Właśnie w tym problem że nie mam VIP SMa
to jak Ci mam pomóc? napisz nowego VIPA.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Cześć,
Kim jestem? Jestem bardzo ambitnym uczącym się programistą, który jest ciekawy świata. Jestem także bardzo pracowity chłopakiem, który stara się pomóc każdemu użytkownikowi na forum, ale przyznam się jestem też bardzo wielkim leniem
Poza forum pomagam za opłatą.
Pozdrawiam
Napisane przez Andrzejek w 07.02.2016 17:17
Napisane przez Andrzejek w 06.02.2016 23:33
Napisane przez Andrzejek w 06.02.2016 23:13
Co do ustawienia wytrzymałości zrób natyw, który będzie ustawiał jej wartość.
register_native("cod_set_wytrzymalosc_runy", "UstawWytrzymaloscRuny", 1); public UstawWytrzymaloscRuny(id, wartosc) { wytrzymalosc_runy[id] = wartosc; }
Użycie w osobnym pluginie, to musisz dodać
native cod_set_wytrzymalosc_runy(id, wartosc);
użycie, po otrzymaniu runy cod_set_wytrzymalosc_runy(id, 1000);
A jak wytrzymałość runy będzię wynosić 0 to co wtedy? format Time nie będzie istniał i nie wyświetli danych.
Napisane przez Andrzejek w 06.02.2016 23:06
Napisane przez Andrzejek w 06.02.2016 22:49
Ja Ci proponuję zrobić zmienną globalną, zamiast flagi i dodać do każdego warunku gdzie masz sprawdzanie flagi, a przy odrodzeniu gracza możesz sprawdzić czy ma flagę X to mu nadasz zmienna i sprawdzisz też czy jest godzina z darmowym vipem i też dodajesz zmienna globalna. Ja tak mam i sprawuje się świetnie, a nie jakieś nadawanie flag graczom, a potem same problemy przez to.
#include <amxmodx> #define OD_GODZINY 21 #define DO_GODZINY 9 #define FLAGA_VIP ADMIN_LEVEL_H #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" new bool:g_bDarmowyVip; new bool:MaVipa[33]=false; public plugin_init() { new szGodzina[4], iGodzina; register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) get_time("%H", szGodzina, 3); iGodzina = str_to_num(szGodzina); if(OD_GODZINY <= iGodzina || iGodzina <= DO_GODZINY) g_bDarmowyVip = true; } public client_putinserver(id) { if(get_user_flags(id) & FLAGA_VIP) { // jeżeli gracz ma flagę vipa to mu nadaje MaVipa MaVipa[id] = true; } else if(g_bDarmowyVip) { // jeżeli gracz nie ma vipa, a jest godzina z darmowym Vipem, to nadaje MaVipa MaVipa[id] = true; } } public PrzykladowaFunkcja(id) { if(MaVipa[id]){ //coś tutaj ... } }
Po drugie daj kod samego vipa.
Napisane przez Andrzejek w 31.01.2016 18:42
Napisane przez Andrzejek w 30.01.2016 23:30
Napisane przez Andrzejek w 26.09.2015 22:25
No to ja proponuje, pierwsze zrobić to menu i natyw jeden od pobierania aktualnego poziomu i w pluginie od perku, tak gdzie jest jesgo umiejetnosci pobierać poziom i ustawic dla niego odpowiedni dodatek np. jak mowiles o obrażeniach to np.
new Float:Damage = 0.0; if(cod_get_poziom_perku() = 1) Damage += 10; else if(cod_get_poziom_perku() = 2) Damage += 20; else if(cod_get_poziom_perku() = 3) Damage += 30; else if(cod_get_poziom_perku() = 4) Damage += 40; else if(cod_get_poziom_perku() = 5) Damage += 50; //I COŚ TU DALEJ
Dlaczego tak, bo uwżam że to będzie najlepsze rozwiązanie. Bo każdy perk ma inna umiejetność.
A tak robisz w głównym pluginie, lub w osobnym pluginie jak wolisz
new gPoziom_perku_id[33] = 0; // rejestrujesz zmienna globalna public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) // Add your code here... } public plugin_natives() { register_native("cod_get_poziom_perku", "PobierzPoziomPerku", 1); //rejestrujesz natyw cod_get_poziom_perku() w pluginie od perka dodajesz native cod_get_poziom_perku(); } public PobierzPoziomPerku(id) { return gPoziom_perku_id[id]; //odczytujesz wartosc poziomu perku }
Jeżeli chcesz dodać również opisy do menu co daje poziom do aktualnego perku wystarczy prosty natyw i będzie wszystko git, możesz też ustawiać ceny do każdego perku jaką chcesz, no możliwości masz wiele.
Napisane przez Andrzejek w 20.09.2015 23:40
Napisane przez Andrzejek w 20.09.2015 20:32
Napisane przez Andrzejek w 20.09.2015 18:55
Napisane przez Andrzejek w 20.09.2015 17:50
Napisane przez Andrzejek w 13.09.2015 17:30
Patrz na 3 punkt, pisałem że też mi nie odpowiada.
Napisane przez Andrzejek w 26.10.2014 17:34
Napisane przez Andrzejek w 26.10.2014 17:22