Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Vertricus
Rejestracja: 29.10.2008Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.01.2015 14:26
Statystyki
- Grupa: Przyjaciel
- Całość postów: 1 549
- Odwiedzin: 23 178
- Tytuł: Godlike
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Grudzień 2, 1992
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
.
426
Wszechobecny
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#146821 Limit Transferu.
Napisane przez Vertricus w 24.06.2010 18:23
Fast download jak masz tam
#145841 Zamiana zapisu z nicku na SID
Napisane przez Vertricus w 20.06.2010 22:55
#145709 Nowe Bronie
Napisane przez Vertricus w 20.06.2010 16:09
Hmm
z csx.inc
Tylko nie wiem jak/i czy działa
z csx.inc
/* Custom Weapon Support */
/* function will return index of new weapon */
native custom_weapon_add( const wpnname[],melee = 0,const logname[]="" );
/* Function will pass damage done by this custom weapon to stats module and other plugins */
native custom_weapon_dmg( weapon, att, vic, damage, hitplace=0 );
/* Function will pass info about custom weapon shot to stats module */
native custom_weapon_shot( weapon,index ); // weapon id , player id
/* function will return 1 if true */
native xmod_is_melee_wpn(wpnindex);
/* Returns weapon name. */
native xmod_get_wpnname(wpnindex,name[],len);
/* Returns weapon logname. */
native xmod_get_wpnlogname(wpnindex,name[],len);
/* Returns weapons array size */
native xmod_get_maxweapons();
/* Returns stats array size */
native xmod_get_stats_size();
Tylko nie wiem jak/i czy działa
#145595 Łatwe dodawanie klas + nowe menu
Napisane przez Vertricus w 20.06.2010 10:25
new menuname[128]
format(menuname,127,"Wybierz Klase:")
create_class = menu_create(menuname, "handle_create_class")
->
create_class = menu_create("Wybierz klase:", "handle_create_class")
Ps. nie musi być to zmienna globalna jak i tak za każdym razem tworzysz menu
Odnośnie reszty korzystam z tego rozwiązania już jakieś 4miechy i radziłbym sprawdzić
to:
if(item>6) strona++
player_class[id]=item+(6*strona)+1
Ps2. Poczytaj o łączeniu enum'a z tablicami, pętlami.
Ps3.
if(item>6) strona++jak już korzystamy z tego i myślimy że działa to co jak strona = 3?
Ale ogólnie gites
#144984 [VIP] Ultimate Hot v2.7
Napisane przez Vertricus w 18.06.2010 07:03
public fwHamPlayerSpawnPost()
{
new players[32], player, pnum;
get_players(players, pnum, "a");
for(new i = 0; i < pnum; i++)
{
player = players[i];
if(is_user_alive(player) && get_user_flags(player) & FLAGA)
{
give_item(player, "weapon_hegrenade");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_smokegrenade");
give_item(player, "item_assaultsuit");
give_item(player, "item_thighpack");
//MenuVIPA(player);
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
=>
public fwHamPlayerSpawnPost(player)
{
if(is_user_alive(player) && get_user_flags(player) & FLAGA)
{
give_item(player, "weapon_hegrenade");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_smokegrenade");
give_item(player, "item_assaultsuit");
give_item(player, "item_thighpack");
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Przy każdym spawnie się pokaże każdemu graczu
#144805 item na szybkosc
Napisane przez Vertricus w 17.06.2010 15:17
#144725 item na flage
Napisane przez Vertricus w 16.06.2010 23:05
#142488 dzielic skrypt?
Napisane przez Vertricus w 07.06.2010 16:29
#142389 Nowy item problem.
Napisane przez Vertricus w 07.06.2010 08:01
#142388 3 pytania.
Napisane przez Vertricus w 07.06.2010 07:59
const BITSUM_NO_RELOAD = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_C4)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE);
static iWeapons[32], iNum, i, szWeapName[32],ent
get_user_weapons(id, iWeapons, iNum)
for(i=0;i<iNum;i++)
{
if (!(BITSUM_NO_RELOAD&(1<<iWeapons[i])))
{
get_weaponname (iWeapons[i], szWeapName, 31 );
ent = find_ent_by_owner(-1, szWeapName, id);
if(ent)
{
cs_set_weapon_ammo(ent, cs_get_weapon_ammo(ent) + 8);
}
}
}
W locie robione więc nie wiem na 100% czy ruszy. ;d
#142374 Pare pytań :D
Napisane przez Vertricus w 06.06.2010 23:47
item_durability=250
->
item_durability[id]=250
->U kuszy przy max inteligencji zabijało, a tak to zabierało hp (zależne od max inta)
Zeedytować wzór obrażeń?
new Float:dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + player_intelligence[id] * get_cvar_float("diablo_arrow_multi")
entity_set_float(Ent, EV_FL_dmg,dmg)
i:
new Float:dmg = entity_get_float(arrow,EV_FL_dmg)
entity_set_float(arrow,EV_FL_dmg,(dmg*3.0)/5.0)
#142354 3 pytania.
Napisane przez Vertricus w 06.06.2010 22:09
//:x
R3X dał ci kod na dodatkowe ammo no nie? Teraz tylko od ciebie zależy jak go użyjesz...
Innymi słowy wiesz czemu nie działa?
Odp. dajesz nożu ammo:d źle określiłeś pytanie, nie zarzucaj że funkcja R3X'a nie działa !
R3X dał ci kod na dodatkowe ammo no nie? Teraz tylko od ciebie zależy jak go użyjesz...
new weapon = get_user_weapon(id); // Jaką broń ma gracz?? Hmmmmm.... skoro moc na nożu to uwaga uwaga nóż!
new szWeapName[32];
get_weaponname ( weapon, szWeapName, 31 ); // Noż nazywa się weapon_knife? :x
new ent = find_ent_by_owner(-1, szWeapName, id); // Sprawdź czy jakiś weapon_knife ma ownera id? (zapewne ma skoro go używa)
if(ent)//Czyli true bo ma! :D
{
cs_set_weapon_ammo(ent, cs_get_weapon_ammo(ent) + 8);//Daj nożowi ammo *** YEA ;d
}
Innymi słowy wiesz czemu nie działa?
Odp. dajesz nożu ammo:d źle określiłeś pytanie, nie zarzucaj że funkcja R3X'a nie działa !
#140194 Coś jak Coś :d
Napisane przez Vertricus w 31.05.2010 12:53
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Vertricus
- Regulamin