Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Lacostii - zdjęcie

Lacostii

Rejestracja: 03.12.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.09.2018 01:38
-----

Moje tematy

Linijka "set_rendering(...)" spamuje w konsoli "Non-sprite set to glow!...

26.01.2015 18:52

Witam, mam mały problem.

Mianowicie w klasie COD jak stworzyłem trochę niestandardową niewidzialność, bo jakby kolorowe połyskiwanie. To wtedy spamuje graczom w konsoli wiadomością:

"Non-sprite set to glow!"

Ignorowałem ten problem od dłuższego czasu, ale jestem przekonany, że to jest winowajca:

set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 65, 15, kRenderGlow, 8)

Użyłem takiego fixa teraz i już nie ma komunikatów: http://amxx.pl/topic...et-to-glow-fix/

Jednak ja wolę pozbyć się przyczyny, a nie skutków, więc jak ktoś ma jakąś wiedzę na temat tego problemu to proszę by się nią podzielił. ;)

Powrót do strony w menu, na której byliśmy - /klasy , /perki

21.08.2014 15:49

Witam, miałem pewien problem z menu /klasy na COD'ie i doprowadziło mnie to do wykonania pewnego ułatwienia,  graczom pewnie oszczędzi to nerwów i klikania.

 

Chodzi o to, że jak np. jesteśmy w menu klas na 6 stronie i wybierzemy klasę do oglądnięcia, to gdy klikniemy ponownie to normalnie cofa nas na pierwszą stronę.

Nie znalazłem nigdzie, więc publikuję sposób jak załatwić ten problem, aby cofało nas na stronę na której byliśmy i żeby normalnie kontynuowało się oglądanie, a nie od pierwszej strony.

 

Pokazuję dwa sposoby jak dla standardowych menu /klasy i /perki to zrobić, ale można to odwzorować dla każdego większego menu.

 

 

 

Zmian dokonujemy oczywiście w silniku COD'a.

 

Musimy przede wszystkim dodać tablicę, której będziemy używać, niezależnie czy skorzystacie z jednego czy dwóch sposobów.

Spoiler

 

 

Dla /klasy .

Spoiler

 

 

Dla /perki .

Spoiler

 

Zapisujemy, kompilujemy i wrzucamy ponownie na serwer.

 

 

Mam nadzieję, że się komuś przyda.

Jak jakieś problemy to proszę pisać, a postaram się pomóc.

[ROZWIĄZANE] emit_sound - zasięg dźwieku do ustalenia?

15.07.2014 03:30

http://amxx.pl/dokum...f143/emit_sound

emit_sound(index, channel, const sample[], Float:vol, Float:att, flags, pitch)

Moje pytanie brzmi czy "Float:att" czyli nazywane osłabienie jest odpowiedzialne za zasięg dźwięku, który dochodzi z bytu?

att - osłabienie dźwięku, ograniczające jego słyszalność do tysiąckrotności tej wartości:

    ATTN_NONE 0.00
    ATTN_NORM 0.80
    ATTN_IDLE 2.00
    ATTN_STATIC 1.25

Trochę słabo wytłumaczone, więc nie jestem tego pewien, a sprawdzić na razie nie mogę.

Jeżeli oznacza to zasięg to 0.00 wycisza całkowicie czy tylko byt (w moim przypadku gracz) będzie go słyszał?

 

 

Przy okazji zapytam czy "mp3 play" to jest jedyny sposób na odtwarzanie plików .mp3? Może być odgrywany tylko jeden w tym samym czasie czy jest sposób by się nakładały?