Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Andrzejek - zdjęcie

Andrzejek

Rejestracja: 01.07.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.07.2020 07:35
-----

#631991 Free Day - przeróbka

Napisane przez Andrzejek w 14.04.2014 00:11

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
    register_plugin("Freeday menu", "1.1", "izzle")
    register_clcmd( "say /freeday","JBGlowMenu");
    register_clcmd( "say_team /freeday","JBGlowMenu");
    
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1)
}
public plugin_precache(){
    precache_model("models/player/NAZWAMODELU/NAZWAMODELU.mdl");
}
public JBGlowMenu(id)
{
    if (cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_CT || !is_user_alive(id))
    {  
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    new menu = menu_create("\yJailBreak Freeday:", "sub_menu");
    
    new players[32], pnum, tempid;
    new szName[32], szTempid[10];
    
    get_players(players, pnum, "a");
    
    for( new i; i<pnum; i++ )
    {
        tempid = players[i];
        
        if (cs_get_user_team(tempid) != CS_TEAM_T)
        {
            continue;
        }
        
        get_user_name(tempid, szName, 31);
        num_to_str(tempid, szTempid, 9);
        menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
    }
    
    menu_display(id, menu);
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public sub_menu(id, menu, item)
{
    if( item == MENU_EXIT )
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    new data[6], iName[64];
    new access, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
    
    new tempid = str_to_num(data);
    new szName[32], szName2[32];
    get_user_name(id, szName, 31);
    get_user_name(tempid, szName2, 31);
    cs_set_user_model(tempid, "NAZWAMODELU");
    set_hudmessage(0, 255, 0)
    show_hudmessage(0, "[JailBreak] %s dal freeday'a %s^n i sie teraz swieci!", szName, szName2);
        
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_HANDLED;
} 

  • +
  • -
  • 1


#631987 [ROZWIĄZANE] antiflood + amx_gag

Napisane przez Andrzejek w 13.04.2014 23:53

Sprawdź

 

/* AMX Mod X
*   Anti Flood Plugin
*
* by the AMX Mod X Development Team
*  originally developed by OLO
*
* This file is part of AMX Mod X.
*
*
*  This program is free software; you can redistribute it and/or modify it
*  under the terms of the GNU General Public License as published by the
*  Free Software Foundation; either version 2 of the License, or (at
*  your option) any later version.
*
*  This program is distributed in the hope that it will be useful, but
*  WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
*  MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the GNU
*  General Public License for more details.
*
*  You should have received a copy of the GNU General Public License
*  along with this program; if not, write to the Free Software Foundation,
*  Inc., 59 Temple Place, Suite 330, Boston, MA 02111-1307 USA
*
*  In addition, as a special exception, the author gives permission to
*  link the code of this program with the Half-Life Game Engine ("HL
*  Engine") and Modified Game Libraries ("MODs") developed by Valve,
*  L.L.C ("Valve"). You must obey the GNU General Public License in all
*  respects for all of the code used other than the HL Engine and MODs
*  from Valve. If you modify this file, you may extend this exception
*  to your version of the file, but you are not obligated to do so. If
*  you do not wish to do so, delete this exception statement from your
*  version.
*/

#include <amxmodx>

new Float:g_Flooding[33] = {0.0, ...}

new g_Flood[33] = {0, ...}
new amx_flood_time;

public plugin_init() {
    register_plugin("Anti Flood", AMXX_VERSION_STR, "AMXX Dev Team")
    register_dictionary("antiflood.txt")
    register_clcmd("say", "chkFlood")
    register_clcmd("say_team", "chkFlood")
    amx_flood_time=register_cvar("amx_flood_time", "0.75")
}
public chkFlood(id) {
    new Float:maxChat = get_pcvar_float(amx_flood_time)
    
    if(maxChat) {
        new szName[32];    
        new Float:nexTime = get_gametime()
        get_user_name(id, szName, 32)
        
        
        if(g_Flooding[id] > nexTime) {
            if(g_Flood[id] >= 3) {
                client_print(id, print_notify, "** %L **", id, "STOP_FLOOD")
                g_Flooding[id] = nexTime + maxChat + 3.0
                server_cmd("amx_gag ^"%s^" ^"60^" ^"TUTAJ POWOD^"", szName)
                return PLUGIN_HANDLED
            }
            g_Flood[id]++
        }
        else if (g_Flood[id]) {
            g_Flood[id]--
        }
        g_Flooding[id] = nexTime + maxChat
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1


#631057 Nie pobiera pliku.

Napisane przez Andrzejek w 09.04.2014 09:28

Może tak?

 

to zmień
 

engfunc(EngFunc_PrecacheModel, p_model)

engfunc(EngFunc_PrecacheModel, v_model)

na to
 

precache_model(p_model)

precache_model(v_model)

  • +
  • -
  • -2


#630915 [ROZWIĄZANE] wlasny exp mod, co i jak ?

Napisane przez Andrzejek w 08.04.2014 14:11

P350 - wszystko co Ci potrzeba jest w dokumentacji,

 

Pierwsze to zrób 2 zmienne globalne odpowiadające za poziom gracza i doświadczenia gracza,

dwa to zrób system wczytywania i zapisu (wszystko znajdziesz w dokumentacji)

trzy zrób tabele doświadczenia i dodawaj funkcje odpowiadające za dodawanie i sprawdzenie doświadczenia,

i resztę rób według swojego uznania. To jest na prawdę proste tylko trzeba pomyśleć i być cierpliwym.

 

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 1


#628308 Nie działające menu broni

Napisane przez Andrzejek w 26.03.2014 15:26

to :

 

show_vip_menu(id);

 

na

 

set_task(2.0, "show_vip_menu", id)

  • +
  • -
  • 1


#628213 Problem z natychmiastowym zabiciem i wyrzuceniem broni.

Napisane przez Andrzejek w 26.03.2014 02:56

Serio?

 

if(!is_user_connected(att))

 

zmień att na id

 

a w public cmdkf

 

for(new id = 1;id <= maxplayers;id++)
    {
        if(is_user_alive(id))
        {
            strip_user_weapons(id);
            give_item(id, "weapon_knife");
        }
    }

 

zmień wszystko na i


  • +
  • -
  • 1


#628212 ScreenShot_new - Przerobienie menu

Napisane przez Andrzejek w 26.03.2014 02:52

Wystarczy dodać sprawdzenie czy gracz jest połączony z serwerem, czyli zmienić to

 

public MenuScreenow__(id, m, i) {
    new screens     = menu_ss[i][0];
    new type    = menu_ss[i][1];
            
    client_cmd(id, "amx_ss #%d %d %d", gScreened[id], screens, type);
}

 

na to

 

public MenuScreenow__(id, m, i) {
    if(!is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new screens     = menu_ss[i][0];
    new type    = menu_ss[i][1];
            
    client_cmd(id, "amx_ss #%d %d %d", gScreened[id], screens, type);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

 


  • +
  • -
  • 1


#628208 Nie działające menu broni

Napisane przez Andrzejek w 26.03.2014 02:41

Ale co dokładnie nie działa, menu się nie wyświetla, menu się wyświetla ale po wybraniu broni jej nie daje ? Zinterpretuj bardziej


  • +
  • -
  • 1


#627846 Dodawanie frakcji do Opisu Klas

Napisane przez Andrzejek w 24.03.2014 16:31

No nareszcie ktoś to napisał, sam takie coś miałem napisać ale ale nie było czasu.

Oczywiście +

 

5 minut roboty :X


  • +
  • -
  • 1


#618675 Szukam model postaci/klawisza

Napisane przez Andrzejek w 21.02.2014 13:11

W tym modzie : http://amxx.pl/topic...lbreak-extreme/ są te modele jako submodele, czyli 1 model a w nim 5 modeli.


  • +
  • -
  • 1


#617201 Obrażenia z granatu

Napisane przez Andrzejek w 17.02.2014 01:53

@RedPower - jeżeli granaty zadają tyle obrażeń, to może w klasie lub przedmiocie jest zawarty kod który ustawia takie obrażenia? Sprawdź dokładnie wszystkie klasy i itemy, bo ja tez tak miałem.


  • +
  • -
  • 1


#607965 Dodawanie frakcji do Opisu Klas

Napisane przez Andrzejek w 21.01.2014 23:26

A jaki tu SS? Jest to samo co w wyborze frakcji tylko że do opisu klas ^^


  • +
  • -
  • 1


#600157 [ROZWIĄZANE] Jaki jest kod/skrypt do klasy na ponowne odrodzenie 1/x

Napisane przez Andrzejek w 02.01.2014 09:26

Tyle razy był, ale łap

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define ZADANIE_WSKRZES 6240

#define ILOSC_X 3 //tutaj twoja ilosc szansy na odrodzenie po smierci

new const nazwa_klasy[] = "NAZWA";
new const opis_klasy[] = "OPIS";
new bronie_klasy = 1<<CSW_USP;
new zdrowie_klasy = 0;
new kondycja_klasy = 0;
new inteligencja_klasy = 0;
new wytrzymalosc_klasy = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
    register_plugin(nazwa_klasy, "1.0", "Andrzejek");
    
    cod_register_class(nazwa_klasy, opis_klasy, bronie_klasy, zdrowie_klasy, kondycja_klasy, inteligencja_klasy, wytrzymalosc_klasy);
    
    RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
    ma_klase[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}
public Killed(id)
{
    if(ma_klase[id] && random_num(1, ILOSC_X) == 1)
        set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
}
public Wskrzes(id)
    ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES);

  • +
  • -
  • 1


#599364 Serwer dostępny dla graczy z daną flagą

Napisane przez Andrzejek w 31.12.2013 01:31

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Serwer dostep"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Andrzejek"

#define FLAGA ADMIN_BAN //twoja flaga, dałem przykładowo flage ban

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    // Add your code here...
}
public client_connect(id) {
    if( !(get_user_flags(id) & FLAGA) ) {
        client_cmd(id, "disconnect");
        console_print(id, "Nie masz dostepu na ten serwer!");
    }
}

  • +
  • -
  • 1


#598940 [ROZWIĄZANE] Jak dodać 2x skok

Napisane przez Andrzejek w 30.12.2013 12:51

Załączony plik  diablo_ninja.sma   5,32 KB  25 Ilość pobrań
  diablo_ninja.amxx

 

Już dodałem ^^


  • +
  • -
  • 1