* Spawn a grenade (HEGrenade, Flashbang, SmokeGrenade, or C4) * * @param weaponId WEAPON_HEGRENADE, WEAPON_SMOKEGRENADE, WEAPON_FLASHBANG or WEAPON_C4 * @param pevOwner Grenade owner * @param vecSrc Grenade spawn position * @param vecThrow Grenade velocity vector * @param time Grenade explosion time * @param iTeam Grenade team, see TEAM_* constants * @param usEvent Event index related to grenade (returned value of precache_event) * * @return Entity index on success, AMX_NULLENT (-1) otherwise */ native rg_spawn_grenade(WeaponIdType:weaponId, pevOwner, Float:vecSrc[3], Float:vecThrow[3], Float:time, TeamName:iTeam, usEvent = 0);
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
DEADP00L
Rejestracja: 20.10.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.03.2025 05:36





O mnie
MAM DO SPRZEDANIA UNIKALNY MOD
CS:GO MOD pod serwery CS 1.6
!!!
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 169
- Odwiedzin: 7 713
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Luty 20, 1994
-
Imię
Bart
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
United Kingdom
-
Zainteresowania
Wordpress & WooCommerce, Photography
Kontakt
-
Steam
76561198128220930
Narzędzia użytkownika
#778148 Funkcja rzucania granatem dymnym
Napisane przez PANDA_2zl
w 20.02.2024 18:00
#777742 [ROZWIĄZANE] Visual Damage (sprites)
Napisane przez DarkGL
w 16.12.2023 14:44
#777572 [ROZWIĄZANE] Problem z odczytywaniem adresu IP gracza z bazy danych (SQL)
Napisane przez Robiin
w 22.10.2023 19:41
Kiedy tworze zmienną adres_ip[33]
Zamiast tego potrzebujesz dwuwymiarową tablicę: adres_ip[33][33] - jeden wymiar na id gracza, drugi na ip.
Wtedy to:
adres_ip[id] = SQL_ReadResult(Query, 3);
zamieniasz na to:
SQL_ReadResult(Query, 3, adres_ip[id], charsmax(adres_ip[]));
Aktualnie próbujesz zapisać ip jako int, co jest bezsensowne.
#776871 TakeDamage_Pre - sprawdzenie funkcji
Napisane przez Robiin
w 30.05.2023 15:57
Proponowałbym zrobić jakiś config do tego. Przykładowy syntax:
m4a1: head: 50.0 generic: 25.0 chest: 20.0 stomach: 20.0 left_arm: 15.0 right_arm: 15.0 left_leg: 15.0 right_leg: 15.0 shield: 0.0
I potem względem tego wybierać damage. W ten sposób masz ładną i przejrzystą konfigurację i nie musisz rekompilować pluginu za każdym razem kiedy chcesz zmienić którąś z wartości.
Dodatkowo, jeśli używasz amxxa >= 1.9, to IsPlayer może użyć stałej dostępnej we wszystkich pluginach, które używają include "amxmodx" (czyli w praktycznie każdym); MAX_PLAYERS:
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= MAX_PLAYERS)
Reszta wygląda solidnie, ale już nie pamiętam kiedy ostatni raz pisałem coś w amxxie, więc mogę po prostu krzywo patrzeć
#776864 TakeDamage_Pre - sprawdzenie funkcji
Napisane przez Robiin
w 28.05.2023 19:04
Czym są te floaty w hit_area?
Generalnie zamiast robić switcha to pewnie dałoby radę zrobić to z jednym ifem:
if(bitsDamageType & DMG_BULLET && get_pdata_int(id, m_iTeam, XTRA_OFS_PLAYER) != get_pdata_int(iAttacker, m_iTeam, XTRA_OFS_PLAYER)) SetHamParamFloat(4, hit_area[hitbox][id_based_on_weapon_id]);
Zakładając, że id_based_on_weapon_id będzie jakoś sensownie wyznaczany.
No i jeszcze kwestia HE, bo tam pewnie jest DMG_* inne, więc nie złapałby go if.
#690588 Kantor Wymiany $ na Ammo packi
Napisane przez Alelluja
w 27.02.2015 19:18

Witam Was Chciałbym wam przedstawić Kantor czyli Wymiana Dolarów na Ammo Packi | Ammo Packi na dolary. Myślę że nie będzie w nim żadnych błędów. Zapraszam do Testowania.


Załączone pliki
-
zm_kantor.sma 4,8 KB 205 Ilość pobrań
zm_kantor.amxx
#667316 Wymiana $ Na Monety (Kantor)
Napisane przez Alelluja
w 18.10.2014 10:30
Kantor by Alelluja
Witam Was Chciałbym wam przedstawić kantor, czyli wymiana dolarów na monety. Myślę że nie będzie w nim żadnych błędów. Zapraszam do Testowania.
/kantor
Wymagany plugin http://amxx.pl/topic...3-system-monet/
Załączone pliki
-
kantor.sma 2,27 KB 152 Ilość pobrań
kantor.amxx
#687942 JailBreak Mod
Napisane przez Alelluja
w 12.02.2015 19:48
Witam, przedstawiam wam moją paczkę JailBreak która była kiedyś na moim serwerze i nie potrzebna mi łapcie.
Jest to prosta paczka JailBreak z ulepszeniami napisanych przez Użytkowników naszego Forum.
Nie będę tyle pisał więc zobaczcie co jest niżej
---> /menu
---> /losowanie (Dla Prowadzącego)
---> /ozyw
---> /kantor (Wymiana JB Packow na $ ||||| $ na JB Packi)
---> /sklep (Sklep za JB Packi i za Kase)
----> /a (Menu admina)
Link:
----> http://speedy.sh/mSz5n/cstrike.rar <----
Załączone pliki
-
cstrike.rar 13,47 MB 556 Ilość pobrań
#739151 Battlefield One Mod
Napisane przez O'Zone
w 03.05.2017 13:49
Battlefield One Mod jest kolejną iteracją znanego już BF2, więc myślę, że nie muszę tłumaczyć co to.
Jest to jednak mocno odświeżona wersja - cały kod został przepisany właściwie od zera i upchnięty w jednym pliku,
choć zachowałem kilka rozwiązań, których używa klasyczna wersja.
Napisałem go na premierę gry BF1 i przez 3 miesiące był na jednym z moich serwerów.
Miałem go sprzedać, ale ostatecznie pomyślałem, że zrobię mały prezent społeczności.
Jedyne o co proszę to uszanowanie mojej pracy i niezmienianie autora.
Całkowicie zrezygnowałem z zapisu Nvault na rzecz SQL.
Aby uniezależnić plugin od modułu CSStats dane o wszystkich broniach zapisywane są w bazie w jednej dużej tabeli zawierającej 78 pól.
Dla każdego gracza wykonywane jest jednak jedno zapytanie odczytu i jedno zapisu danych, więc wszystko działa niezwykle szybko.
Mod korzysta z CSStats jedynie do sprawdzania rundowych statystyk broni, można teraz resetować ranking bez żadnych skutków ubocznych.
Odznaki dostępne są na 4 poziomach: Nowicjusz, Doświadczony, Weteran i Mistrz, moce odznak także uległy bardzo znaczącym zmianom.
Poza odznakami dostępne jest 10 orderów, które nie dają żadnych bonusów. Są jedynie zachętą do wymaksowania wszystkiego co jest do zdobycia.
Wprowadziłem system zliczający czas graczy i przyznający graczom Stopnie (jest ich 5) za przekroczenie kolejnych barier czasu gry.
System zapisuje także pierwszą i ostatnią wizytę gracza i na tej podstawie wyświetla odpowiednie przywitanie.
Poza tym można konfigurować wygląd HUD, z graczy wypadają paczki z bonusami (w tym z losową odznaką).
Zmian i nowości jest na prawdę sporo, więc nie będę wymieniał wszystkiego.
Dorzucam także plugin VIPa. Oba pluginy kompilują się zarówno pod AMXX 1.8.2 jak i 1.8.3.
bf1_db_host "127.0.0.1" bf1_db_user "user" bf1_db_pass "pass" bf1_db_database "db" bf1_active "1" bf1_badgepowers "1" bf1_help_url "http://cs-reload.pl/bf1webdocs" bf1_xpminplayers "3" bf1_icon_time "1.5" bf1_package_enabled "1" bf1_package_drop_chance "8" bf1_badge_hp "5" bf1_badge_speed "10.0" bf1_badge_money "250" bf1_bonus_armor "25"
Do użycia wymagane ADMIN_ALL - wszystkie flagi dostępu bf1_addbadge <player> <badge 1-10> <level 1-4> - dodanie odznaki graczowi, który jest na serwerze bf1_addbadgesql <player> <badge 1-10> <level 1-4> - dodanie odznaki graczowi, którego nie ma na serwerze (nick musi być w 100% prawidłowy)
Wymagane biblioteki: amxmodx amxmisc cstrike csx engine fun fakemeta fakemeta_util hamsandwich sqlx unixtime - niestandardowa biblioteka stripweapons - niestandardowa biblioteka Tylko dla AMXX 1.8.2: colorchat - niestandardowa biblioteka dhudmessage - niestandardowa biblioteka
Niestandardowe biblioteki dołączyłem w cstrike/addons/amxmodx/scripting/include.
Skompiluj lokalnie battlefield_one.sma i opcjonalnie bf1_vip.sma.
Wgraj na serwer folder cstrike. Wrzuć battlefield.one.amxx i opcjonalnie bf1_vip.amxx na serwer do folderu plugins.
Dopisz battlefield.one.amxx i opcjonalnie bf1_vip.amxx do plugins.ini.
Opcjonalnie wgraj folder bf1webdocs na serwer www i zmień cvar bf1_help_url.
Battlefield One Mod.zip 1,25 MB 241 Ilość pobrań
#758931 Ultimate Stats
Napisane przez O'Zone
w 30.04.2019 12:42
UltimateStats jest pluginem, który początkowo napisałem jako własną wersję StatsX.
Z chęci przechowywania podstawowych statystyk graczy (wraz z paroma dodatkami)
w bazie SQL skończyło się na zastąpieniu funkcjonalności całego modułu CSX.
Dodatkowo plugin posiada także wbudowane medale, asysty, zemsty, ranking ELO,
czas gry, prefixy w chatcie dla top3 i kilka innych funkcjonalności.
Pomyślałem, że zrobię szybki porządek i go udostępnię.
1. Pobierz plik ultimate_stats.zip z najnowszego release dostępnego na repozytorium.
2. Wgraj katalog cstrike na swój serwer.
3. Zmień konfigurację bazy danych i statystyk w ultimate_stats.cfg.
4. Otwórz plugins.ini i zamień statsx.amxx i miscstats.amxx na ultimate_stats.amxx.
Natywy i forwardy: ultimate_stats.inc.
#768132 CS:GO Mod v2 by O'Zone
Napisane przez O'Zone
w 23.08.2020 10:17
Mod jest rozwijany od 2017 roku, choć jego darmowa publiczna wersja ujrzała światło dzienne dopiero w kwietniu 2019.
Wersja 2.0.0 przynosi sporo zmian, z których najważniejsze to skiny bazujące na submodelach (ponad 1400 skinów!) i wsparcie dla wielu języków.
Listę głównych zmian względem poprzednio wydanej wersji 1.4 można przejrzeć tutaj.
Serwery korzystające z tego moda: GameTracker.

Mod składa się z 18 pluginów:
1. Core - silnik odpowiadający główne funkcje moda, tj.: zarządzanie skinami (ustawianie, kupno, losowanie, wymianę, oddawanie) i obsługę waluty (euro).
Każdy skin można kupić za określoną kwotę euro, można także spróbować wylosować skin dla dowolnej broni.
Dostępny jest także rynek skinów, gdzie gracze mogą bezpiecznie handlować zdobytymi skinami.
Skiny przypisywane są do bytu broni, więc możliwe jest podnoszenie broni ze skinami innych graczy
- po najechaniu celownikiem na broń widać, czy i jaki posiada ona skin.
2. Account - system kont z możliwością automatycznego logowania. Bez zalogowania nie ma dostępu do żadnej opcji dostępnej w modzie.
3. Nades - możliwość wykonywania krótkiego i średniego rzutu z użyciem prawego/obu przycisków myszy.
4. Operations - dostępne są 4 typy operacji, można dodać dowolną ich liczbę - nagrodą za wykonanie jest euro.
5. Ranks - rangi z CS:GO przyznawane na podstawie rankingu ELO, w tym z ich ikonami wyświetlanymi nad głowami graczy.
6. RunBoost - plugin umożliwiający wykonywanie runboosta jak w CS:GO.
7. Smoke - biały smoke imitujący tego z CS:GO, parametry wielkości czy czasu trwania są niemal identyczne.
8. Molotov - w pełni odwzorowany Molotov (może nawet być zgaszony smoke'iem) dostępny do kupienia w buymenu lub pod komendą /m.
9. Zeus - w pełni odwzorowany Zeus dostępny do kupienia w buymenu lub pod komendą /z.
10. Transfer - plugin umożliwiający transfer euro między graczami.
11. VIP and SVIP - plugin obsługujący bonusy kont VIP (flaga "t") i SVIP (flaga "x").
12. StatTrak - dodaje licznik StatTrak dla każdej broni.
13. Inspect - plugin pozwalający oglądać broń po wciśnięciu klawisza F.
14. Assist and Revenge - dodaje asystę za zadane obrażenia oraz zemstę na graczu, który zabił nas wcześniej.
15. Clans - zaawansowany system klanów. Klan można rozwijać, aby umożliwić przyjęcie większej liczby członków.
Każdy członek to także dodatkowy bonus do szansy na drop skina w trakcie losowania.
Z dodatkowych funkcjonalności: wojny klanów, zarządzanie członkami (online/offline), możliwość składania i rozpatrywania podań (online/offline).
16. Server Menu - główne menu serwera dostępnego zarówno pod komendą /menu jak i klawiszem V.
17. BuyMenu - customowe buymenu zastępujące tarczę i noktowizor Zeusem i Molotovem.
Dodatkowo podczas kupna widoczny jest skin ustawiony dla danej broni.
18. No Distractions - drobny plugin blokujący kupno tarczy i noktowizora oraz usuwa głośne dźwięki wiatraków ma mapie mirage.

Galeria screenshotów

Wymagania:
1. Baza danych MySQL.
2. AMXX w wersji 1.8.3 lub wyższej.
Jeśli chcesz zaktualizować swój serwer, zalecam użycie BasePack.

1. Pobierz csgo_mod.zip z najnowszego release.
2. Wypakuj pobrane archiwum i wgraj katalog cstrike na swój serwer.
3. Dodaj linux addons/unprecacher/unprecacher_mm_i386.so do /cstrike/addons/metamod/plugins.ini.
4. Skonfiguruj cvary bazy danych w csgo_mod.cfg.

Główna konfiguracja znajduje się w pliku csgo_mod.cfg.
Dostępne skiny można zmienić w csgo_skins.ini.
Opcje menu głównego znajdują w csgo_menu.ini.
Konfiguracja operacji znajduje się w csgo_operations.ini.
Pluginy można włączyć lub wyłączyć w plugins-csgo.ini.

Istnieje jedna prosta komenda administratora, która może być użyta do dodania pieniędzy (Euro) do dowolnego salda gracza:
csgo_add_money <nick> <ilosc>
Aby jej użyć potrzebujesz dostępu ADMIN_ADMIN, więc dodaj sobie flagi "abcdefghijklmnopqrstuvxy".

Najnowszy release - zawiera on wszystkie pluginy i konfigurację moda wraz z potrzebnymi zasobami (skiny, mapy, dźwięki, sprite itp.).
#771256 [ROZWIĄZANE] Dodatkowa opcja w menu (opis)
Napisane przez Zuzza
w 20.03.2021 19:16
public native_create_skill(plugin, params) { new str[31]; get_string(1, str, 30); format(levelup_skill[num_skills], 30, "%s", str); levelup_skill_max[num_skills] = get_param(2); new string[7]; num_to_str(num_skills, string, 6); set_string(3, string, 6); req_level[num_skills] = get_param(4); get_string(5, levelup_desc[num_skills], 30); num_skills++; }
Za pomocą instrukcji
get_string(param, dest[], maxlen)
Pobierasz dane z parametru o podanym numerze i wpiujesz je do swojej tablicy znakow.
W kodzie powyżej dodałam te instrukcje :
get_string(5, levelup_desc[num_skills], 30);
Potrzebujesz więc stworzyć tablice dla opisów tej umiejętności:
new levelup_desc[ILOSC_SKILLI][MAX_DLUGOSC_TEKSTU]
Jeżeli to dodasz to będziesz śmiało mógł używać tak jak pokazałeś:
create_skill("Wpierdolka", MAX_LEVEL, skillid, REQ_LEVEL, "\r+10% do predkosci, unikalny wyglad");
Patrząc na to można się zastanowić czy format jest tu w ogóle potrzebny, można to zrobić bez tego tak jak pokazalam.
new str[31]; get_string(1, str, 30); format(levelup_skill[num_skills], 30, "%s", str);
#770049 JailBreak CS GO Paczka Unikat
Napisane przez Stopr@
w 24.01.2021 22:24
Szukam osoby która kompleksowo zrobi paczkę JB (od podstaw!). CS GO
Z swojej strony zapewniam serwer testowy, dokładną rozpiskę co jak ma działać. Modele, mapy, muzykę itp. Ty zajmujesz się tylko silnikiem
Płatność: chciałbym się zmieścić w 500zł. Oczywiście jeżeli będzie to wymagało wiekszego nakładu to na pewno się dogadamy
#638521 ARMA: Cold War Assault na STEAM za darmo
Napisane przez White
w 15.05.2014 19:40
#603135 Czekoladowy Stary Dubstepik
Napisane przez dasiek
w 08.01.2014 18:12
Leżało na dysku - nie udało mi się go wrzucić na serwer to wrzucę tu.
Typ: mp3
kawałków- 39
Długość - 14-20 sekund
1)Benny Benassi ft. Gary Go - Cinema (Skrillex Remix) 2)Nneka - Heartbeat (Chase & Status Remix) 3)Adele - Rolling In The Deep ( The Mavrik Remix ) 4)HD Dubstep - Earthquake (Fytch Remix) 5)Adele - Roling in the deep (Dirty Noise Meet The Dubstep remix) 6)J Majik & Wickaman - In Pieces (ft. Dee Freer) 7)Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe ( L7dev dubstep remix) 8)Dj Fresh - Louder(Doctor P & Flux Pavulion Remix) 9)Dj Fresg - Gold Dust (Flux Pavulion Remix) 10)Effect - Uciekam od żony ;_; 11)Flux Pavulion - Jump Back 12)Flux Pavuilon - I Can't stop 13)Love & Light ft. Jillian An - Know Us(NiT GriT Remix) 14)KILL THE NOISE - JOKES ON YOU (KILL THE NOISE REMIX) 15)Knife Party - Rage Valley 16)Krome and Time - The Licence (Doctor P Remix) 17)Labrinth - Last Time (Knife Party Remix) 18)Letni, Chamski Podryw- SEXUALNIE NIEBEZPIECZNI 19)Lights (Eyes Dubstep Remix) - Ellie Goulding 20)Modestep - Sunlight 21)Modestep - To the Stars. 22)Tristam - follow me 23)Tristam & Rogue - Pushed Away 24)Nero - Guild 25)Noisses - James Bond 26)Paradise by Coldplay (System Remix) 27)Savoy & Heather Bright - So Bad (Original Mix) 28)The Island by Vaski ft Sarah Laske 29)Veela - Night Vision (Ephixa Dubstep Remix) 31)Doctor P - Watch Out 32)Ona Tańczy dla mnie Ubytek Dubstep Remix 33)Karetus - Revenge On A Noisy Neighbour(Original_Mix) 34)Psy - Gangnam Style (Boyinaband Dubstep Remix) 35)Alex S. - Nyan Cat (Dubstep Remix) 36)Virus Syndicate - Talk To Frank (J.Rabbit Remix) 37)Pierre Cardin - Skyscraper (Chillstep Remix) 38)501 - HeadRush ft. Belle Humble (Radio Mix) 39)Mt Eden Dubstep - Sierra Leone 40)Sucker Punch -Fall Of The Republic(Dubstep)
Do pobrania :
https://www.dropbox...._Dubstep_RS.zip
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: DEADP00L
- Regulamin