Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Battlefield One Mod

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 O'Zone

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 211
Profesjonalista

  • Postów:282
Offline

Napisano 03.05.2017 13:49

*
Popularny

opis

Battlefield One Mod jest kolejną iteracją znanego już BF2, więc myślę, że nie muszę tłumaczyć co to.

Jest to jednak mocno odświeżona wersja - cały kod został przepisany właściwie od zera i upchnięty w jednym pliku,

choć zachowałem kilka rozwiązań, których używa klasyczna wersja.

Napisałem go na premierę gry BF1 i przez 3 miesiące był na jednym z moich serwerów.

Miałem go sprzedać, ale ostatecznie pomyślałem, że zrobię mały prezent społeczności.

Jedyne o co proszę to uszanowanie mojej pracy i niezmienianie autora.

 

Całkowicie zrezygnowałem z zapisu Nvault na rzecz SQL.

Aby uniezależnić plugin od modułu CSStats dane o wszystkich broniach zapisywane są w bazie w jednej dużej tabeli zawierającej 78 pól. 

Dla każdego gracza wykonywane jest jednak jedno zapytanie odczytu i jedno zapisu danych, więc wszystko działa niezwykle szybko.

Mod korzysta z CSStats jedynie do sprawdzania rundowych statystyk broni, można teraz resetować ranking bez żadnych skutków ubocznych.

 

Odznaki dostępne są na 4 poziomach: Nowicjusz, Doświadczony, Weteran i Mistrz, moce odznak także uległy bardzo znaczącym zmianom.

Poza odznakami dostępne jest 10 orderów, które nie dają żadnych bonusów. Są jedynie zachętą do wymaksowania wszystkiego co jest do zdobycia.

Wprowadziłem system zliczający czas graczy i przyznający graczom Stopnie (jest ich 5) za przekroczenie kolejnych barier czasu gry.

System zapisuje także pierwszą i ostatnią wizytę gracza i na tej podstawie wyświetla odpowiednie przywitanie.

Poza tym można konfigurować wygląd HUD, z graczy wypadają paczki z bonusami (w tym z losową odznaką).

Zmian i nowości jest na prawdę sporo, więc nie będę wymieniał wszystkiego.

Dorzucam także plugin VIPa. Oba pluginy kompilują się zarówno pod AMXX 1.8.2 jak i 1.8.3.

 

cvary

bf1_db_host "127.0.0.1"
bf1_db_user "user"
bf1_db_pass "pass"
bf1_db_database "db"

bf1_active "1"
bf1_badgepowers "1"
bf1_help_url "http://cs-reload.pl/bf1webdocs"
bf1_xpminplayers "3"
bf1_icon_time "1.5"
bf1_package_enabled "1"
bf1_package_drop_chance "8"
bf1_badge_hp "5"
bf1_badge_speed "10.0"
bf1_badge_money "250"
bf1_bonus_armor "25"

komendy admina

Do użycia wymagane ADMIN_ALL - wszystkie flagi dostępu
bf1_addbadge <player> <badge 1-10> <level 1-4> - dodanie odznaki graczowi, który jest na serwerze
bf1_addbadgesql <player> <badge 1-10> <level 1-4> - dodanie odznaki graczowi, którego nie ma na serwerze (nick musi być w 100% prawidłowy)

wymagane moduly

Wymagane biblioteki:
amxmodx
amxmisc
cstrike
csx
engine
fun
fakemeta
fakemeta_util
hamsandwich
sqlx
unixtime - niestandardowa biblioteka
stripweapons  - niestandardowa biblioteka

Tylko dla AMXX 1.8.2:
colorchat - niestandardowa biblioteka
dhudmessage - niestandardowa biblioteka

Niestandardowe biblioteki dołączyłem w cstrike/addons/amxmodx/scripting/include.

 

instalacja

Skompiluj lokalnie battlefield_one.sma i opcjonalnie bf1_vip.sma.

Wgraj na serwer folder cstrike. Wrzuć battlefield.one.amxx i opcjonalnie bf1_vip.amxx na serwer do folderu plugins.

Dopisz battlefield.one.amxx i opcjonalnie bf1_vip.amxx do plugins.ini.

Opcjonalnie wgraj folder bf1webdocs na serwer www i zmień cvar bf1_help_url.

 

download

Załączony plik  Battlefield One Mod.zip   1,25 MB  46 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 6
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 526
Wszechwiedzący

  • Postów:1492
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 03.05.2017 20:17

Możesz jeszcze opisać te cvary dla niekumatych. GJ


  • +
  • -
  • 0

Call Of Duty Mod Nowy v1.1 CS:GO

 

https://mygo.pl/topi...y-mod-nowy-v11/


#3 O'Zone

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 211
Profesjonalista

  • Postów:282
Offline

Napisano 03.05.2017 21:12

Sądziłem, że są dość jasne, ale niech będzie :)

Posta oczywiście nie mogę zedytować, więc rozpiszę to tutaj.

cvary

bf1_db_host "127.0.0.1" // host bazy danych
bf1_db_user "user" // użytownik bazy danych
bf1_db_pass "pass" // hasło bazy danych
bf1_db_database "db" // nazwa bazy danych

bf1_active "1" // 1 - mod włączony | 0 - mod wyłączony
bf1_badgepowers "1" // 1 - moce odznak włączone | 0 - moce odznak wyłączone
bf1_help_url "http://cs-reload.pl/bf1webdocs" // link do plików pomocy na serwerze www
bf1_xpminplayers "3" // od jakiej liczby graczy mod liczy fragi
bf1_icon_time "1.5" // czas wyświetlania ikony rangi na głową gracza
bf1_package_enabled "1" // 1 - paczki włączone | 0 - paczki wyłączone
bf1_package_drop_chance "8" // szansa 1/x na wypadnięcie paczki
bf1_badge_hp "5" // dodatkowe HP za każdy poziom odznaki za walkę bronią wsparcia
bf1_badge_speed "10.0" // dodatkowa prędkość za każdy poziom odznaki za walkę bronią smg
bf1_badge_money "250" // dodatkowa kasa co rundę za każdy poziom odznaki za walkę bronią snajperską
bf1_bonus_armor "25" // dodatkowa kamizelka za każde zdobyte 10 odznak

inne informacje

Zapomniałem też wspomnieć o natywach.

Plugin udostępnia podstawowe natywy odznak, więc bez problemu można np. sprzedawać je.

W załączniku jest gotowy plugin usługi dla SklepuSMS autorstwa SeeKa.

Trzeba go oczywiście skompilować lokalnie, bo kompilator AMXX.pl nie ma biblioteki shop_sms.

/* Zwraca liczbę odznak */
native bf1_get_maxbadges();
/* Zwraca nazwę odznaki o podanym id i poziomie */
native bf1_get_badge_name(badge_id, badge_level, name[], len);
/* Zwraca poziom odznaki o podanym id gracza o podanym indexie */
native bf1_get_user_badge(index, badge_id);
/* Ustawia poziom odznaki o podanym id gracza o podanym indexie */
native bf1_set_user_badge(index, badge_id, level);

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#4 Amnezja

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:34
Offline

Napisano 04.05.2017 17:52

Przy kompilowaniu lokalnie też wystepuje bład ;) Czyli ten sam co napisales :) "shop_sms"

 


  • +
  • -
  • 0

#5 O'Zone

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 211
Profesjonalista

  • Postów:282
Offline

Napisano 05.05.2017 16:19

Amnezja, biblioteka shop_sms jest dołączona do paczki pluginów SklepuSMS przy jego pobieraniu,

więc zakładam, że mając tenże sklep posiada się także tą bibliotekę.

Wrzucam ją dodatkowo w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#6 xarkez

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.11.2017 02:17

Poprawi ktoś błąd z say żeby nie wyświetlało się s1: s2 ?

 


  • +
  • -
  • 0

#7 AvatarPoz91

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:14
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 26.11.2017 00:34

Modyfikacja jest całkiem zacna i można fajnie pograć.
 

a..

 

Również mam problem z s1 s2

Jeśli dodamy te dane z poprawki kolegi, otrzymamy poprawne wyświetlanie chatu ale bez rangi, obok naszej ksywki.

Brakuje " , gRankName[gPlayer[id][RANK]]) " .. problem w tym jest że próbowałem 20 razy na rożne sposoby napisać i nie mam pojęcia jak to ma wyglądać żeby działać poprawnie

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){	

    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(!is_user_connected(id))      return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new szTmp[192], szTmp2[192];
    get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
    new szPrefix[64] = "^x04[Nasz Prefix]";
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
    }
    else{
        new szPlayerName[64];
        get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
        
        get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
        set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
    
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }
    
    set_msg_arg_string(2, szTmp2);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public chat_prefix(msgId, msgDest, msgEnt)
{
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE;

	new sTemp[256], sMessage[256], sPrefix[64];
	
	get_msg_arg_string(2, sTemp, charsmax(sTemp));
	
	formatex(sPrefix, charsmax(sPrefix), "^x04[%s]", gRankName[gPlayer[id][RANK]]);
	
	if (!equal(sTemp, "#Cstrike_Chat_All"))
	{
		add(sMessage, charsmax(sMessage), sPrefix);
		add(sMessage, charsmax(sMessage), " ");
		add(sMessage, charsmax(sMessage), sTemp);
	}
	else
	{
		add(sMessage, charsmax(sMessage), sPrefix);
		add(sMessage, charsmax(sMessage), " ^x03%s1 ^x01:  %s2");
	}
	
	set_msg_arg_string(2, sMessage);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#8 O'Zone

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 211
Profesjonalista

  • Postów:282
Offline

Napisano 26.11.2017 12:10

Na prośbę AvatarPoz91 i xarkez wstawiam wersję z poprawionymi prefixami w chatcie,

co jest oczywiście wymagane w związku z aktualizacją wprowadzoną swego czasu przez Valve.

 

Jeśli któryś mod jest na tyle miły, że podmieni paczkę w załączniku pierwszego postu, będę zobowiązany.

 

Mod można także pobrać z repozytorium na GitHubie: https://github.com/T.../BattlefieldOne.

 

download

 

Załączone pliki


Użytkownik O'Zone edytował ten post 26.11.2017 12:10

  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych