Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Czym większa liczba, tym większa szansa na coś


Najlepsza odpowiedź Drago36, 21.05.2014 20:36

Hmm?

if(mam_moc1[id])
{
	random(100) <= 2 // wartosc/zmienna da szanse 2%
}
	
if(mam_moc2[id])
{
	random(100) <= 4 // ta 4%
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 21.05.2014 19:46

Tak jak w temacie. Szukam funkcji, która pomoże mi zrobić coś takiego, np. wartość 1 daje szansę 2%, 2 daje 4%, 3 daje 6% itd. Próbowałem zrobić coś z random_num, ale czego bym tam nie wpisywał to szansa malała. Z góry dzięki za pomoc.


  • +
  • -
  • 0

#2 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.05.2014 20:36   Najlepsza odpowiedź

Hmm?

if(mam_moc1[id])
{
	random(100) <= 2 // wartosc/zmienna da szanse 2%
}
	
if(mam_moc2[id])
{
	random(100) <= 4 // ta 4%
}

  • +
  • -
  • 1

#3 UTeam

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:70
  • Lokalizacja:404 Not Found
Offline

Napisano 21.05.2014 23:31

Opisz dokladnie o co chodzi ci z ta szansa... bo gdzies kiedys w swojej pracy robilem cos podobnego



#4 Danny OK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 22.05.2014 08:57

A nie lepiej:



new Players[32], Num;
get_players(Players, Num);

random(100) <= Num; //Taki procent jaka liczba graczy (np. przy 10 graczach 10%)

Ale nie jestem pewny czy zadziała :D

 


Użytkownik Danny OK edytował ten post 22.05.2014 08:58

  • +
  • -
  • 1

Battlefield 2 Exp Mod

www.BF2Mod.pl


#5 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.05.2014 11:56

if(random(100) < 40) // 40% szansy, że się spełni
if(random(100) < 30) // 30% szansy

Więc po prostu podstawiasz za 30, 40, itd. jakąś swoją wartość, czyli tak jak chcesz to "2 * twoja_wartość".
Podobnych tematów było już sporo, następne trzeba będzie po prostu zamykać.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#6 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 22.05.2014 14:37

Podobnych tematów było już sporo, następne trzeba będzie po prostu zamykać.

Szukałem tego, ale nie mogłem znaleźć. Dzięki za pomoc.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych