Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Director Hud Message


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#1 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.07.2012 12:43

*
Popularny

Director Hud Message
Autor: Arkshine

15egyno.png
Biblioteka dzięki której możemy wyświetlać wiadomości na bardzo zbliżonej zasadzie do standardowego hudmessage. Czym więc różni się hudmessage od dhumessage ?

- DHud nie posiada limitu kanałów, więc nie musimy się martwić o to, czy jakaś wiadomość zastąpi inną ponieważ posiadają ten sam kanał w tym samym momencie ;)
- Wyświetlić możemy maksymalnie 8 wiadomości na raz
- Jest większa czcionka
Konstrukcja jest zbliżona do standardowych wiadomości więc nikt nie powinien mieć problemów z ewentualną zmianą

Wada ? Wiadomość może mieć maksymalnie 128 znaków

set_dhudmessage( red = 0, green = 160, blue = 0, Float:x = -1.0, Float:y = 0.65, effects = 2, Float:fxtime = 6.0, Float:holdtime = 3.0, Float:fadeintime = 0.1, Float:fadeouttime = 1.5, bool:reliable = false )
show_dhudmessage( index, const message[], any:... )
Oznaczenia:
red, green, blue - paleta kolorów rgb (skala od 0 do 255)
Float:x, Float:y - Współrzędne położenia
effects - Efekty, 0 = brak efektu, 1 = Efekt zanikania, 2 = Efekt Litera po literze
Float:fxtime - Czas działania efektu
Float:holdtime - Ile czasu wiadomość ma być wyświetlana
Float:fadeintime - ile czasu wiadomość ma się pojawiać ? (tylko przy effects = 1 lub 2)
Float:fadeouttime - Ile czasu wiadomość ma znikać ? (tylko przy effects = 1 lub 2)
bool:reliable - Tego za bardzo nie rozkminiłem szczerze mówiąc :) dlatego polecam trzymać się domyślnej wartości false
=======================
index - Id gracza, jeżeli podamy 0 wiadomość zobaczą wszyscy połączeni z serwerem gracze
const message[] - Wiadomość
any... - zmienne do których się odwołujemy w parametrze message[]

Załączony plik  dhudmessage.inc   3,41 KB  2610 Ilość pobrań


Źródło: http://forums.allied...ad.php?t=149210
  • +
  • -
  • 25

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 560
Godlike

  • Postów:12 008
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.07.2012 12:54

często mylone z Dynamic HUD R3X ( taki sam skrót dhud )
http://forums.allied...ad.php?t=137894
  • +
  • -
  • 1

#3 ToRRent

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.07.2012 13:00

Dlatego napisałem director hud message a nie Dhud w nazwie tematu ;P
  • +
  • -
  • 0

#4 QuahodronN

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 230
Wszechwidzący

  • Postów:1 262
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Olo
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 05.07.2012 13:31

dzięki bardzo =ToRRent=
szukałem tego opisanego po polsku
+ :)
  • +
  • -
  • 0

| CPU: I7-6700K @4.7GHz | Cooling: Corsair H110 | GPU: MSI GTX 1080 Gaming X | MOBO: Asus Maximus VIII Hero | RAM: Kingston Savage 16GB DDR4 @2800MHz |

| SSD: Samsung 840 Pro 128GB | SSD2: Samsung 840 Pro 256GB  |  PSU: Be Quiet L8 630W | Case: Gladius M40 | Mouse: Gigabyte M6980X | Keyboard: Sharkoon SHARK ZONE K20 Headphones: HyperX HX Cloud Black Display: Triple LG 24MP67VQ-P |

 

TS3: ts.kreedzmania.pl - 512 Slotów - Darmowe Kanały ;)


#5 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.07.2012 16:17

Dobrą metodą jest wygenerowanie wiadomości HUD i zamienienie hudmessage w obu nazwach funkcji na dhudmessage
  • +
  • -
  • 0

#6 ToRRent

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.07.2012 16:52

oprócz dodania litery d trzeba w ostatnim parametrze zmienić cyfrę na false lub true choć za pewne 0 i 1 też uzna
  • +
  • -
  • 0

#7 Zuy Człowiek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:48
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 13.07.2012 09:08

Ostatni parametr odpowiada za to w jaki sposób wysyłany jest message ;)

true : MSG_ONE / MSG_ALL
false : MSG_ONE_UNRELIABLE / MSG_BROADCAST
(w zależności od tego czy wysyłamy do jednego gracza czy do wszystkich)
  • +
  • -
  • 1
Posted Image

#8 ToRRent

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.07.2012 12:46

jeśli damy false to w razie problemów wiadomość się nie pokaże, jak damy true silnik będzie zmuszony nam wyświetlić tą wiadomość a to może spowodować lag lub crash
  • +
  • -
  • 0

#9 ` RPK . '

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:126
  • GG:
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 21.07.2012 13:20

oo, dzięki. za DHUD ! :)

#10 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 28.08.2012 21:52

A można za pomocą message_begin itd wyświetlić zwykły hud (ten jest powiększony, chodzi mi o zwykłe show_hudmessage)
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 560
Godlike

  • Postów:12 008
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.08.2012 22:13

tak show_hudmessage to tak naprawdę funkcja opakowująca wysłanie odpowiedniego message

Użytkownik DarkGL edytował ten post 28.08.2012 22:14

  • +
  • -
  • 1

#12 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 30.08.2012 07:37

Masz może jakiś tutek, albo przynajmniej nazwa message i parametry write.
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#13 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.08.2012 15:14

Wystarczy sprawdzić plik "dhudmessage.inc".
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#14 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 30.08.2012 15:24

Nie chcę nazwy dhudmessage tylko zwykłego huda.
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#15 ::Gogiel::

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:77
  • GG:
  • Imię:Hm... xD Patryk xD
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 02.10.2012 22:14

hym pobrałem ostatnio ruskiego inca nie działał plugin po kompilacji z nim a dzięki temu działa genialnie Ciekawe :D

I wielki + za świetną robotę :D
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
SERWER SA:MP 194.28.50.14:25064
Zapraszamy Do Gry http://cs-pobojowisko.eu

#16 heineken32

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sław
Offline

Napisano 30.10.2012 17:28

Mam pytanie za co odpowiada wyrównanie czcionki w HUD?
Bo zmieniłem x/y wedługo mojego upodobania ale napis nie jest na środku znaczy się wyrównuje się od środka w prawo a tego nie che bo wygląda to w HUD tak:

Poziom

Doświadczenie

Perk

Zdrowie

A nie che żeby napis ten się wyrównywał che żeby wyglądał tak:

Poziom

Doświadczenie

Perk

Zdrowie

Chyba jaśniej nie mogłem tego opisać co mam zmienić żeby wyglądało to jak up?

#17 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 560
Godlike

  • Postów:12 008
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.10.2012 19:02

Napis wyrownuje się do prawej samoczynie
Nie ma parametru który by za to odpowiadał
możesz próbować go wyśrodkować poprzez manipulacje tabulatorami ^t i/lub ilością spacji na początku linii
  • +
  • -
  • 1

#18 Lilek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 25.01.2013 15:20

Wittam, jestem zielony nie wiem jak to zrobioc :PP Gdzie co wkleic i co i jak :P pomocy ; < ehm.
  • +
  • -
  • 0

#19 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 955
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 25.01.2013 15:21

Należy użyć tego w pluginie (Napisać nowy lub dodać do jakiegoś)


  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#20 Lilek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 25.01.2013 16:39

A mógłby mi ktoś podesłac tkai pluginek :PP?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych