Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Wiadomość dla ofiary

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 23.04.2014 12:52

*
Popularny

opis

 

Witam, mała modyfikacja ale na pewno komuś się przyda. Modyfikacja dodaje graczu, który zginął informacje o tym kto go zabił, jaką klasę posiadał oraz ile mu pozostało HP

 

1.

kill1.png (Dokumentacja http://amxx.pl/dokum...37/client_print)

 

2.

kill2.png (Dokumentacja http://amxx.pl/dokum...a/i11/colorchat)

 

A teraz jak to wykonać? Szukamy w kodzie

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)

pod warunkiem

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])

    {

        new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        

        if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])

            nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);

        

        if(!perk_gracza[attacker])

            UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);

        doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;

    }

dodajemy

 

Wersja 1:

else if(klasa_gracza[id] && id != attacker) //id != attacker żeby nie pokazywało gdy sami się zabijemy

    {

        new szName[64];

        get_user_name(attacker, szName, sizeof szName - 1)

        client_print(id, print_chat, "Zostales zabity przez gracza %s [%s - %d], ktoremu zostalo %d HP", szName, nazwy_klas[klasa_gracza[attacker]], poziom_gracza[attacker], get_user_health(attacker));

    }

Wersja 2 (pamiętaj o dodaniu biblioteki "#include <colorchat>"):

else if(klasa_gracza[id] && id != attacker) //id != attacker żeby nie pokazywało gdy sami się zabijemy

    {

        new szName[64];

        get_user_name(attacker, szName, sizeof szName - 1)

        ColorChat(id, GREEN, "Zostales zabity przez gracza^x03 %s^x04 [%s - %d], ktoremu zostalo^x03 %d^x04 HP", szName, nazwy_klas[klasa_gracza[attacker]], poziom_gracza[attacker], get_user_health(attacker));

    }

całość powinna wyglądać tak

 

Wersja 1:

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)

{    

    if(!is_user_connected(attacker))

        return HAM_IGNORED;

    

    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])

    {

        new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        

        if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])

            nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);

        

        if(!perk_gracza[attacker])

            UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);

        doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;

    }

    else if(klasa_gracza[id] && id != attacker) //id != attacker żeby nie pokazywało gdy sami się zabijemy

    {

        new szName[64];

        get_user_name(attacker, szName, sizeof szName - 1)

        client_print(id, print_chat, "Zostales zabity przez gracza %s [%s - %d], ktoremu zostalo %d HP", szName, nazwy_klas[klasa_gracza[attacker]], poziom_gracza[attacker], get_user_health(attacker));

    }

    SprawdzPoziom(attacker);

    

    return HAM_IGNORED;

}

Wersja 2:

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)

{    

    if(!is_user_connected(attacker))

        return HAM_IGNORED;

    

    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])

    {

        new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        

        if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])

            nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);

        

        if(!perk_gracza[attacker])

            UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);

        doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;

    }

    else if(klasa_gracza[id] && id != attacker) //id != attacker żeby nie pokazywało gdy sami się zabijemy

    {

        new szName[64];

        get_user_name(attacker, szName, sizeof szName - 1)

        ColorChat(id, GREEN, "Zostales zabity przez gracza^x03 %s^x04 [%s - %d], ktoremu zostalo^x03 %d^x04 HP", szName, nazwy_klas[klasa_gracza[attacker]], poziom_gracza[attacker], get_user_health(attacker));

    }

    SprawdzPoziom(attacker);

    

    return HAM_IGNORED;

}

Gotowe, myślę że komuś się przyda.

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 6

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#2 DaanD

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.04.2014 22:28

Ogólnie mówiąc to nic nowego.

Stare jak świat :D



#3 Krowaaa

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:12
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.04.2014 07:32

Stare :D +


  • +
  • -
  • 0

#4 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 24.04.2014 10:01

U mnie to nie działa, dodałem colorchat. Public wygląda tak:

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{	
	if(!is_user_connected(attacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
	{
		new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
		new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
		
		if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
			nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
		
		if(!perk_gracza[attacker])
			UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
		doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
	}

	else if(klasa_gracza[id] && id != attacker)

    {

        new szName[64];

        get_user_name(attacker, szName, sizeof szName - 1)

        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Ustrzelil Cie^x03 %s^x01 grajacy^x03 %s^x01 na poziomie^x03 %d. Pozostawiles mu^x03 %d^x01 HP.", szName, nazwy_klas[klasa_gracza[attacker]], poziom_gracza[attacker], get_user_health(attacker));

    }
	
	SprawdzPoziom(attacker);
	
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Rellik #

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Random
Offline

Napisano 31.08.2014 20:36

U mnie również nie śmiga, można wiedzieć dlaczego? ;o


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.

Piszę poprawnie po POLSKU.

Psychopaci.Eu


#6 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 31.08.2014 21:39

Spróbujcie w ten sposób:

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
 
if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
 
if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
 
if(id != attacker)
{
new szName[64];
 
get_user_name(attacker, szName, charsmax(szName))
 
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Ustrzelil Cie^x03 %s^x01 grajacy^x03 %s^x01 na poziomie^x03 %d. Pozostawiles mu^x03 %d^x01 HP.", szName, nazwy_klas[klasa_gracza[attacker]], poziom_gracza[attacker], get_user_health(attacker));
}
}

  • +
  • -
  • 2

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych