Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Co może blokować puszczanie rakiet w silniku

cod nowy

Najlepsza odpowiedź GreM!, 26.05.2014 13:06

Przed 

public UzyjPerku(id)

Dodaj 

public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) 
{
    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;
        
    if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
    {
        new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL);
        ExecuteForward(forward_handle, id, id);
        DestroyForward(forward_handle);
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }
 
    if(equal(szSound, "items/ammopickup2.wav"))
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }
    
    if(equal(szSound, "items/equip_nvg.wav") && !gracz_ma_noktowizor[id])
    {
        cs_set_user_nvg(id, 0);
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}

I powiedz czy działa

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Warjat

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.04.2014 22:03

Witam czy może ktoś mi powiedzieć co może blokować w silniku puszczanie rakiet ?

 

Przerobiłem swój silnik i mam kilka rzeczy dodane min Frakcje, Statystykę, Awanse Klas 

 

Jak wgram czysty silnik to jest wszystko dobrze a jak wgram ten swój to coś blokuje rakiety,miny itp 

 

Bardzo proszę o pomoc z góry dziękuję


  • +
  • -
  • 0

#2 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 22.04.2014 00:23

Sprawdź w kodzie klas czy nie masz zablokowanego tego efektu? Bo tak bez kodu mi trudno powiedzieć.


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#3 Warjat

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.04.2014 08:07

Wrzucę stary kod na którym też to nie działa lecz bez niektórych dodatków 

 

I jak coś znajdziesz bardzo proszę o podpowiedź jak to naprawić 

Załączone pliki


Użytkownik Warjat edytował ten post 22.04.2014 08:14

  • +
  • -
  • 0

#4 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 22.04.2014 11:44

Sprawdź czy w klasie która ma mieć rakiety lub przedmiocie masz dodany public odpowiadający za użycie cod_class_skill_used lub cod_perk_used lub podeśli wszystkie klasy i itemy która mają rakiety.


  • +
  • -
  • 1

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#5 Warjat

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.04.2014 12:08

Masz 2 klasy 

 

Nie wiem czemu taki jest błąd ale jak dodam podstawowy silnik bez edycji itp to jest normalnie dlatego z stąd wniosek że coś w silniku nie tak

Załączone pliki


Użytkownik Warjat edytował ten post 22.04.2014 12:13

  • +
  • -
  • 1

#6 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 22.04.2014 14:00

Sprawdź

 

Załączony plik  codclass_Kowal.sma   6,16 KB  8 Ilość pobrań
  codclass_Kowal.amxx

 

Załączony plik  codclass_wsparcieogniowe.sma   3,22 KB  9 Ilość pobrań
  codclass_wsparcieogniowe.amxx


  • +
  • -
  • 1

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#7 Warjat

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.04.2014 20:56

Nie działa 

 

Kolego klasy nie mają nic wspólnego z tym że to nie działa to wina silnika a niestety żadnych errorów nie mam


  • +
  • -
  • 0

#8 OpUr off

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:74
  • Imię:Arek łowca szparek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.04.2014 02:12

coś ci podpowiem stadardowy Qtm cod mod ma 1440 linijek twoj ma 1520 czy po dodaniu kilku modyfikacji nie jest tego zbyt mało ??



#9 Warjat

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.05.2014 13:01

nie rozumiem twojej wypowiedzi ... co z tego że moja modyfikacja ma więcej kodu ? patrzyłem kod rakiet i nic nie odkryłem co mogłoby blokować bo jak bym wiedział to bym nie prosił o pomoc 

 

Może ktoś inny będzie wiedział co i jak


  • +
  • -
  • 0

#10 GreM!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 25.05.2014 15:14

Majstrowałeś coś z CurWeapon ?


  • +
  • -
  • 0

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#11 Warjat

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.05.2014 22:59

Majstrowałeś coś z CurWeapon ?

public CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_connected(id) || get_user_team(id) > 2)
		return;
		
	new bron = read_data(2);
		
	new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[(get_user_team(id))] | bronie_dozwolone);
	
	if(!(1<<bron & bronie))
	{
		new weaponname[22];
		
		get_weaponname(bron, weaponname, 21);
		if((1<<bron) & (1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG))
			set_task(0.1, "ZabierzGranat", id+ZADANIE_ZABIERZ_GRANAT);
		else
			engclient_cmd(id, "drop", weaponname);
	}
	
	if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
		engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");	
		
	UstawSzybkosc(id);
}

Nic nie ruszałem tutaj 


  • +
  • -
  • 0

#12 GreM!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 26.05.2014 13:06   Najlepsza odpowiedź

Przed 

public UzyjPerku(id)

Dodaj 

public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) 
{
    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;
        
    if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
    {
        new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL);
        ExecuteForward(forward_handle, id, id);
        DestroyForward(forward_handle);
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }
 
    if(equal(szSound, "items/ammopickup2.wav"))
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }
    
    if(equal(szSound, "items/equip_nvg.wav") && !gracz_ma_noktowizor[id])
    {
        cs_set_user_nvg(id, 0);
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}

I powiedz czy działa


  • +
  • -
  • 1

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#13 Warjat

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.05.2014 17:44

if(equal(szSound, "common/wpn_denywybierz.wav"))

Tutaj miałem błąd ;)

 

Bardzo dziękuję za pomoc


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych