest często pomocny.


  • +
  • -
  • 1


#645693 Reputacja(i Posty) oraz Moderatorzy

Napisane przez Drago36 w 26.06.2014 15:52

Naprawdę "reputacja" jest dla was ważniejsza niż uczucie że naprawdę komuś pomogliście?

 

Więc po co został dodany ten dodatek, skoro nikt ma się na nim nie opierać?

Jest to w pewien sposób ukazanie się z dobrej strony, że znamy się, można polegać na tej osobie.

 

 

A teraz naliczanie postów.

Tutaj za bardzo się nie czepiam, ale w pewnym sensie jest to bez sensu.

Rozumiem awansowaliście, możecie moderatować itp. i dodatkowo posty się wam naliczają za zamykanie tematów, ale zauważyłem, że użytkownicy po awansie nie pomagają już tak jak wcześniej na forum. Na przykładzie FORMOZA. Awansował i na tym się kończy? Jego praca po awansie się skończyła już po tygodniu, czy ta ranga czemuś nie świadczy? Jest tu wielu oganiętych i aktywnych użytkowników, a kończą na Power User.

 

 


  • +
  • -
  • 1


#644273 Podmiana modelu Zm 4.3

Napisane przez Drago36 w 20.06.2014 17:02

Model ten musisz wrzucić do: cstrike/models/player/nazwa_folderu/nazwa_pliku

I pamiętaj jeśli dopisujesz mamut, to nazwa_folderu musi nazywać się "mamut" oraz nazwa_pliku musi zwać się "mamut".

 

P.S

http://amxx.pl/topic...elu-survanemka/


  • +
  • -
  • 1


#643738 Perk Magiczny Nóż

Napisane przez Drago36 w 16.06.2014 22:07

Witam!

 

Pragnę przedstawić wam perk, który posiada owe działanie:

gdy gracz wyciągnie nóż staje się nieśmiertelny i nie może się ruszać, po wybraniu broni gracz odzyskuje swoją prędkość oraz traci nieśmiertelność.

Nazwa perku nie jest rewelacyjna "Cod'owa", ale jak ktoś ma pomysły to może sobie zmienić. ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#642997 miscstats- jak zrobić żeby headshoty tylko ty słyszał a nie każdy

Napisane przez Drago36 w 12.06.2014 16:16

		if (HeadShotKillSound)
		{
			client_cmd(killer, "spk misc/headshot")
			client_cmd(victim, "spk misc/headshot")
		}

Jeśli plik odgłosu "headshot" jest w formacie .wav (w innym formacie nie zadziała) to zrób tak:

		if (HeadShotKillSound)
		{
			emit_sound(victim,CHAN_ITEM, "misc/headshot.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
		}

Odgłos powinni słyszeć gracze wokół ofiary.


  • +
  • -
  • 1


#642878 Perk Zlodziej

Napisane przez Drago36 w 11.06.2014 17:57

Poszperałem po plikach i jest z zapytaniem.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#642536 Jak zmienić ilość dolarów za runde

Napisane przez Drago36 w 08.06.2014 22:20

Nie trzeba. To jest tylko nazwa pliku i nie ma znaczenia jak ją nazwiesz.
  • +
  • -
  • 1


#641477 Jak zwiększyć czas do infekcji

Napisane przez Drago36 w 01.06.2014 20:04

Zależy jaką wersję zombie mod'a posiadasz.

W zm 4.3 służy do tego cvar:

zp_delay "10" // za 10 zamieniasz, jaki ma byc czas do infekcji

  • +
  • -
  • 1


#641458 Potrzebuje extra itemy,start rundy na flagi

Napisane przez Drago36 w 01.06.2014 18:56

Co do kupowania nemezisa i survivala to zrobiłem w jednym pliku. Dawno już nie robiłem extra itemów i pewnie coś nie zadziała : /

Spoiler

 

Odliczanie: https://forums.allie...ad.php?t=123909


  • +
  • -
  • 2


#640116 VIP wygenerowany przez AMXX.pl nie wyswietla menu

Napisane przez Drago36 w 25.05.2014 08:05

Sprawdź:

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#640114 index out of bounds, mimo dobrego rozmiaru tablicy

Napisane przez Drago36 w 25.05.2014 07:54

Tutaj chyba chodzi o tą linijkę:

for(new i=1;i<33; i++)

Slotów na serwerze jest 32, nie 33 i serwer nie wie komu wysłać?

Nie jestem pewny, pierwsze co mi się rzuciło na oczy.

Zmień na 32 i zobacz.


  • +
  • -
  • -1


#639712 [ROZWIĄZANE] Czym większa liczba, tym większa szansa na coś

Napisane przez Drago36 w 21.05.2014 20:36

Hmm?

if(mam_moc1[id])
{
	random(100) <= 2 // wartosc/zmienna da szanse 2%
}
	
if(mam_moc2[id])
{
	random(100) <= 4 // ta 4%
}

  • +
  • -
  • 1




Logowanie


  • Potrzebujesz konta? Zarejestruj się!