Łap skompilowanego w rar i sma.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
Zbysio
Rejestracja: 04.01.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.06.2015 18:58




 
						
					
				Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 95
- Odwiedzin: 3 596
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Luty 23, 1995
- 
													Imię
	Michał
- 
													Płeć
 Mężczyzna Mężczyzna
- 
													Lokalizacja
	Biała Podlaska
- 
													Zainteresowania
	AMXX,CS hobby
#634945 [ROZWIĄZANE] Przeróbka pluginu na JB - Chowany
						 Napisane przez Zbysio
						 w 26.04.2014 21:30
 Napisane przez Zbysio
						 w 26.04.2014 21:30
						
					
#586300 vip + łom na jailbreak
						 Napisane przez Zbysio
						 w 17.11.2013 19:30
 Napisane przez Zbysio
						 w 17.11.2013 19:30
						
					
Łap
zmien tylko:
w
public plugin_precache(){
	precache_model("models/cod/v_twojmodel.mdl");
	precache_model("models/cod/p_twojmodel.mdl");
na swój model
i w
public CurWeapon(id)
{
	new wid = read_data(2)	// Id broni
	if(wid == CSW_KNIFE){
		set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/v_twojmodel.mdl")
		set_pev(id,pev_weaponmodel2,"models/p_twojmodel.mdl")
	}
}
zamień na swoje modele. [nazwy]
#586290 [JB Cypis] Przerobienie menu
						 Napisane przez Zbysio
						 w 17.11.2013 19:11
 Napisane przez Zbysio
						 w 17.11.2013 19:11
						
					
#575160 Gangi do JailBreak by Cypis
						 Napisane przez Zbysio
						 w 03.10.2013 19:33
 Napisane przez Zbysio
						 w 03.10.2013 19:33
						
					
Jak zamienić 10 życzeń na 30 buntów ? Zeby założyć gang
(808 linijka) if(user_zyczenia[id] < MIN_ZYCZENIA) na if(user_bunty[id] < MIN_BUNTY) (15 linijka) #define MIN_ZYCZENIA 10 na #define MIN_BUNTY 30
gotowy
Załączone pliki
- 
				 jail_gangi.sma   23,55 KB  246 Ilość pobrań jail_gangi.sma   23,55 KB  246 Ilość pobrań
  jail_gangi.amxx jail_gangi.amxx
#559358 proszę o perki min 'Moc Santos'a'
						 Napisane przez Zbysio
						 w 29.07.2013 17:20
 Napisane przez Zbysio
						 w 29.07.2013 17:20
						
					
Powrot
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <amxmisc>
new const perk_name[] = "Powrót mistrza";
new const perk_desc[] = "1/1 z kosy oraz + 100hp";
new komandos_id;
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "Zbysio");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
	komandos_id = cod_get_classid("Komandos");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
	if(cod_get_user_class(id) == komandos_id)
		return COD_STOP;
	cod_set_user_bonus_health(id,cod_get_user_health(id)+100)
	ma_perk[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
	
	cod_set_user_bonus_health(id,cod_get_user_health(id)-100)
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
1.Wsparcie z Zachodu - Dostajesz Lame 1/2-5
2.Tajemnica Terrora - Dostajesz Kriega 1/3 trudny do zodybcia
powiedz o co ci chodzi z tym
1. to że dostaje autolame i 1/2-5 z niej??
a 2 nie rozumiem bo może bym zrobił 
#559304 proszę o perki min 'Moc Santos'a'
						 Napisane przez Zbysio
						 w 29.07.2013 14:01
 Napisane przez Zbysio
						 w 29.07.2013 14:01
						
					
Bezlik
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Bezlik Ammo";
new const perk_desc[] = "Masz nielimitowana amunicje";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_perk_enabled(id)
	ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;
	
public CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return;
	
	if(!ma_perk[id])
		return;
	
	set_user_clip(id, 2);
}
	
stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
		if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
		return weaponid;
	}
	return 0;
}
Moc
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
	
new const perk_name[] = "Moc Santos'a";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 50 inty";
public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "Zbysio");
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{	
	cod_set_user_bonus_intelligence(id,cod_get_user_intelligence(id)+50)
	
}
public cod_perk_disabled(id)
{
	cod_set_user_bonus_intelligence(id,cod_get_user_intelligence(id)-50)
}
Bron swat:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
        
#define DMG_BULLET (1<<1)
	
new const perk_name[] = "Bron Swat";
new const perk_desc[] = "Dostajesz ump45 i -10 + inta obrazen.";
    
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "");
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
	ma_perk[id] = true;
	cod_give_weapon(id, CSW_UMP45)
}
public cod_perk_disabled(id)
{
    	ma_perk[id] = false;
	cod_take_weapon(id,CSW_UMP45)
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_perk[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_UMP45 && damagebits & DMG_BULLET)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, -10.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
        
        return HAM_IGNORED;
}
						#559237 [ROZWIĄZANE] proszę o przerobienie z złykłej klasy w premium
						 Napisane przez Zbysio
						 w 29.07.2013 11:03
 Napisane przez Zbysio
						 w 29.07.2013 11:03
						
					
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Kucacz Unikalna";
new const opis[]    = "Niewidzialny podczas kucania z nozem, mniejsza grawitacja";
new const bronie    = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Kucacz] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
	new button = get_user_button(id);
	if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}
@Edit
Hehe ile osób prawie w tym samym czasie 
#556339 Proszę o klasę Law (oraz kilka innych)
						 Napisane przez Zbysio
						 w 18.07.2013 12:15
 Napisane przez Zbysio
						 w 18.07.2013 12:15
						
					
Next 3:
Załączone pliki
- 
				 codclass_Jin.sma   1,64 KB  44 Ilość pobrań codclass_Jin.sma   1,64 KB  44 Ilość pobrań
  codclass_Jin.amxx codclass_Jin.amxx
- 
				 codclass_Lee.sma   2,24 KB  44 Ilość pobrań codclass_Lee.sma   2,24 KB  44 Ilość pobrań
  codclass_Lee.amxx codclass_Lee.amxx
- 
				 codclass_Steve.sma   1,1 KB  45 Ilość pobrań codclass_Steve.sma   1,1 KB  45 Ilość pobrań
  codclass_Steve.amxx codclass_Steve.amxx
#556325 Proszę o klasę Law (oraz kilka innych)
						 Napisane przez Zbysio
						 w 18.07.2013 11:41
 Napisane przez Zbysio
						 w 18.07.2013 11:41
						
					
Łap: 4
Załączone pliki
- 
				 codclass_Jack-6.sma   4,13 KB  48 Ilość pobrań codclass_Jack-6.sma   4,13 KB  48 Ilość pobrań
  codclass_Jack-6.amxx codclass_Jack-6.amxx
- 
				 codclass_Law.sma   3 KB  47 Ilość pobrań codclass_Law.sma   3 KB  47 Ilość pobrań
  codclass_Law.amxx codclass_Law.amxx
- 
				 codclass_Raven.sma   3,18 KB  52 Ilość pobrań codclass_Raven.sma   3,18 KB  52 Ilość pobrań
  codclass_Raven.amxx codclass_Raven.amxx
- 
				 cstrike.rar   24,15 KB  46 Ilość pobrań cstrike.rar   24,15 KB  46 Ilość pobrań
 
- 
				 codclass_Feng.sma   2,62 KB  52 Ilość pobrań codclass_Feng.sma   2,62 KB  52 Ilość pobrań
  codclass_Feng.amxx codclass_Feng.amxx
#551200 Ganiany JB ze speedem
						 Napisane przez Zbysio
						 w 01.07.2013 10:28
 Napisane przez Zbysio
						 w 01.07.2013 10:28
						
					
Poprawione teraz 0 błędów 
aby zmienić speed:
jail_set_all_speed(550.0, 1) //ustawienie chodzenia tt jail_set_all_speed(550.0, 2) //ustawienie chodzenia ct
zmień na swoje wartości
Załączone pliki
- 
				 jail_ganiany.sma   2,03 KB  264 Ilość pobrań jail_ganiany.sma   2,03 KB  264 Ilość pobrań
  jail_ganiany.amxx jail_ganiany.amxx
#551035 Ganiany JB ze speedem
						 Napisane przez Zbysio
						 w 30.06.2013 15:10
 Napisane przez Zbysio
						 w 30.06.2013 15:10
						
					
Łap:
Będzie coś nie tak pisz
aby zmienić speed to:
zmień:
set_user_maxspeed(id, 550.0);
na:
set_user_maxspeed(id, twojawartoscszybkosci.0);
Załączone pliki
- 
				 jail_ganiany.sma   1,86 KB  92 Ilość pobrań jail_ganiany.sma   1,86 KB  92 Ilość pobrań
  jail_ganiany.amxx jail_ganiany.amxx
#548589 [ROZWIĄZANE] Zmiana kolory i inne /questy
						 Napisane przez Zbysio
						 w 09.06.2013 11:40
 Napisane przez Zbysio
						 w 09.06.2013 11:40
						
					
Łap
jak coś bd nie tak napisz.
Załączone pliki
- 
				 cod_quests.sma   12,12 KB  22 Ilość pobrań cod_quests.sma   12,12 KB  22 Ilość pobrań
  cod_quests.amxx cod_quests.amxx
#548197 Gangi do JailBreak by Cypis
						 Napisane przez Zbysio
						 w 07.06.2013 14:18
 Napisane przez Zbysio
						 w 07.06.2013 14:18
						
					
#535616 [ROZWIĄZANE] Prosba o klase Diablo
						 Napisane przez Zbysio
						 w 19.04.2013 20:38
 Napisane przez Zbysio
						 w 19.04.2013 20:38
						
					
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Zbysio
- Regulamin


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 Moja zawartość
    Moja zawartość 
 
		
				 
 
		
								 
 
		
										 
												



