Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja rzucania granatem dymnym


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 DEADP00L

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 212
Profesjonalista

  • Postów:169
  • Steam:steam
  • Imię:Bart
  • Lokalizacja:United Kingdom
Offline

Napisano 18.02.2024 23:32

Orientuje się ktoś z was czy jest może funkcja rzucania granatem dymnym lub coś co aktywuje takiego granata? 

Chodzi o to, że mam wyrzutnie granatów lecz tam jest stworzony stock który tworzy wybuch, jakieś efekty dodatkowe. Natomiast ja szukam czegoś co pozwoli mi z tego granatnika wystrzelić smoke i ten smoke wybuchnie tak jakbym faktycznie nim rzucił


  • +
  • -
  • 0

#2 DEADP00L

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 212
Profesjonalista

  • Postów:169
  • Steam:steam
  • Imię:Bart
  • Lokalizacja:United Kingdom
Offline

Napisano 20.02.2024 17:09

jakieś małe podpowiedzi czy jest wogóle możliwość ogarnięcia czegoś takiego? Dodam, że znalazłem jakąś funkcje stworzoną przy użyciu modułu ORPHEU ale zależałby mi na tym aby była to funkcja bez tego modułu.


  • +
  • -
  • 0

#3 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 178
Profesjonalista

  • Postów:726
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 20.02.2024 18:00

Z reapi może to, ale nie używałem tego
* Spawn a grenade (HEGrenade, Flashbang, SmokeGrenade, or C4)
*
* @param weaponId              WEAPON_HEGRENADE, WEAPON_SMOKEGRENADE, WEAPON_FLASHBANG or WEAPON_C4
* @param pevOwner              Grenade owner
* @param vecSrc                Grenade spawn position
* @param vecThrow              Grenade velocity vector
* @param time                  Grenade explosion time
* @param iTeam                 Grenade team, see TEAM_* constants
* @param usEvent               Event index related to grenade (returned value of precache_event)
*
* @return                      Entity index on success, AMX_NULLENT (-1) otherwise
*/
native rg_spawn_grenade(WeaponIdType:weaponId, pevOwner, Float:vecSrc[3], Float:vecThrow[3], Float:time, TeamName:iTeam, usEvent = 0);

  • +
  • -
  • 1

#4 Hard D'RING

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:15
Offline

Napisano 22.02.2024 19:09

uzyj FM_SetModel, wykryj w nim model models/w_smokegrenade.mdl


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych