Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Vertricus - zdjęcie

Vertricus

Rejestracja: 29.10.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.01.2015 14:26
****-

#146821 Limit Transferu.

Napisane przez Vertricus w 24.06.2010 18:23

Fast download jak masz tam :>
  • +
  • -
  • 1


#145841 Zamiana zapisu z nicku na SID

Napisane przez Vertricus w 20.06.2010 22:55

Znajdź:
public client_connect(id)

zamień na:
public client_authorized(id)

Znajdź:
get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);

Zamień na:
get_user_authid(id, nazwa_gracza[id], 63);

  • +
  • -
  • 6


#145732 Cod Mod

Napisane przez Vertricus w 20.06.2010 17:17

Na forum jest już rozwiązanie
Raptem 1 linijka
  • +
  • -
  • 1


#145709 Nowe Bronie

Napisane przez Vertricus w 20.06.2010 16:09

Hmm
z csx.inc
/* Custom Weapon Support */
/* function will return index of new weapon */
native custom_weapon_add( const wpnname[],melee = 0,const logname[]="" );
/* Function will pass damage done by this custom weapon to stats module and other plugins */
native custom_weapon_dmg( weapon, att, vic, damage, hitplace=0 );
/* Function will pass info about custom weapon shot to stats module */
native custom_weapon_shot( weapon,index ); // weapon id , player id

/* function will return 1 if true */
native xmod_is_melee_wpn(wpnindex);

/* Returns weapon name. */
native xmod_get_wpnname(wpnindex,name[],len);

/* Returns weapon logname. */
native xmod_get_wpnlogname(wpnindex,name[],len);

/* Returns weapons array size */
native xmod_get_maxweapons();

/* Returns stats array size */
native xmod_get_stats_size();


Tylko nie wiem jak/i czy działa
  • +
  • -
  • 1


#145597 long jump

Napisane przez Vertricus w 20.06.2010 10:32

TO nie jedyna funkcja od LJ ;>
Musisz w funkcji od "zliczania" skoków zmienić warunek.
bodajże count_jumps
  • +
  • -
  • 1


#145595 Łatwe dodawanie klas + nowe menu

Napisane przez Vertricus w 20.06.2010 10:25

        new menuname[128]
format(menuname,127,"Wybierz Klase:")
create_class = menu_create(menuname, "handle_create_class")

->
create_class = menu_create("Wybierz klase:", "handle_create_class")

Ps. nie musi być to zmienna globalna jak i tak za każdym razem tworzysz menu

Odnośnie reszty korzystam z tego rozwiązania już jakieś 4miechy i radziłbym sprawdzić
to:
        if(item>6) strona++

player_class[id]=item+(6*strona)+1

Ps2. Poczytaj o łączeniu enum'a z tablicami, pętlami.
Ps3.
        if(item>6) strona++
jak już korzystamy z tego :> i myślimy że działa to co jak strona = 3? ;>

Ale ogólnie gites :>
  • +
  • -
  • 3


#144984 [VIP] Ultimate Hot v2.7

Napisane przez Vertricus w 18.06.2010 07:03

public fwHamPlayerSpawnPost()
{
new players[32], player, pnum;
get_players(players, pnum, "a");
for(new i = 0; i < pnum; i++)
{
player = players[i];
if(is_user_alive(player) && get_user_flags(player) & FLAGA)
{
give_item(player, "weapon_hegrenade");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_smokegrenade");
give_item(player, "item_assaultsuit");
give_item(player, "item_thighpack");
//MenuVIPA(player);
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

=>
public fwHamPlayerSpawnPost(player)
{
if(is_user_alive(player) && get_user_flags(player) & FLAGA)
{
give_item(player, "weapon_hegrenade");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_smokegrenade");
give_item(player, "item_assaultsuit");
give_item(player, "item_thighpack");
}
return PLUGIN_HANDLED
}

Przy każdym spawnie się pokaże każdemu graczu :>
  • +
  • -
  • 1


#144805 item na szybkosc

Napisane przez Vertricus w 17.06.2010 15:17

Musisz użyć eventu zmiany broni (CurWeapon)
i w nim ustawiać prędkość po zmianie ;>
  • +
  • -
  • 1


#144725 item na flage

Napisane przez Vertricus w 16.06.2010 23:05

Da radę :>
Np.
przy wylosowaniu itemka:
if (get_user_flags(id)&ADMIN_KICK)
//KOD z itemka (przypisanie zmiennych, hud, wyrzymałość)
else
award_item(id, 0)

  • +
  • -
  • 1


#142488 dzielic skrypt?

Napisane przez Vertricus w 07.06.2010 16:29

funkcja + zmienne od award_item
Wszystkie funkcje od itemków + zmienne
Funkcje od wywołań itemków czyli Damage, Death i inne.
Funkcja od tracenia wytrzymałości itemków.
Funkcja od dropu itemków ;]
  • +
  • -
  • 1


#142389 Nowy item problem.

Napisane przez Vertricus w 07.06.2010 08:01

Może:
player_b_awpmaster[id] = random_num(4,7)

->
player_b_awpmaster[id] = 1

  • +
  • -
  • 1


#142388 3 pytania.

Napisane przez Vertricus w 07.06.2010 07:59

const BITSUM_NO_RELOAD 	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_C4)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE);

	static iWeapons[32], iNum, i, szWeapName[32],ent
get_user_weapons(id, iWeapons, iNum)
for(i=0;i<iNum;i++)
{
if (!(BITSUM_NO_RELOAD&(1<<iWeapons[i])))
{
get_weaponname (iWeapons[i], szWeapName, 31 );

ent = find_ent_by_owner(-1, szWeapName, id);
if(ent)
{
cs_set_weapon_ammo(ent, cs_get_weapon_ammo(ent) + 8);
}
}
}

W locie robione więc nie wiem na 100% czy ruszy. ;d
  • +
  • -
  • 1


#142374 Pare pytań :D

Napisane przez Vertricus w 06.06.2010 23:47

item_durability=250

->
item_durability[id]=250


U kuszy przy max inteligencji zabijało, a tak to zabierało hp (zależne od max inta)

->
Zeedytować wzór obrażeń?
	new Float:dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + player_intelligence[id] * get_cvar_float("diablo_arrow_multi")
entity_set_float(Ent, EV_FL_dmg,dmg)

i:
new Float:dmg = entity_get_float(arrow,EV_FL_dmg)
entity_set_float(arrow,EV_FL_dmg,(dmg*3.0)/5.0)

  • +
  • -
  • 1


#142354 3 pytania.

Napisane przez Vertricus w 06.06.2010 22:09

//:x
R3X dał ci kod na dodatkowe ammo no nie? :> Teraz tylko od ciebie zależy jak go użyjesz...
new weapon = get_user_weapon(id); // Jaką broń ma gracz?? Hmmmmm.... skoro moc na nożu to uwaga uwaga nóż!

new szWeapName[32];
get_weaponname ( weapon, szWeapName, 31 ); // Noż nazywa się weapon_knife? :x

new ent = find_ent_by_owner(-1, szWeapName, id); // Sprawdź czy jakiś weapon_knife ma ownera id? (zapewne ma skoro go używa)
if(ent)//Czyli true bo ma! :D
{
cs_set_weapon_ammo(ent, cs_get_weapon_ammo(ent) + 8);//Daj nożowi ammo *** YEA ;d
}

Innymi słowy wiesz czemu nie działa?
Odp. dajesz nożu ammo:d źle określiłeś pytanie, nie zarzucaj że funkcja R3X'a nie działa !
  • +
  • -
  • 1


#140194 Coś jak Coś :d

Napisane przez Vertricus w 31.05.2010 12:53

Zmienna zerowana na starcie rundy na killu ++ i sprawdzanie czy w 3 :>
  • +
  • -
  • 1