Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Lacostii - zdjęcie

Lacostii

Rejestracja: 03.12.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.09.2018 01:38
-----

#659275 Powrót do strony w menu, na której byliśmy - /klasy , /perki

Napisane przez Lacostii w 21.08.2014 15:49

Witam, miałem pewien problem z menu /klasy na COD'ie i doprowadziło mnie to do wykonania pewnego ułatwienia,  graczom pewnie oszczędzi to nerwów i klikania.

 

Chodzi o to, że jak np. jesteśmy w menu klas na 6 stronie i wybierzemy klasę do oglądnięcia, to gdy klikniemy ponownie to normalnie cofa nas na pierwszą stronę.

Nie znalazłem nigdzie, więc publikuję sposób jak załatwić ten problem, aby cofało nas na stronę na której byliśmy i żeby normalnie kontynuowało się oglądanie, a nie od pierwszej strony.

 

Pokazuję dwa sposoby jak dla standardowych menu /klasy i /perki to zrobić, ale można to odwzorować dla każdego większego menu.

 

 

 

Zmian dokonujemy oczywiście w silniku COD'a.

 

Musimy przede wszystkim dodać tablicę, której będziemy używać, niezależnie czy skorzystacie z jednego czy dwóch sposobów.

Spoiler

 

 

Dla /klasy .

Spoiler

 

 

Dla /perki .

Spoiler

 

Zapisujemy, kompilujemy i wrzucamy ponownie na serwer.

 

 

Mam nadzieję, że się komuś przyda.

Jak jakieś problemy to proszę pisać, a postaram się pomóc.


  • +
  • -
  • 12


#629093 [ROZWIĄZANE] problem z zp_extra_goldenak

Napisane przez Lacostii w 30.03.2014 01:46

Myślę, że będzie okey:

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#625782 [ROZWIĄZANE] Menu serwerowe - jak ustawić bind na serwerze?

Napisane przez Lacostii w 16.03.2014 03:02

Tak jak piszą, nikt Ci nie pomoże w sprawie bindowania graczom klawiszy. Za to mogę polecić alternatywę. Wywoływanie menu na klawisz X , czyli standardowo na polecenie "radio2".

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /menu", "menu")
}  

To wyżej zamieniasz na to w pluginie:

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /menu", "menu")
    register_clcmd("radio2", "menu");
} 

  • +
  • -
  • 1


#601678 Dałby ktoś podstawe perku?

Napisane przez Lacostii w 05.01.2014 11:22

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Nazwa Perku";
new const perk_desc[] = "Opis Perku";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init(){
	register_plugin(perk_name, "1.0", "Autor");
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}

public cod_perk_enabled(id){
	ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id){
	ma_perk[id] = false;
}

To masz na myśli?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#601563 Laser Miny nie zniszczalne dla ludzi

Napisane przez Lacostii w 05.01.2014 00:10

http://amxx.pl/topic...troy-preventer/ - blokada

http://amxx.pl/topic...asermine-v-281/ - najnowsza wersja laser min z blokadą ustawianą cvarem


  • +
  • -
  • 1


#600557 [ROZWIĄZANE] "cos" za zabicie

Napisane przez Lacostii w 02.01.2014 22:52

Kod na dostanie 200$ z tego poradnika:

http://amxx.pl/topic...scripting-amxx/

#include <amxmodx>
#include <cstrike>

public plugin_init(){
	register_plugin("Dodatkowe 200 dolarow za zabojstwo", "0.1", "benio101");

	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}

public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	if(is_user_connected(killer)){
		cs_set_user_money(killer, cs_get_user_money(killer) + 200);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#600549 Perk dla frakcji?

Napisane przez Lacostii w 02.01.2014 22:30

public cod_perk_enabled(id){
	new stop_klasa = cod_get_user_class(id);
	if(stop_klasa == cod_get_classid("niemiec1") || stop_klasa == cod_get_classid("niemiec2") || stop_klasa == cod_get_classid("niemiec3") )
		return COD_STOP;

	ma_perk[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

Raczej nie da się tak po prostu pobrać informacji o frakcji w jakiej znajduje się dana klasa, więc ja bym polecał zastosować takie coś.

Wypisując wszystkie nazwy członków danej frakcji w miejscu niemiec1 itd. , dzięki czemu żaden niemiec nie dostanie tego perku.

 

Jeśli chciałbyś by jedynie np. Polacy mieli jakiś perk to tak może kod wyglądać:

public cod_perk_enabled(id){
	new ok_klasa = cod_get_user_class(id);
	if(ok_klasa == cod_get_classid("Polak1") || ok_klasa == cod_get_classid("Polak2") || ok_klasa == cod_get_classid("Polak3")){
		ma_perk[id] = true;
		return COD_CONTINUE;
	}
	return COD_STOP;
}

  • +
  • -
  • 1


#595290 od x graczy na serwerze daje monety

Napisane przez Lacostii w 22.12.2013 13:31

Pobierz najnowszą wersję: 1.1.1 - http://amxx.pl/topic...3-system-monet/

cod_coins_minplayers "2" // ilosc graczy od ktorej nastepuje zliczanie monet

Jest tam cvar, który załatwia Twój problem.


  • +
  • -
  • 1


#594647 Bug frakcji dodaje nowa frakcje bez nowej linijki

Napisane przez Lacostii w 19.12.2013 21:18

Miałem ten sam problem, też nie wiedziałem za bardzo co z nim zrobić, ale poczytałem, że wystarczy uporządkować tą listę w cod_frakcje.ini. Od razu nie zauważyłem by się poprawiło, ale teraz to przestało występować.

 

Ustaw listę dokładnie jeden pod drugim, pozbywając się spacji na początku/końcu lini i według kolejności dodania klas w plugins-cod.ini.

Przykładowo u mnie tak wygląda

Spoiler

  • +
  • -
  • 2


#588027 Prośba o modyfikacje m.in. Agent Specjalny i inne

Napisane przez Lacostii w 24.11.2013 15:44

Poprawione.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#587713 Paczki po zabiciu przeciwnika

Napisane przez Lacostii w 23.11.2013 20:10

znajdź linijkę

new losowyexp = random_num(30, 250);

Losowana jest wartość ze zbioru <30;250> , tam edytujesz.


  • +
  • -
  • 1


#587712 Prośba o modyfikacje m.in. Agent Specjalny i inne

Napisane przez Lacostii w 23.11.2013 20:04

Może kod jaki umieściłem trudniej będzie Ci zrozumieć, ale dla serwera jest on lepszy.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#587708 Paczki po zabiciu przeciwnika

Napisane przez Lacostii w 23.11.2013 19:46

To Cię powinno zadowolić: http://amxx.pl/topic...ajace-z-graczy/


  • +
  • -
  • 1


#585316 [ROZWIĄZANE] Jak pogodzić modele dla vipa i admina

Napisane przez Lacostii w 14.11.2013 16:26

Zrobione ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#583411 Prefixy w say

Napisane przez Lacostii w 07.11.2013 13:56

 Czy istnieje możliwość, że ten plugin wysyła "MSG_ONE lub MSG_ONE_UNRELIABLE z niepoprawnym argumentem id", bo otrzymuję takie coś w logach używając tego pluginu sprawdzającego http://amxx.pl/topic...ych-wiadomosci/ ?

L 11/07/2013 - 13:42:44: Client 8 not found for SayText
L 11/07/2013 - 13:42:44: message_begin(1, 76, {0.0, 0.0, 0.0}, 8)
L 11/07/2013 - 13:42:44: write_byte(1)
L 11/07/2013 - 13:42:44: write_string("[Strzelec Wyborowy - 91] #Cstrike_Chat_AllDead")
L 11/07/2013 - 13:42:44: write_string("")
L 11/07/2013 - 13:42:44: write_string("co to jest piesel ?")
L 11/07/2013 - 13:42:44: message_end()

L 11/07/2013 - 13:42:44: Client 8 not found for SayText
L 11/07/2013 - 13:42:44: message_begin(1, 76, {0.0, 0.0, 0.0}, 8)
L 11/07/2013 - 13:42:44: write_byte(9)
L 11/07/2013 - 13:42:44: write_string("[Strzelec Wyborowy - 4] #Cstrike_Chat_AllDead")
L 11/07/2013 - 13:42:44: write_string("")
L 11/07/2013 - 13:42:44: write_string("/zamien")
L 11/07/2013 - 13:42:44: message_end()

  • +
  • -
  • 1