Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DEADP00L - zdjęcie

DEADP00L

Rejestracja: 20.10.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.03.2025 05:36
*****

#576002 Po zakupieniu doświadczenia w sklepie , sklep się zamyka

Napisane przez DEADP00L w 06.10.2013 23:35

Proszę bardzo:

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#566126 [ROZWIĄZANE] Plugin bb_exp

Napisane przez DEADP00L w 22.08.2013 17:13

To nie błąd pluginu.

 

Tworzymy pusty plik stats.txt w amxmodx/base/ (tworzymy także folder base)


  • +
  • -
  • 1


#553564 [ROZWIĄZANE] Błąd - Problem z kompilacją.

Napisane przez DEADP00L w 08.07.2013 21:50

Proszę bardzo:

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#553484 Pytanko o wyświetlanie wiadomosci za co dostaliśmy xp

Napisane przez DEADP00L w 08.07.2013 14:59

HUD nad celownikiem (środek)


  • +
  • -
  • 1


#553422 [ROZWIĄZANE] StatusText procenty

Napisane przez DEADP00L w 08.07.2013 12:37

Nie zauważyłem twojego posta wyżej o tym, że napisałeś że z tym też nei działało - %0.1f


  • +
  • -
  • 1


#553416 Problem z wyrzucaniem broni

Napisane przez DEADP00L w 08.07.2013 12:17

A nie łatwiej tak:

 

na samej górze pod biblioteczkami dodaj:

#define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
public wyrzuc(id)
{

    new Target, Cialo; get_user_aiming(id, Target, Cialo);

    if(Target != 0 && is_user_alive(id) &&  is_user_alive(Target))

    {

            if(get_entity_distance(id, Target) <= 100.0)

            {


                if(get_user_weapon(Target) != CSW_KNIFE)

                {                    

                    ZabierzBronie(Target);

                }

            }

    }

    return HAM_HANDLED;

}

public ZabierzBronie(id) 
{ 
	strip_user_weapons(id) 
	set_pdata_int(id, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0) 
	give_item(id, "weapon_knife");
}

  • +
  • -
  • 1


#553413 [ROZWIĄZANE] StatusText procenty

Napisane przez DEADP00L w 08.07.2013 12:08

Jak już to powinno być tak:

format(text,427,"Poziom : %i (%0.1f%%)| EXP: %i / %i | Punkty: %d", poziom_gracza[id], fProcent, doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], punkty_gracza[id])

To Ci nie jest potrzebne --> new ilosc_procent = floatround(fProcent)


  • +
  • -
  • 1


#553392 Dodanie dodatkowego skoku do klasy

Napisane przez DEADP00L w 08.07.2013 11:12

Trzymaj ;))

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#553388 [ROZWIĄZANE] fakemeta_util a fakemeta_stocks

Napisane przez DEADP00L w 08.07.2013 11:06

Proszę bardzo ;))

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#553380 Proszę o dodanie skinów dla klas.

Napisane przez DEADP00L w 08.07.2013 10:53

Jak mam Ci napisać ? Skoro to jest cały silnik ExpMod + Klasy. Napisz prośbę do autora tematu to Ci da .sma i niech zrobi aktualizację załączników.


  • +
  • -
  • 1


#553377 [Klasa] Shinobi

Napisane przez DEADP00L w 08.07.2013 10:51

Macie też ten problem że po rundzie ta 'katana' zmienia się na zwykły już nóż?

 

Na moim serwerze testowym nie było takiego problemu. Ale dla pewności masz tutaj poprawkę, mianowicie skasowałem funkcję event_death().

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#553376 Proszę o dodanie skinów dla klas.

Napisane przez DEADP00L w 08.07.2013 10:48

Link to tematu, który podałeś nie ma żadnych załączników do pobrania więc musisz mi sam podać .sma tych klas.


  • +
  • -
  • 1


#553372 [ROZWIĄZANE] StatusText procenty

Napisane przez DEADP00L w 08.07.2013 10:38

Pokaż co tam wpisałeś :)


  • +
  • -
  • 1


#553358 jak zrobić takie coś w szybkim rozdawaniu stat

Napisane przez DEADP00L w 08.07.2013 09:53

No to wystarczy zmienić:

if(PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1) >= 200)
      format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \rMAX \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
      else
      format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i/200 \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));

  • +
  • -
  • 1


#553176 [ROZWIĄZANE] Prośba o kompilacje klasy

Napisane przez DEADP00L w 07.07.2013 19:18

Trzymaj, miałeś dwa małe błędy w kodzie :)
 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1