Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zbysio - zdjęcie

Zbysio

Rejestracja: 04.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.06.2015 18:58
*****

#487930 Diablo Mod Core 1.1.0 PL

Napisane przez DarkGL w 07.12.2012 20:22

Diablo Mod Core 1.1.0 PL by DarkGL

Diablo Mod Core jest całkowicie nowym silnikiem Diablo Mod'a napisanym przezemnie jakiś czas temu ( dawno ^^ )

Dzięki zastosowaniu Forwardów i Natywów uzyskujemy łatwą możliwość rozbudowy moda bez zmian w głównym silnikiem
co przekłada się na możliwość łatwiejszej rozbudowy naszego serwera ( klas , itemów itp. )

Posiada on w sobie funkcje które nie są zaimplementowane w oryginalnej wersji diablomoda a które po prostu muszą być na serwerze DiabloMod

Co możemy znaleźć w silniku
  • Klasy i itemy to odzielne pluginy
  • System zarządzania renderem gracza
  • Nowy system zapisu sql
  • Dynamiczny zapis sql ( klasy mogą być dowolnie dodawane i usuwane )
  • Wbudowane anty kopiowanie leveli
  • Możliwość zapisu na steamid , nick , mieszane ( steamid dla steam i nick dla ns )
  • Prefixy w say
  • Większe możliwości konfiguracji
  • Poprawiony kod kuszy , granatów na ziemi i rzucanych nozy
  • Zestaw natywów i forwardów do rozbudowy moda
  • Wbudowany anty 0 HP Bug
  • Lista itemów
  • Kod jest znacznie lepszy od wersji diablo Micza
  • Dodatkowe opcje w menu rozdawania punktów
  • Informacje o awansie gracza w say
  • Poprawiony wygląd motd
  • Nowy system itemów
  • Wbudowana nowa wymiana itemami
  • Komendy na dawanie itemów i expa
  • Menu moda
  • Szybkie rozdawanie statystyk
  • Obsługa botów
  • Komenda /exp
  • Dwie nowe statystyki Pancerz i Szczescie
  • Event Diablo
  • System frakcji
  • Komendy /daj i /oddaj
  • Ustawianie nazwy gry
  • Zabezpieczenie przeciwko nabijaniu expa ( wymagana ilość graczy na serwerze ustawiane cvarem )
  • Krótkie komendy
  • Damage jest teraz modyfikowane w lepszy sposób niż poprzez event Damage
  • Wytrzymałość itemu
  • Event Diablo jest to tryb w którym wybierany jest jeden gracz i staje się on "Diablo" reszta graczy musi go zabić jeśli to się uda otrzymają oni dodatkowy exp. Oczywiście Diablo ma ułatwienia tzn. dużą ilość hp , fireballe , ma on też inny model
  • I jeszcze kilka innych rzeczy :)
Lista komend
Takie komendy jak
  • /czary
  • /skille
  • /exp
  • /menu
  • /wymiana
  • /wymien
  • /item
  • /przedmiot
  • /klasy
  • /klasa
  • /reset
  • /drop
  • /rune
  • /daj
  • /komendy
  • /event
Krótkie komendy
  • /k
  • /r
  • /d
  • /p
  • /i
  • /g
  • /ru
  • /w
  • /p
  • /h
  • /ko
  • /m
10_screenshots_2012-01-25_00005.jpg

Opisy klas
http://amxx.pl/topic...549-opisy-klas/

Jak napisałem wcześniej siłą tego moda jest możliwość konfiguracji więc teraz zajmiemy się tym

Najpierw konfiguracja w sma

#define HUD_TEXT ""
#define SQL_TABLE "diablo_nowe_klasy"
#define MAX_LEN_NAME 128
#define MAX_LEN_DESC 256
#define MAX_LEN_NAME_PLAYER 64
#define MAX_LEN_FRACTION 128
#define MAX 32
#define MAX_LEVEL 200
#define MAX_SKILL 100
#define BASE_SPEED 250.0
#define TASK_DEATH 100
#define TASK_RENDER 200
#define THROW_KNIFE_MODEL "models/diablomod/w_throwingknife.mdl"
#define THROW_KNIFE_CLASS "throwing_knife"
#define CLASS_NAME_CORSPE "fakeCorpse"
#define XBOW_ARROW "xbow_arrow"
#define TIME_HUD 1.0
#define GAME_DESCRIPTION "Diablo Mod"
#define ADMIN_FLAG_GIVE ADMIN_IMMUNITY
#define HELP_TASK_ID 91321
#define DIABLO_EVENT_SOUND "sound/diablo_taunt.mp3"
jest tego trochę ale najważniejsze dla nas to

HUD_TEXT
w którym ustawiamy czy jakiś tekst ma się wyświetlić nad hudem z informacjami gracza ( klasa etc. )
możemy tu dodać np. "Forum Serwera www.xyz.pl"

SQL_TABLE
Nazwa tabeli w sql

MAX
Ilość slotów dzięki tej opcji oszczędzimy pamięć serwerowi a i mod będzie działał lepiej

MAX_LEVEL
Maksymalny level

MAX_SKILL
Maksymalny poziom skilli ( umiejętności zręczność etc. )

ADMIN_FLAG_GIVE
Flaga którą musi mieć admin aby używać komend na dawanie Expa i Itemów

#define BOTY
//#define DEBUG
#define DEBUG_LOG "addons/amxmodx/logs/debug.log"
#define BOTY
zakomentuwujemy jeśli nie mamy botów na serwerze
usuwamy komentarz jeśli mamy ( komentarz czyli // )

#define DEBUG
Tryb debug dostajemy więcej informacji co aktualnie robi mod używane raczej tylko jeśli coś nie działa
jeśli wszystko jest ok lepiej to zakomentować

Możemy znaleźć jeszcze coś takiego

#define PREFIX_SAY "^x04[ DiabloMOD ]^x01"
jest to prefix jaki mają wiadomości wysyłane przez mod

Cvary
//sql
diablo_host host
diablo_user user
diablo_pass pass
diablo_db db
//typ zapisu 1 - nick 2 - steam id 3 - steamid lub nick zalezy czy gracz ma steam czy nie
diablo_save_type 3
//sredni level dla nowego gracza
diablo_avg 1
//ustawienia maga
flashlight_custom 1
flashlight_drain 1.0
flashlight_charge 0.5
flashlight_radius 8
flashlight_decay 90
//minimalna ilosc graczy aby dostawac exp
diablo_player_num 2
//ilosc dmg aby dostac 1 exp'a
diablo_dmg_exp 20
//xpbonus
diablo_xpbonus 5
/xpbonus2
diablo_xpbonus2 100
//ustawienia nekromanty czas odradzania
diablo_revival_time 3
//hp po ozywieniu ( + inteligencja wskrzeszajacego )
diablo_revival_health 25
//minimalny dystans od zwlok
diablo_revival_distance 70.0
//szybkosc rzuconego noza
diablo_knife_speed 1000
//dmg zadawane przez rzucony noz
diablo_knife 80.0
//dmg strzaly z kuszy
diablo_arrow 120.0
//mnoznik dla inteligencji przy obliczaniu dmg
diablo_arrow_multi 2.0
//szybkosc strzaly z kuszy
diablo_arrow_speed 1500
//ilosc wytrzymalosci itemu zabieranej przy zginieciu
diablo_durability 10
//koszt expa w rune
diablo_exp_price 14500
//koszt losowego przedmiotu w rune
diablo_random_price 9000
//koszt ulepszenia w rune
diablo_upgrade_price 5000
//koszt w /daj
diablo_price_daj 5000
//event on/off
diablo_event 1
//ilosc wymaganych dropow
diablo_drop_need 100
//hp diablo ( mnozone przez ilosc graczy )
diablo_diablo_hp 1000
//ilosc xp rozdzielane na tych ktozy zabija diablo
diablo_event_exp 10000
//kamera przy diablo 1 - widok zza plecow
diablo_camera 1
//ilosc punktow do rozdania za lvl
diablo_points 2
//ile hp za jeden punkt sily
diablo_strength_power 2
//ile reduckji za jeden punkt zrecznosci
diablo_reduce_power 0.03
//Miejsce wyświetlania informacji o klasie itemie etc. 0 - standardowy lewy dolny róg 1 - informacja hud ( podobnie jak w cod mod )
diablo_hud_mode 1
Cvary ustawiamy w pliku diablomod.cfg

Komendy admina
  • amx_giveexp - daje exp graczowi Użycie amx_giveexp <nick> <ile>
  • amx_giveitem - daje item graczowi Użycie amx_giveitem <nick> <iditemu>
Komendy techniczne
  • diablomod_version - zwraca używana wersję diablomoda
Opis komend
  • /klasy - otwiera listę klas
  • /klasa - otwiera menu klas do wyboru
  • /reset - resetuje rozdane punkty umiejętności
  • /drop - wyrzuca aktualnie posiadany przedmiot
  • /item - opis aktualnie posiadanego przedmiotu
  • /przedmiot - takie samo działanie jak /item
  • /gracze - lista graczy wraz z ich levelami i klasami
  • /czary - twoje statystyki
  • /skille - tak jak /czary
  • /rune - menu gdzie można kupić różne rzeczy
  • /wymiana - wymiana itemami
  • /wymien - tak jak /wymiana
  • /daj - oddaj item za kasę
  • /pomoc - krotka notatka o modzie
  • /komendy - ta lista
  • /exp - informacje o stanie twojego expa
  • /menu - menu moda
  • diablomod_version - wersja diablomoda używana na serwerze
Najważniejsza zmiana to umieszczenie item i klas w odzielnnych pluginach nowe pluginy dopisujemy do plugins-diablomod.ini w folderze configs
Jeżeli ktoś jest zainteresowany tworzeniem nowych itemów , klas lub dodatków radzę zapoznać się z dostepnymi sma i plikiem diablo_nowe.inc gdzie znajdziecie opis natywów i forwardów.

Natywy
  • rejestruje klase
    diablo_register_class(const szNazwa[],const iHealth,const szOpis[] = "" , iFlags = FLAG_ALL , const szFraction[] = "");
  • zwraca klase gracza
    diablo_get_user_class(id);
  • nazwe klasy pobiera
    diablo_get_class_name(classID , Return[] , len);
  • zwraca level
    diablo_get_user_level(id);
  • zwraca exp
    diablo_get_user_exp(id);
  • zwraca points
    diablo_get_user_points(id);
  • zwraca punkty agi
    diablo_get_user_agi(id);
  • zwraca punkty str
    diablo_get_user_str(id);
  • zwraca punkty dex
    diablo_get_user_dex(id);
  • zwraca punkty int
    diablo_get_user_int(id);
  • czy klasa gracza to klasa z tego pluginu
    diablo_is_class_from(id);
  • ustawia rendering graczowi
    diablo_set_user_render(id, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16 , Float:fTime = 0.0 )
  • diablo_add_extra_str( id , iIle );
  • diablo_add_extra_int( id , iIle );
  • diablo_add_extra_agi( id , iIle );
  • diablo_add_extra_dex( id , iIle );
  • czy ma taka klase
    diablo_is_this_class(id,szClass[]);
  • dodawanie speed graczowi
    diablo_set_speed(id,Float:fAmount);
  • ustawianie speed
    diablo_add_speed(id,Float:fAmount);
  • pobranie speed
    Float:diablo_get_speed(id)
  • pobranie dodatkowe speed
    Float:diablo_get_speed_extra(id);
  • diablo_reset_speed( id );
  • zadanie dmg
    diablo_damage(iVictim,iKiller,Float:fDamage,DiabloDamageBits:damageBits);
  • zabij
    diablo_kill(iVictim,iKiller,DiabloDamageBits:damageBits);
  • zadanie dmg w zasiegu
    diablo_create_explode(iKiller,Float:fOrigin[3],Float:fDamage,Float:fDist,bool:bExplode);
  • dodaje hp
    diablo_add_hp(id,iHp);
  • czy jest freezetime
    diablo_is_freezetime();
  • uruchom write hud
    diablo_write_hud_(id);
  • diablo_get_xpbonus();
  • diablo_get_xpbonus2();
  • daje xp
    diablo_add_xp(id,ile);
  • zabiera xp
    diablo_take_xp(id,ile);
  • dodaje noze
    diablo_add_knife(id,iIle);
  • diablo_set_user_grav(id,Float:fGrav);
  • diablo_add_user_grav(id,Float:fGrav);
  • Float:diablo_get_user_grav(id)
  • diablo_reset_grav( id );
  • diablo_give_user_trap(id,bool:give = true);
  • diablo_give_user_bow(id,bool:give = true);
  • diablo_show_hudmsg( id , Float:fTime , const szMessage[] , any:... );
  • diablo_render_cancel( id );
  • diablo_display_icon( id , enable , szNameIcon[] , red , green , blue );
  • diablo_display_fade( id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha );
  • diablo_give_xp( id , ile );
  • diablo_add_max_hp( id , ile );
  • diablo_register_item( Name[] , durability = 250 );
  • diablo_screen_shake( id , amplitude , duration , frequency );
  • diablo_set_max_hp( id , ile );
  • diablo_get_max_hp( id );
Forwardy
  • gdy klasa zostanie wybrana
    diablo_class_enabled(id);
  • gdy klasa zostanie zmieniona
    diablo_class_disabled(id);
  • przy zmianie broni
    diablo_weapon_deploy(id,wpnID,weaponEnt);
  • czyszczenie wewnetrznych zmiennych klasy
    diablo_clean_data(id);
  • ustawianie wewnetrznych zmiennych klasy
    diablo_set_data(id);
  • prethink gracza
    diablo_preThink(id);
  • diablo_preThinkItem(id);
  • posthink gracza
    diablo_postThink(id);
  • podczas zmiany renderu wysylany do wszystkich pluginów
    diablo_render_change(id);
  • zwracasz czas call cast 0.0 powoduje zatrzymanie
    Float:diablo_cast_time(id,Float:standardTime );
  • call cast wykonany niech plugin dziala
    diablo_call_cast(id);
  • ustawiania speed
    diablo_speed_change(id);
  • przy spaawnie klasy
    diablo_class_spawned(id);
  • przy zabiciu klasy
    diablo_class_killed(id);
  • przy exp killu zwracaj 0 jak nic nie robisz
    diablo_kill_xp(id,iIle);
  • przy exp damage 0 jak nic nie robisz
    diablo_exp_damage(id,iIle);
  • przy uzyciu skillu klasy
    diablo_class_skill_used(id);
  • when cast stop can return diablo_stop
    diablo_cast_stop(id);
  • can move when cast
    diablo_cast_move(id);
  • write hud
    diablo_hud_write(id,szMessage[],iLen);
  • damage
    diablo_damage_taken_post(iKiller,iVictim,iDamage);
  • diablo_damage_taken_pre(iKiller , iVictim , &Float:fDamage );
  • zmiana damage klasy dostaje
    diablo_damage_class_taken(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • zmiana damage klasy zadaje
    diablo_damage_class_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • gracz zespawnowany
    diablo_player_spawned(id);
  • diablo_user_change_class( id , class )
  • diablo_death(iKiller , killerClass , iVictim , victimClass );
  • diablo_item_give( id , szRet[] , iLen );
  • diablo_item_reset( id );
  • diablo_item_drop( id );
  • diablo_item_info( id , szMessage[] , iLen , bool:bList );
  • diablo_upgrade_item( id );
  • diablo_item_set_data( id );
  • diablo_damage_item_taken(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • diablo_damage_item_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • diablo_item_skill_used( id );
  • diablo_item_player_spawned( id );
  • gravity zmieniona
    diablo_grav_change(id);
  • diablo_new_round();
  • wymiana itemami
    diablo_copy_item( iFrom , iTo );
W paczce znajdziemy też dwa dodatkowe pluginy ( znajdują się one w folderze dodatki )
  • Diablo Questy
  • Exp od godzinny
Działają one tak samo jak te opublikowane już na forum więc nie będę się rozpisywał o konfiguracji

Instalacja odbywa się poprzez wrzucenie plików z paczki na serwer

Jeżeli doceniasz ilość pracy włożoną w ten mod nie usuwaj drobnej informacji o autorze wyświetlanej graczowi , dla osób które chcą to ukryć podpowiadam linijka 4719
Zapraszam też na DarkGL Blog | Programowanie Python , Pawn , C++ i Webdeveloping oraz Kanał użytkownika GitzZz14 - YouTube ewentualnie DarkGL3 - YouTube ;)

TutorialeZałączony plik  Diablo Mod Core.rar   6,91 MB  4192 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 87


#607541 Wczytywanie z tablicy co X

Napisane przez mastah7991 w 20.01.2014 18:11

Witam

 

nie wiem zbytnio jak to nazwać ale niech będzie tak jak będzie 

 

otóż mam taką tablicę 

 

new const kolor[3][]={
"Czerwony",
"Zielony",
"jakis"
}

i mam zmienną

new punkty[id]

i teraz gdy chcę wyświetlić kolor 1 z 3 związany z własnymi pk 

to będzie wyglądało tak:

client_print(0,print_chat,"Twoj kolor %s ", kolor[punkty[id]]);

a teraz jak zrobić by np od 

0-100 pk wyświetlało tam kolor Czerwony

101-200 pk wyświetlało kolor Zielony

201-300 pk wyświetlało jakiś 

 

 

 

z góry dizękuje za odp ;) 


  • +
  • -
  • 1


#607555 Wczytywanie z tablicy co X

Napisane przez mastah7991 w 20.01.2014 19:12

wlasnie chce bez tego bo mam to tylo ze do robienia na 200 wiec ;x
  • +
  • -
  • 1


#609765 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacja pluginu

Napisane przez CsBoost w 27.01.2014 13:39

Klamerki - klasyka ;P

Łap:

 

 

Załączone pliki




#563279 [perk] Zabojca Komandosow

Napisane przez MAGNET w 13.08.2013 23:49

opis
----------------------------------------------------------------------------------
Jesli ofiara trzyma noz szanse na jej zabicie wynosza 1/1
FILM : http://www.youtube.c...h?v=YJ3sD_rIkl4
----------------------------------------------------------------------------------
inne informacje
Chyba jasne ;] Jesli gracz posiada ten perk to ma 1/1 na zabicie pod warunkiem, ze ofiara trzyma noz
download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#454195 /skille jak w DiabloMod

Napisane przez Raen w 31.08.2012 22:34

Dołączona grafika
Modyfikacja dodaje na serwer okno MOTD ze statystykami podobnymi do tych z DiabloMod'a
Nazwa forum ustawiana jest cvarem cod_forum
Redukcja obrażeń i szybkość biegu zapożyczona z Dark Coda
Podgląd statystyk jest możliwy tylko gdy żyjemy
Dołączona grafika
Punkt 1. Otwieramy sma Cod'a i szukamy linijki:
cvar_blokada_broni = register_cvar("cod_weaponsblocking", "1");

Pod nią dodajemy:
cod_forum = register_cvar("cod_forum", "TWOJE-FORUM.PL");

Punkt 2. Szukamy linijki:
register_clcmd("say /pomoc", "Pomoc");

Pod nią dodajemy:
register_clcmd("say /skille", "statystyki_klasy");

Punkt 3. Na koniec sma dodajemy:
public statystyki_klasy(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Statystyki mozesz podgladac tylko gdy zyjesz!")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
{
new name[64];
get_user_name(id, name, 63);
new hp_klasy = PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);
new hp = hp_klasy+100
new forum[64];
get_pcvar_string(cod_forum, forum, 63);

const SIZE = 1024;
new staty[SIZE+1],len = 0;
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "<html><body style=^"background-color:black;color:white;font-size:14;text-align:center;^"");
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Witaj %s w statystykach twojej klasy<br>", name);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "<br>");
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Klasa: <b>%s</b><br>", nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "<br>");
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz <b>%d</b> punktow zdrowia - daje to %d dodatkowego hp<br>", zdrowie_gracza[id], zdrowie_gracza[id]);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz <b>%d</b> punktow wytrzymalosci - daje to %0.1f%% redukcji obrazen<br>", wytrzymalosc_gracza[id], redukcja_obrazen_gracza[id]*100);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz <b>%d</b> punktow kondycji - daje to %d szybszego biegania<br>", kondycja_gracza[id], floatround(kondycja_gracza[id]*1.3));
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz <b>%d</b> punktow inteligencji<br>", inteligencja_gracza[id]);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "<br>");
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Laczna ilosc zycia wynosi <b>%d</b><br>", hp);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz perk <b>%s</b><br>", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "<br>");
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Zyczymy milej gry!<br>");
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Forum: <b>%s</b>!<br>", forum);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "</body></html>");

show_motd(id, staty, "Statystyki Klasy");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Punkt 4. pod
new SyncHudObj;

dodaj
new cod_forum;


Dołączona grafika
/skille - pokazuje okno motd ze statystykami

SCREEN:
1zx1phs.jpg

PS. Przepraszam za moje forum na screenie ;)
  • +
  • -
  • 9


#454474 Tabela serwerów Online v2.0 *AKTUALIZACJA*

Napisane przez Raen w 01.09.2012 20:02

szukasz
<td class="srvgora" align="center"><b> Gra </b></td>
i dodajesz po align="center" width="500", spróbuj może zadziała :P
  • +
  • -
  • 2


#454759 /skille jak w DiabloMod

Napisane przez Raen w 02.09.2012 13:54

Spróbuj tego, powinno działać z codem starym:
punkt 1. pod:
new g_vault;

dodajemy:
new cod_forum;

punkt 2. pod:
register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");

dodajemy:
register_clcmd("say /skille", "statystyki_klasy");

punkt 3. pod:
register_cvar("cod_bombxp", "100");

dodajemy:
cod_forum = register_cvar("cod_forum", "TWOJE-FORUM.PL");

punkt 4. na koniec sma dodajemy:
public statystyki_klasy(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Statystyki mozesz podgladac tylko gdy zyjesz!")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
{
new name[64];
get_user_name(id, name, 63);
new hp_klasy = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]];
new hp_gracza = zdrowie_gracza[id];
new hp = hp_klasy+hp_gracza
new forum[64];
get_pcvar_string(cod_forum, forum, 63);

const SIZE = 1024;
new staty[SIZE+1],len = 0;
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "<html><body style=^"background-color:black;color:white;font-size:14;text-align:center;^"");
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Witaj %s w statystykach twojej klasy<br>", name);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "<br>");
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Klasa: <b>%s</b><br>", nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "<br>");
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz <b>%d</b> punktow zdrowia - daje to %d dodatkowego hp<br>", zdrowie_gracza[id], zdrowie_gracza[id]);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz <b>%d</b> punktow wytrzymalosci - daje to %0.1f%% redukcji obrazen<br>", wytrzymalosc_gracza[id], redukcja_obrazen_gracza[id]*100);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz <b>%d</b> punktow kondycji - daje to %d szybszego biegania<br>", kondycja_gracza[id], floatround(kondycja_gracza[id]*1.3));
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz <b>%d</b> punktow inteligencji<br>", inteligencja_gracza[id]);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "<br>");
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Laczna ilosc zycia wynosi <b>%d</b><br>", hp);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz perk <b>%s</b><br>", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "<br>");
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Zyczymy milej gry!<br>");
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Forum: <b>%s</b>!<br>", forum);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "</body></html>");

show_motd(id, staty, "Statystyki Klasy");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 2


#552558 [ROZWIĄZANE] Włączenie sklepu pod /buy

Napisane przez Raen w 05.07.2013 22:30

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



#define PLUGIN "Menu"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "ZyciE"

#define TASK_SHOWMENU 12000





new gMyMenu



public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    register_clcmd("say /buy", "show_menu_");

    

    gMyMenu=menu_create("Jakie wybierasz BunnyHop?","cbMyMenu");

    menu_additem(gMyMenu,"Auto BH");//item=0

    menu_additem(gMyMenu,"item1");//item=1

    menu_additem(gMyMenu,"item2");//item=2

    menu_additem(gMyMenu,"item3");//item=3



}

public mymenu(id){

    menu_display(id, gMyMenu);

    return PLUGIN_HANDLED;



}

public show_menu_(tid){

    new id=tid-TASK_SHOWMENU;

    new iTeam=get_user_team(id);



    new menu_id, keys;

    new menuUp = player_menu_info( id, menu_id, keys );



    if ( iTeam && (menuUp <= 0 || menu_id < 0) )



        mymenu(id);

    else

        set_task(1.0, "show_menu_", tid);

}



public cbMyMenu(id, menu, item){

    switch(item){

        case 0:{

            client_cmd(id, "say Wybrales auto BH");

            

        }

        case 1:{

            client_cmd(id, "say Wybrales normalne BH");

            

        }

        case 2:{

            client_cmd(id, "say item 2");

        

        }

        case 3:{

            client_cmd(id, "say item 3");    

            

        }

    }

    menu_destroy ( menu )

    return PLUGIN_HANDLED;

}

  • +
  • -
  • 2


#531838 [ROZWIĄZANE] jak dodac xp za awans rangi bf?

Napisane przez Raen w 05.04.2013 20:09

Niestety nie mam jak tego przetestować, wrzuć nocą na serwer i zgarnij kumpli. Pograjcie trochę i sprawdzisz czy działa, teoretycznie powinno :P
  • +
  • -
  • 2


#540807 Prośba o około 5 klasy m.in achmed, allah ,bin laden

Napisane przez Raen w 06.05.2013 19:20

Nie mogę edytować lecz tamta klasa raczej nie będzie działać poprawnie, tj. nie zabierze perku ofierze ;)

Tutaj jest poprawiona wersja z informacją w say

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Recydywista";
new const opis[] = "Ma 1/4 szansy na kradziez perku";
new const bronie = 1<<CSW_GALI;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Raen");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}
public cod_class_enabled(id) {
    ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id) {
    ma_klase[id] = false;
}
public DeathMsg()
{
    new kid = read_data(1)    //zabojca
    new vid = read_data(2)    // ofiara
    new wartosc, vperk = cod_get_user_perk(vid, wartosc)
    new vperkname[33], vname[64], kname[64];
    
    if(!is_user_connected(kid))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    if(random_num(1, 4) && ma_klase[kid]) {
        if(!cod_get_user_perk(kid)) {
            cod_set_user_perk(kid, vperk, wartosc, 1);
            cod_get_perk_name(vperk, vperkname, charsmax(vperkname));
            get_user_name(vid, vname, charsmax(vname));
            client_print(kid, print_chat, "[%s] Ukradles perk %s graczowi %s", nazwa, vperkname, vname);
            cod_set_user_perk(vid, 0, 0, 0);
            get_user_name(kid, kname, charsmax(kname));
            client_print(vid, print_chat, "[%s] Gracz %s ukradl Ci perk %s", kname, vperkname);
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


  • +
  • -
  • 2


#540410 Bf2Mod, i Fast Download

Napisane przez Raen w 05.05.2013 10:10

W roundsound ini nie podajesz scieżki do pliku, podeślij tutaj plik roundsound.ini to pokażę Ci jak to ma wyglądać ;)


  • +
  • -
  • 2


#540731 Bf2Mod, i Fast Download

Napisane przez Raen w 06.05.2013 15:16

Jak w pliku masz

"misc/CsWojak8z8.mp3" "Nie wazne jak zaczynasz - Trzeci Wymiar" "CT"

to ścieżka to będzie cstrike/sound/misc/CsWojak8z8.mp3 więc tworzysz te katalogi i tam wrzucasz tą nutkę, i tak robisz z każdą.

W roundsound jeśli chcesz mieć swoje nutki to zamiast CsWojak8z8.mp3 możesz podrzucić swoje nutki np. MojaNutka2z8.mp3 rozumiesz? :)


  • +
  • -
  • 2


#549372 [ROZWIĄZANE] Jak odczytać ilość zombie i ludzi

Napisane przez Raen w 13.06.2013 11:27

Zombie chyba są w tt tak? Ludzie to ct, spróbuj użyć tego pluginu:

#include <amxmodx>
#include <cstrike>

new zywi[2], hud;

public plugin_init() {
    register_plugin("Show num players on hud", "1.0", "look")
    
    hud = CreateHudSyncObj();
    
    set_task(1.0, "Pokazuj", .flags="b");
}

public Pokazuj() {
    UpdatePlayers();
    
    set_hudmessage(255, 255, 0, 0.0, 0.30);
    ShowSyncHudMsg(0, hud, "TT: %d | CT: %d", zywi[0], zywi[1]);
}

stock UpdatePlayers() {
    zywi[0] = ActivePlayers(CS_TEAM_T);
    zywi[1] = ActivePlayers(CS_TEAM_CT);
}

stock ActivePlayers(CsTeams:team) {
    static gracze[32], ile, i, active;
    get_players(gracze, ile, "ah");
    active = 0;
    for(i = 0; i < ile; ++i)
        if(cs_get_user_team(gracze[i]) == team) active++;
    
    return active;
}

Tylko zamień

get_players(gracze, ile, "ah");

na

get_players(gracze, ile, "h");

Żeby zwracało też martwych graczy, więcej o flagach masz w dokumentacji.


  • +
  • -
  • 3


#550855 [ROZWIĄZANE] Napis po zabiciu wroga

Napisane przez Raen w 29.06.2013 22:31

Możesz użyć np. Director hud message http://amxx.pl/topic...or-hud-message/ lub client_print ewentualnie color chatu, wybór należy do Ciebie ;]


  • +
  • -
  • 2