Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

System perków

perki qtm peyote cod nowy drago dr@gon

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.06.2014 19:03

*
Popularny

opis

Jest to zmodyfikowany plugin od QTM. Peyote, dzięki której otrzymujemy tylko perk po zabiciu gracza.

Perk ten dodaje nam dodatkowe atrybuty np. dodatkowe życie, bądź niewidzialność - jest ich wiele i każdy się czymś wyróżnia.

W podstawce jest 27 zwykłych perków, 10 premium, 2 trudne do zdobycia oraz 1 premium i trudny do zdobycia.

 

 

komendy
/perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
/perki - Otwiera menu opisów perków.
/sprzedaj - Sprzedaje aktualny perk.
/sell - Sprzedaje aktualny perk.

/zamien - Możliwość zamiany perkami z graczami.

/wymien - Możliwość zamiany perkami z graczami.
/pomoc - Menu pomocy.

 

komendy admina

/dajperk - Menu dawania perków

 

cvary

money_sellperk "500" - Ile mamy otrzymać pieniędzy za sprzedanie perku.

 

inne informacje

Ten system perków wykorzystuje moduł "perki" (nie "codmod" i tworzenie ich jest nieco inne, więcej informacji niżej).

Załączony plik  perki.inc   2,04 KB  86 Ilość pobrań

native get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza, 
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza. 
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/	


forward perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward perk_enabled(id, wartosc, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward perk_disabled(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/

Jak widzicie, nie wszystkie natywy oraz forwardy tu się znajdują, dodatkowo nie mają przyrostka "cod_".

Nie musimy nic dopisywać do plugins.ini

Aby dodać nowy perk należy dopisać go w: plugins-perki.ini

 

 

konfiguracja

  • Perki z codmod'a możemy swobodnie przerabiać usuwając wszędzie przyrostki  "cod_"
Spoiler
Spoiler
  • Aby zrobić trudny perk do zdobycia:
Spoiler

 

 

Polecam na serwery 4fun.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7

#2 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 25.05.2015 14:24

Niby dobre, ale jak zabijemy gracza i dostaniemy perk VIP'a nie posiadając vipa nie dostaniemy nic ;)

 

//EDIT dostaniemy komunikat o tym, że nie możemy użyć perku... Troche to nieestetyczne biorąc pod uwagę to, że otrzymujemy inny perk.

A i o ile się nie myle client_print ma jeszcze jeden argument pomiędzy nimi ^^


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 25.05.2015 14:29

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perki, qtm peyote, cod, nowy, drago, dr@gon

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych