Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

miscstats- jak zrobić żeby headshoty tylko ty słyszał a nie każdy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Unikat01

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:ww
Offline

Napisano 11.06.2014 07:23

tak jak w temacie w tym plugnie jest zrobione że jak walnie ktoś head shota to dzwięk jest tak fajna opcja ale denerwuje przy 30 graczach na serwerze można by zrobić że tylko jak ty trafisz headshota to ty słyszysz tylko i proszę tylko to zmienić a reszte zostawić :) sma w załączniku 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.06.2014 16:16

		if (HeadShotKillSound)
		{
			client_cmd(killer, "spk misc/headshot")
			client_cmd(victim, "spk misc/headshot")
		}

Jeśli plik odgłosu "headshot" jest w formacie .wav (w innym formacie nie zadziała) to zrób tak:

		if (HeadShotKillSound)
		{
			emit_sound(victim,CHAN_ITEM, "misc/headshot.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
		}

Odgłos powinni słyszeć gracze wokół ofiary.


  • +
  • -
  • 1

#3 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 12.06.2014 17:43

Odgłos powinni słyszeć gracze wokół ofiary.

można by zrobić że tylko jak ty trafisz headshota to ty słyszysz tylko

Czyli osoba trafiająca a nie trafiona ma słyszeć

if(HeadShotKillSound)	client_cmd(killer, "spk misc/headshot")

Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 12.06.2014 17:47

  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#4 Unikat01

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:ww
Offline

Napisano 12.06.2014 18:30

"Czyli osoba trafiająca a nie trafiona ma słyszeć" tak ma słyszeć tylko i wyłącznie trafiająca bo teraz każdy słyszy trafiona trafiona trafiający ...


  • +
  • -
  • 0

#5 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 12.06.2014 19:13

Proszę


  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych