Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Andrzejek - zdjęcie

Andrzejek

Rejestracja: 01.07.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.07.2020 07:35
-----

#665536 freezetime na rozgrzewce

Napisane przez Andrzejek w 29.09.2014 11:22

Przed rozpoczęciem się rozgrzewki ustaw przez server_cmd mp_freezetime na 0. A tuż przed zakończeniem rozgrzewki ustaw na 5 czy ile tam chcesz.

 

server_cmd się sprawdza, ale proponuje dodać poniższe ustawienia. Sam mam tak na rozgrzewce i do tej pory nie było żadnego problemu.

 

Przy starcie rozgrzewki dodajesz set_cvar_num("mp_freezetime", 1); a na koniec dodaj set_cvar_num("mp_freezetime", 3); zamiast 3 dodaj jakaś ty chcesz.


  • +
  • -
  • 1


#654310 [ROZWIĄZANE] Problem Segmentation fault

Napisane przez Andrzejek w 02.08.2014 16:09

Do zamknięcia, zrobiłem tak:

 

1. Pobieranie żywych graczy zrobiłem przy rozłączeniu gracza, przy odrodzeniu, przy śmierci gracza,

2. Co do pobierania, nie żywych i żywych graczy w danej drużynie, zastosowałem na razie taska, ale z czasem sobie to przerobie na coś optymalnego.

 

PS. xenosa mam na steame, i on umie czytać w myślach :X


  • +
  • -
  • 0


#653646 Plugin czapki daje error engfunc

Napisane przez Andrzejek w 30.07.2014 11:09

Sprawdź

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#653633 Cztery modele czapek

Napisane przez Andrzejek w 30.07.2014 09:04

[opis]

 

W pliku znajdują się 4 czapki. (deadmau5, myszka, professor_genki, zboczeniec)

 

[screenshot]

 

Załączony plik  czaa.png   138,39 KB  0 Ilość pobrań

 

[download]

 

Załączony plik  czapki.rar   383,46 KB  14 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 4


#644498 Extreme Ban Config

Napisane przez Andrzejek w 21.06.2014 15:56

KOsz


  • +
  • -
  • -1


#638563 symbol is assigned a value that is never used

Napisane przez Andrzejek w 16.05.2014 10:13

Przecież ten błąd dotyczy, że nigdzie nie użyłeś tej zmiennej float. Tzn. w warunku

 

@edit nie zauważyłem że ^Grzyboo napisał o tym :D


  • +
  • -
  • 1


#634220 Wiadomość dla ofiary

Napisane przez Andrzejek w 23.04.2014 12:52

opis

 

Witam, mała modyfikacja ale na pewno komuś się przyda. Modyfikacja dodaje graczu, który zginął informacje o tym kto go zabił, jaką klasę posiadał oraz ile mu pozostało HP

 

1.

Załączony plik  kill1.png   209,54 KB  10 Ilość pobrań
(Dokumentacja http://amxx.pl/dokum...37/client_print)

 

2.

Załączony plik  kill2.png   159,8 KB  10 Ilość pobrań
(Dokumentacja http://amxx.pl/dokum...a/i11/colorchat)

 

A teraz jak to wykonać? Szukamy w kodzie

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)

pod warunkiem

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])

    {

        new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        

        if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])

            nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);

        

        if(!perk_gracza[attacker])

            UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);

        doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;

    }

dodajemy

 

Wersja 1:

else if(klasa_gracza[id] && id != attacker) //id != attacker żeby nie pokazywało gdy sami się zabijemy

    {

        new szName[64];

        get_user_name(attacker, szName, sizeof szName - 1)

        client_print(id, print_chat, "Zostales zabity przez gracza %s [%s - %d], ktoremu zostalo %d HP", szName, nazwy_klas[klasa_gracza[attacker]], poziom_gracza[attacker], get_user_health(attacker));

    }

Wersja 2 (pamiętaj o dodaniu biblioteki "#include <colorchat>"):

else if(klasa_gracza[id] && id != attacker) //id != attacker żeby nie pokazywało gdy sami się zabijemy

    {

        new szName[64];

        get_user_name(attacker, szName, sizeof szName - 1)

        ColorChat(id, GREEN, "Zostales zabity przez gracza^x03 %s^x04 [%s - %d], ktoremu zostalo^x03 %d^x04 HP", szName, nazwy_klas[klasa_gracza[attacker]], poziom_gracza[attacker], get_user_health(attacker));

    }

całość powinna wyglądać tak

 

Wersja 1:

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)

{    

    if(!is_user_connected(attacker))

        return HAM_IGNORED;

    

    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])

    {

        new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        

        if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])

            nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);

        

        if(!perk_gracza[attacker])

            UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);

        doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;

    }

    else if(klasa_gracza[id] && id != attacker) //id != attacker żeby nie pokazywało gdy sami się zabijemy

    {

        new szName[64];

        get_user_name(attacker, szName, sizeof szName - 1)

        client_print(id, print_chat, "Zostales zabity przez gracza %s [%s - %d], ktoremu zostalo %d HP", szName, nazwy_klas[klasa_gracza[attacker]], poziom_gracza[attacker], get_user_health(attacker));

    }

    SprawdzPoziom(attacker);

    

    return HAM_IGNORED;

}

Wersja 2:

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)

{    

    if(!is_user_connected(attacker))

        return HAM_IGNORED;

    

    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])

    {

        new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        

        if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])

            nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);

        

        if(!perk_gracza[attacker])

            UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);

        doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;

    }

    else if(klasa_gracza[id] && id != attacker) //id != attacker żeby nie pokazywało gdy sami się zabijemy

    {

        new szName[64];

        get_user_name(attacker, szName, sizeof szName - 1)

        ColorChat(id, GREEN, "Zostales zabity przez gracza^x03 %s^x04 [%s - %d], ktoremu zostalo^x03 %d^x04 HP", szName, nazwy_klas[klasa_gracza[attacker]], poziom_gracza[attacker], get_user_health(attacker));

    }

    SprawdzPoziom(attacker);

    

    return HAM_IGNORED;

}

Gotowe, myślę że komuś się przyda.

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 6


#634026 Czy da się zbindować rzecz ze sklepiku MieTka ?

Napisane przez Andrzejek w 22.04.2014 14:13

Można zrobić tak że, zrobisz osobne funkcje dla każdego przedmiotu ze sklepu i przez komendę robić bind np.

 

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Andrzejek"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_clcmd("przedmiot1", "Przedmiot1");
    register_clcmd("przedmiot2", "Przedmiot2");
    register_clcmd("przedmiot3", "Przedmiot3");
}
public Przedmiot1(id)
{
    //coś tu dalej
}
public Przedmiot2(id)
{
    //coś tu dalej
}
public Przedmiot3(id)
{
    //coś tu dalej
}

  • +
  • -
  • 1


#634022 [ROZWIĄZANE] Co bardziej obciąża serwer

Napisane przez Andrzejek w 22.04.2014 14:09

Sprawdź czy nie masz error_logów jeżeli masz to napraw pluginy, według mnie obciążać serwer może być źle napisana funkcja odświeżana co 1 sek, może być także za dużo wczytywania danych na początku i końcu rundy, przy odrodzeniu, pętle które cały czas jakieś polecenia wydają, modele, winą może być sam hosting, atak ddos, amxmodx lub metamoda.

 

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 1


#634019 [ROZWIĄZANE] Co może blokować puszczanie rakiet w silniku

Napisane przez Andrzejek w 22.04.2014 14:00

Sprawdź

 

Załączony plik  codclass_Kowal.sma   6,16 KB  21 Ilość pobrań
  codclass_Kowal.amxx

 

Załączony plik  codclass_wsparcieogniowe.sma   3,22 KB  23 Ilość pobrań
  codclass_wsparcieogniowe.amxx


  • +
  • -
  • 1


#633973 [ROZWIĄZANE] Co może blokować puszczanie rakiet w silniku

Napisane przez Andrzejek w 22.04.2014 11:44

Sprawdź czy w klasie która ma mieć rakiety lub przedmiocie masz dodany public odpowiadający za użycie cod_class_skill_used lub cod_perk_used lub podeśli wszystkie klasy i itemy która mają rakiety.


  • +
  • -
  • 1


#633885 Cod Mod + PB, nie daje perku po zabiciu

Napisane przez Andrzejek w 22.04.2014 00:30

A masz na serwerze dodane przedmioty? :)

Lub sprawdź czy atakujący w publicu odpowiadający za pobranie atakującego i ofiary jest dodany warunek za dodanie przedmiotu?


  • +
  • -
  • 1


#633884 Problem z instalacją codmoda by G!V3R@

Napisane przez Andrzejek w 22.04.2014 00:28

zrób zdjęcie i zobaczę co można zrobić :)

 

A po kiego ci zdjęcie, żeby sprawdzić jaki kolor ma tekst?

 

no to nie wiem jak ten błąd naprawić 

 

To nie pisz jak nie wiesz,

 

Łap

 

Załączony plik  codsqlnew.sma   52,17 KB  44 Ilość pobrań
  codsqlnew.amxx


  • +
  • -
  • 1


#633881 [ROZWIĄZANE] Usuniecie efektu renderingu (przywrócenie normalngo

Napisane przez Andrzejek w 22.04.2014 00:21

Domyślna niewidzialność

set_user_rendering(player, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

Domyślny rendering

set_user_rendering(player, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0);

@sebul testowałem I działa, sam tego używam w pluginach


  • +
  • -
  • 1


#631992 Error logi z silnika CodMod MySQL by Cypis

Napisane przez Andrzejek w 14.04.2014 00:26

?? ale nie jestem 100 % pewny

 

public Item_Deploy_Post(ent)
{
    static id; id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
    if(!is_user_alive(id))
        return;
    
    static team; team = get_user_team(id);
    if(team > 2)
        return;
    
    static bron; bron = cs_get_weapon_id(ent);
    if(!((1<<bron) & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone)))
    {
        new weaponname[24];
        get_weaponname(bron, weaponname, 23);
        engclient_cmd(id, "drop", weaponname);
    }
    if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
        engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");
}

  • +
  • -
  • 1