Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

CS:GO Mod v2 by O'Zone

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#1 O'Zone

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 23.08.2020 10:17

*
Popularny

CS:GO mod przenosi najbardziej porządane przez graczy funkcjonalności z nowszej generacji gry do już ponad dwudziestoletniego CS'a 1.6.
Mod jest rozwijany od 2017 roku, choć jego darmowa publiczna wersja ujrzała światło dzienne dopiero w kwietniu 2019.
 
Wersja 2.0.0 przynosi sporo zmian, z których najważniejsze to skiny bazujące na submodelach (ponad 1400 skinów!) i wsparcie dla wielu języków.
Listę głównych zmian względem poprzednio wydanej wersji 1.4 można przejrzeć tutaj.
 
Serwery korzystające z tego moda: GameTracker.
 
opis
Mod składa się z 18 pluginów:
1. Core - silnik odpowiadający główne funkcje moda, tj.: zarządzanie skinami (ustawianie, kupno, losowanie, wymianę, oddawanie) i obsługę waluty (euro).
Każdy skin można kupić za określoną kwotę euro, można także spróbować wylosować skin dla dowolnej broni.
Dostępny jest także rynek skinów, gdzie gracze mogą bezpiecznie handlować zdobytymi skinami.
Skiny przypisywane są do bytu broni, więc możliwe jest podnoszenie broni ze skinami innych graczy
- po najechaniu celownikiem na broń widać, czy i jaki posiada ona skin.
2. Account - system kont z możliwością automatycznego logowania. Bez zalogowania nie ma dostępu do żadnej opcji dostępnej w modzie.
3. Nades - możliwość wykonywania krótkiego i średniego rzutu z użyciem prawego/obu przycisków myszy.
4. Operations - dostępne są 4 typy operacji, można dodać dowolną ich liczbę - nagrodą za wykonanie jest euro.
5. Ranks - rangi z CS:GO przyznawane na podstawie rankingu ELO, w tym z ich ikonami wyświetlanymi nad głowami graczy.
6. RunBoost - plugin umożliwiający wykonywanie runboosta jak w CS:GO.
7. Smoke - biały smoke imitujący tego z CS:GO, parametry wielkości czy czasu trwania są niemal identyczne.
8. Molotov - w pełni odwzorowany Molotov (może nawet być zgaszony smoke'iem) dostępny do kupienia w buymenu lub pod komendą /m.
9. Zeus - w pełni odwzorowany Zeus dostępny do kupienia w buymenu lub pod komendą /z.
10. Transfer - plugin umożliwiający transfer euro między graczami.
11. VIP and SVIP - plugin obsługujący bonusy kont VIP (flaga "t") i SVIP (flaga "x").
12. StatTrak - dodaje licznik StatTrak dla każdej broni.
13. Inspect - plugin pozwalający oglądać broń po wciśnięciu klawisza F.
14. Assist and Revenge - dodaje asystę za zadane obrażenia oraz zemstę na graczu, który zabił nas wcześniej.
15. Clans - zaawansowany system klanów. Klan można rozwijać, aby umożliwić przyjęcie większej liczby członków.
Każdy członek to także dodatkowy bonus do szansy na drop skina w trakcie losowania.
Z dodatkowych funkcjonalności: wojny klanów, zarządzanie członkami (online/offline), możliwość składania i rozpatrywania podań (online/offline).
16. Server Menu - główne menu serwera dostępnego zarówno pod komendą /menu jak i klawiszem V.
17. BuyMenu - customowe buymenu zastępujące tarczę i noktowizor Zeusem i Molotovem.
Dodatkowo podczas kupna widoczny jest skin ustawiony dla danej broni.
18. No Distractions - drobny plugin blokujący kupno tarczy i noktowizora oraz usuwa głośne dźwięki wiatraków ma mapie mirage.
 
screenshot
Galeria screenshotów
 
inne informacje
Wymagania:
1. Baza danych MySQL.
2. AMXX w wersji 1.8.3 lub wyższej.
 
Jeśli chcesz zaktualizować swój serwer, zalecam użycie BasePack.
 
instalacja
1. Pobierz csgo_mod.zip z najnowszego release.
2. Wypakuj pobrane archiwum i wgraj katalog cstrike na swój serwer.
3. Dodaj linux addons/unprecacher/unprecacher_mm_i386.so do /cstrike/addons/metamod/plugins.ini.
4. Skonfiguruj cvary bazy danych w csgo_mod.cfg.
 
konfiguracja
Główna konfiguracja znajduje się w pliku csgo_mod.cfg.
Dostępne skiny można zmienić w csgo_skins.ini.
Opcje menu głównego znajdują w csgo_menu.ini.
Konfiguracja operacji znajduje się w csgo_operations.ini.
Pluginy można włączyć lub wyłączyć w plugins-csgo.ini.
 
komendy admina
Istnieje jedna prosta komenda administratora, która może być użyta do dodania pieniędzy (Euro) do dowolnego salda gracza:
csgo_add_money <nick> <ilosc>
Aby jej użyć potrzebujesz dostępu ADMIN_ADMIN, więc dodaj sobie flagi "abcdefghijklmnopqrstuvxy".
 
download
Najnowszy release - zawiera on wszystkie pluginy i konfigurację moda wraz z potrzebnymi zasobami (skiny, mapy, dźwięki, sprite itp.).
  • +
  • -
  • 11
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#2 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 24.08.2020 13:10

Chyba linki są złe w Instalacji i Download bo wszystkie prowadza do BasePack'a


  • +
  • -
  • 0

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#3 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 24.08.2020 15:12

Chyba linki są złe w Instalacji i Download bo wszystkie prowadza do BasePack'a

 

Faktycznie :) I właśnie tutaj przydałaby się wydłużona możliwość edycji własnych postów.

Jeśli ktoś z prawami do moderacji mógłby podmienić te dwa linki na https://github.com/T...eleases/latest/ będę zobowiązany.


DarkGL (29.11.2020 14:30):
Podmienione

  • +
  • -
  • 1
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#4 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 03.09.2020 11:41

Wersja 2.1.0 została wydana.

 

Nie będę się oszukiwać, że jest sens tłumaczenia na polski listy zmian, więc:

  • Implement configurable save type by nick / SteamID - #33.
  • Add brazilian portuguese translation - thanks @ksm200!
  • Add cvar to enable/disable accounts system - #alliedmodders.
  • Add cvars that allow to show/hide some info from HUD - #alliedmodders.
  • Add silencer by default to M4A1 and USP (can be disabled by cvar) - #30.
  • Block silencer for M4A4 skins - #30.
  • Extract chat and console prefix to csgomod.inc.
  • Improve error logging for queries in sql_init functions.
  • Simplify weapon assignment in vip/svip plugin.
  • Rework members management menu in clans plugin.
  • Implement `csgo_reset_data` command that wipes the database - #37.
  • Fix stattrak table creation query on some MySQL versions - #28.
  • Fix crash on player suicide from height caused by missing sound previously removed by unprecacher - #32.
  • Fix rare crashes at invalid access of get_pdata_cbase and pev as well as message_begin usage.
  • Fixes and improvements associated with multilang support and translations.
  • Multiple other minor changes.

  • +
  • -
  • 3
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#5 faken

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:192
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.09.2020 15:57

Pluginy super, tylko czasami crashuje CSa po zmianie mapy "Texture overflow: GL_MAXTEXTURES" i inne błędy. Masz jakiś sposób aby to naprawić czy jest to niemożliwe ?


  • +
  • -
  • 0

#6 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 03.09.2020 18:52

Polecam zajrzeć do README.

 

Błąd który tutaj wymieniłeś jest znany i wynika z buga w samym silniku GoldSource.

Zostanie on zapewne naprawiony w przyszłej aktualizacji CSa 1.6, bo odpowiedni fix został już zaproponowany.

Kiedy? To już wszystko zależy od Valve. Ostatnia taka aktualizacja była nieco ponad dwa tygodnie temu.


Użytkownik O'Zone edytował ten post 03.09.2020 19:00

  • +
  • -
  • 3
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#7 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 09.09.2020 14:05

Wersje minor 2.1.2 i 2.1.3 zostały wydane:

  • Make name/steamid columns non-nullable to fix primary key error on MySQL 5.7+ - #51.
  • Add new forwards: csgo_user_register and csgo_user_assist and csgo_user_login - #54 (thanks @ShadowsAdi).
  • Fix crash on autobuy caused by missing items/kevlar.wav sound removed by unprecacher module - #58 (thanks @boriscois).

  • +
  • -
  • 2
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#8 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 13.09.2020 15:22

Kolejna wersja minor 2.1.4 została wydana:

  • Add Turkish translation - #44 (thanks @Snakeren).
  • Fix invalid param conversion in csgo_get_skin_name native - #64.
  • Fix kick command string formatting in accounts plugin - #64.

  • +
  • -
  • 1
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#9 Szybki Mati

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Mateusz
Offline

Napisano 21.09.2020 15:24

Witam, zainstalowałem paczkę na serwer. Mam problem z modelami, które zajmują znacznie więcej miejsca. Pliki mam wrzucone na fast dl, wszystko niby jest fajnie, ale nie pobiera mi tych plików, przez co nie mogę wejść na serwer. Dodam, że inni też tak mają.

BUILD 2186 SERVER (0 CRC)
Server # 1
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_bayonet/v_knife_bayonet_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_butterfly/v_knife_butterfly_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_flip/v_knife_flip_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_gut/v_knife_gut_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_huntsman/v_knife_huntsman_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_huntsman/v_knife_huntsman_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_karambit/v_knife_karambit_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_karambit/v_knife_karambit_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_m9_bayonet/v_knife_m9_bayonet_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_stiletto/v_knife_stiletto_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/ak47/v_ak47_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/ak47/v_ak47_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/ak47/v_ak47_2.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/m4a1/v_m4a1_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/m4a1/v_m4a1_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/m4a4/v_m4a4_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/m4a4/v_m4a4_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/awp/v_awp_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/awp/v_awp_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/awp/v_awp_2.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/deagle/v_deagle_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/deagle/v_deagle_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/usp/v_usp_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/p90/v_p90_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/p228/v_p228_0.mdl'
Processing models/parachute.mdl
Processing sprites/flame.spr
Processing sprites/csgo_ranks/0.spr
Processing sprites/csgo_ranks/1.spr
Processing sprites/csgo_ranks/2.spr
Processing sprites/csgo_ranks/3.spr
Processing sprites/csgo_ranks/4.spr
Processing sprites/csgo_ranks/5.spr
Processing sprites/csgo_ranks/6.spr
Processing sprites/csgo_ranks/7.spr
Processing sprites/csgo_ranks/8.spr
Processing sprites/csgo_ranks/9.spr
Processing sprites/csgo_ranks/10.spr
Processing sprites/csgo_ranks/11.spr
Processing sprites/csgo_ranks/12.spr
Processing sprites/csgo_ranks/13.spr
Processing sprites/csgo_ranks/14.spr
Processing sprites/csgo_ranks/15.spr
Processing sprites/csgo_ranks/16.spr
Processing sprites/csgo_ranks/17.spr
Processing sprites/csgo_ranks/18.spr
Error: could not load file models/csgo_ozone/knife_bayonet/v_knife_bayonet_0.mdl
Model models/csgo_ozone/knife_bayonet/v_knife_bayonet_0.mdl not found and not available from server
Cannot continue without model models/csgo_ozone/k

  • +
  • -
  • 0

#10 Szybki Mati

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Mateusz
Offline

Napisano 21.09.2020 16:27

 

Witam, zainstalowałem paczkę na serwer. Mam problem z modelami, które zajmują znacznie więcej miejsca. Pliki mam wrzucone na fast dl, wszystko niby jest fajnie, ale nie pobiera mi tych plików, przez co nie mogę wejść na serwer. Dodam, że inni też tak mają.

BUILD 2186 SERVER (0 CRC)
Server # 1
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_bayonet/v_knife_bayonet_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_butterfly/v_knife_butterfly_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_flip/v_knife_flip_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_gut/v_knife_gut_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_huntsman/v_knife_huntsman_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_huntsman/v_knife_huntsman_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_karambit/v_knife_karambit_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_karambit/v_knife_karambit_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_m9_bayonet/v_knife_m9_bayonet_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_stiletto/v_knife_stiletto_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/ak47/v_ak47_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/ak47/v_ak47_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/ak47/v_ak47_2.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/m4a1/v_m4a1_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/m4a1/v_m4a1_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/m4a4/v_m4a4_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/m4a4/v_m4a4_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/awp/v_awp_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/awp/v_awp_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/awp/v_awp_2.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/deagle/v_deagle_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/deagle/v_deagle_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/usp/v_usp_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/p90/v_p90_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/p228/v_p228_0.mdl'
Processing models/parachute.mdl
Processing sprites/flame.spr
Processing sprites/csgo_ranks/0.spr
Processing sprites/csgo_ranks/1.spr
Processing sprites/csgo_ranks/2.spr
Processing sprites/csgo_ranks/3.spr
Processing sprites/csgo_ranks/4.spr
Processing sprites/csgo_ranks/5.spr
Processing sprites/csgo_ranks/6.spr
Processing sprites/csgo_ranks/7.spr
Processing sprites/csgo_ranks/8.spr
Processing sprites/csgo_ranks/9.spr
Processing sprites/csgo_ranks/10.spr
Processing sprites/csgo_ranks/11.spr
Processing sprites/csgo_ranks/12.spr
Processing sprites/csgo_ranks/13.spr
Processing sprites/csgo_ranks/14.spr
Processing sprites/csgo_ranks/15.spr
Processing sprites/csgo_ranks/16.spr
Processing sprites/csgo_ranks/17.spr
Processing sprites/csgo_ranks/18.spr
Error: could not load file models/csgo_ozone/knife_bayonet/v_knife_bayonet_0.mdl
Model models/csgo_ozone/knife_bayonet/v_knife_bayonet_0.mdl not found and not available from server
Cannot continue without model models/csgo_ozone/k

/EDIT:

- Wszystkie pliki z którymi jest problem, zajmują więcej niż 10 MB. 

- Po podmienieniu na jakieś inne losowe pliki .mdl , poszczególne błędy znikają...


  • +
  • -
  • 0

#11 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 25.09.2020 10:21

- Wszystkie pliki z którymi jest problem, zajmują więcej niż 10 MB. 

 

 

- Po podmienieniu na jakieś inne losowe pliki .mdl , poszczególne błędy znikają...

 

 

Skontaktuj się w takim razie ze swoim dostawcą serwera, bo wygląda to na ograniczenie dotyczące samego FastDL.

Dodam, że sam posiadam serwer testowy na Pukawce i takiego problemu nie posiadam.

Nie ukrywam, że jesteś pierwszą osobą, która zgłasza mi coś takiego.

 

PS. Przy tego typu problemach załóż osobny temat, bo zaśmiecasz ścianami tekstu temat z informacjami na dotyczącymi tego moda.


Użytkownik O'Zone edytował ten post 25.09.2020 10:23

  • +
  • -
  • 1
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#12 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 25.09.2020 10:29

Kolejna wersja minor 2.1.5 została wydana:

  • Fix more unexpected crash issues by removing all sounds from Unprecacher module - #67#69
  • Fix translation string for market withdraw confirmation menu
  • Fix possible errors in notification loops
  • Remove unixtime.inc and stripweapons.inc

  • +
  • -
  • 2
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#13 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 17.10.2020 14:03

Wersja 2.2.0 została wydana:

  • Add buyable flag for skins - #70.
  • Add csgo_add_skin command - #70.
  • Add plugin that adds physics for weapons (except C4) - #75.
  • Add fallback for command execution - #72.
  • Add use default 'showbriefing' command to open main menu - #71.
  • Fix typos for some P228 skins path - #77 (thanks @regener)
  • Fix missing .txt extension in skins_tr motd filename.

  • +
  • -
  • 2
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#14 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 07.11.2020 12:51

Wersja 2.2.1 została wydana:

  • Add csgo_min_player_filter cvar - #82 - (thanks @regener)
  • Fix reset command name - #82 (thanks @regener)
  • Fix issue with weapon assignment in vip/svip menus - #81
  • Fix zeus and molotov buying from custom buymenu - #84

  • +
  • -
  • 1
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#15 TafiT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:80
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 08.11.2020 05:48

Mogę Cię zapytać czy jest możliwe tak samo jak model v podmienić submodel broni jeśli chodzi o model p? 
z w modelem jestem w stanie sobie poradzić a modele mam już przygotowane i skompilowane. Nie mogę sobie poradzić jedynie z podmianą submodeli w p_modelu i męczę się z tym już jakiś dłuższy czas. Będę wdzięczny jeśli mnie nakierujesz w którą stronę kombinować albo jeśli chociaż potwierdzisz, że jest to możliwe ;)


Użytkownik TafiT edytował ten post 08.11.2020 05:48

  • +
  • -
  • 0

Pomogłem?

Daj +

ponieważ walczę ze znikającą reputacją na tym forum!


#16 LEMO

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 08.11.2020 14:03

Mogę Cię zapytać czy jest możliwe tak samo jak model v podmienić submodel broni jeśli chodzi o model p? 
z w modelem jestem w stanie sobie poradzić a modele mam już przygotowane i skompilowane. Nie mogę sobie poradzić jedynie z podmianą submodeli w p_modelu i męczę się z tym już jakiś dłuższy czas. Będę wdzięczny jeśli mnie nakierujesz w którą stronę kombinować albo jeśli chociaż potwierdzisz, że jest to możliwe ;)

Nie bardzo zrozumiałem ale jeśli model masz już gotowy, dodaj tylko w sma 

new P_MODEL[] = "models/p_model"

public plugin_precache()  
{
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, P_MODEL);
}
i dodaj replace model.
 

 


Użytkownik LEMO edytował ten post 08.11.2020 14:06

  • +
  • -
  • 0

#17 TafiT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:80
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 08.11.2020 23:38

mam 15 modeli skompilowanych jako submodele w jeden model p, chyba nie wiesz o czym piszę

 


  • +
  • -
  • 0

Pomogłem?

Daj +

ponieważ walczę ze znikającą reputacją na tym forum!


#18 TADZIO

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:54
  • GG:
  • Imię:Miłosz
Offline

Napisano 11.11.2020 00:08

Dobra paczka!
  • +
  • -
  • 0

#19 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 29.11.2020 12:06

Wersja 2.3.0 została wydana:

  • Add Romanian translation (thanks @tenlimba)
  • Add basic bot support - #79
  • Add ability to toggle hud and skins - #85
  • Add ability to toggle skins - #94
  • Add VIP and SVIP multiplier cvars

  • +
  • -
  • 1
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#20 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 27.12.2020 17:19

Po prawie miesięcznej przerwie wydana została wersja 2.4.0:

  • [Major] Implement a new automation script to allow easy skins customization - #98.
  • Merge default CS:GO models with skin models - #98.
  • Reduce default number of skins - #98.
  • Add csgo_skins_path and csgo_default_skins natives - #98.
  • Fix crash issue on molotov extinguising - #96 (thanks @talnaim2323).
  • Improve stability of plugins with pdata access.

Zmiany są głównie odpowiedzią na sugestie dotyczące zmniejszenia rozmiaru paczki modeli jaką nowy gracz musi pobrać przy wejściu na serwer.

Zdecydowanie uproszczone zostało także dodawanie i usuwanie skinów - łącznie z tymi, które nie wykorzystują submodeli, co daje pełną dowolność.

Dla zdecydowanego zmniejszenia czasu wprowadzania zmian w skinach do nowego skryptu kompilującego modele został także dopisany generator csgo_skins.ini.

W instrukcji dotyczącej zarządzania skinami ujęta została także kwestia zmiany rękawiczek.


Użytkownik O'Zone edytował ten post 27.12.2020 17:35

  • +
  • -
  • 4
Pomogłem? Daj Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych