Autor: Arkshine
Biblioteka dzięki której możemy wyświetlać wiadomości na bardzo zbliżonej zasadzie do standardowego hudmessage. Czym więc różni się hudmessage od dhumessage ?
- DHud nie posiada limitu kanałów, więc nie musimy się martwić o to, czy jakaś wiadomość zastąpi inną ponieważ posiadają ten sam kanał w tym samym momencie
- Wyświetlić możemy maksymalnie 8 wiadomości na raz
- Jest większa czcionka
Konstrukcja jest zbliżona do standardowych wiadomości więc nikt nie powinien mieć problemów z ewentualną zmianą
Wada ? Wiadomość może mieć maksymalnie 128 znaków
set_dhudmessage( red = 0, green = 160, blue = 0, Float:x = -1.0, Float:y = 0.65, effects = 2, Float:fxtime = 6.0, Float:holdtime = 3.0, Float:fadeintime = 0.1, Float:fadeouttime = 1.5, bool:reliable = false ) show_dhudmessage( index, const message[], any:... )Oznaczenia:
red, green, blue - paleta kolorów rgb (skala od 0 do 255)
Float:x, Float:y - Współrzędne położenia
effects - Efekty, 0 = brak efektu, 1 = Efekt zanikania, 2 = Efekt Litera po literze
Float:fxtime - Czas działania efektu
Float:holdtime - Ile czasu wiadomość ma być wyświetlana
Float:fadeintime - ile czasu wiadomość ma się pojawiać ? (tylko przy effects = 1 lub 2)
Float:fadeouttime - Ile czasu wiadomość ma znikać ? (tylko przy effects = 1 lub 2)
bool:reliable - Tego za bardzo nie rozkminiłem szczerze mówiąc dlatego polecam trzymać się domyślnej wartości false
=======================
index - Id gracza, jeżeli podamy 0 wiadomość zobaczą wszyscy połączeni z serwerem gracze
const message[] - Wiadomość
any... - zmienne do których się odwołujemy w parametrze message[]
dhudmessage.inc 3,41 KB 2610 Ilość pobrań
Źródło: http://forums.allied...ad.php?t=149210