Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Vertricus - zdjęcie

Vertricus

Rejestracja: 29.10.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.01.2015 14:26
****-

#372400 [ROZWIĄZANE] Operacje na graczu co pare godzin

Napisane przez Vertricus w 28.02.2012 11:09

Od siebie dodam, że wczytywać dane lepiej na http://amxx.pl/dokum...ient-authorized
a w przypadku zapisu na nick dodatkowo sprawdzać jego zmianę: http://amxx.pl/dokum...ent-infochanged
  • +
  • -
  • 1


#363204 [ROZWIĄZANE] Menu zle wyswielta informacje z tablicy

Napisane przez Vertricus w 12.02.2012 13:12

new text[128]

for(new i=1; i<sizeof Nazwa_Postaci; i++)
{
format(text, 127, "%s", Nazwa_Postaci[i]);
menu_additem(menu, text);
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);



->

for(new i=1; i<sizeof Nazwa_Postaci; i++)
menu_additem(menu, Nazwa_Postaci[i]);

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
  • +
  • -
  • 1


#327147 [ROZWIĄZANE] Kliknięcie 2x tej samej opcji w menu, wlaczenie,wylaczenie

Napisane przez Vertricus w 27.11.2011 01:43

albo:


ma_niewidke[id] = !ma_niewidke[id];
  • +
  • -
  • 1


#323024 Jak powinno to prawidłowo wyglądać?

Napisane przez Vertricus w 17.11.2011 19:30

Zakomentuj

cod_hs = rand;


======
  new rand = random_num(1, 3);
if(rand == 1)
{
cod_hsxp = 10
}
else if(rand == 2)
{
cod_hsxp = 20
}
else if(rand == 3)
{
cod_hsxp = 30
}

[color=#000000]->

cod_hsxp = 10*random_num(1, 3);
  • +
  • -
  • 1


#320781 Pomoc przy edytowaniu modeli.

Napisane przez Vertricus w 12.11.2011 02:37

Dekompilacja modelu usuniecie body (bo to o tym chyba mówisz) i kompilacja, model bedzie ważył mniej.
  • +
  • -
  • 1


#297415 Flagi

Napisane przez Vertricus w 18.09.2011 12:52

public client_putinserver(id)
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
client_print(0,print_chat,"Admin wchodzi na server")
}


putinserver nie zawsze wykonuje się przed client_authorized więc nie zawsze będzie mówić nam prawdę, a dokładniej może nie powiedzieć że wszedł admin ;) mimo iż sekunde poźniej już mieć go będzie
  • +
  • -
  • 1


#294639 Słuchawki

Napisane przez Vertricus w 10.09.2011 19:19

W tym przedziale cenowym nie licz że będzie dało się słuchać muzyki :F Coś tam poleci, ale nie będzie tego nazwać dobrą jakością dźwięku
  • +
  • -
  • 1


#257089 [INCLUDE] Pozycja i ruch

Napisane przez Vertricus w 08.06.2011 23:58

Co do pytań sebula.
Nie wykryje jak będziesz stał w rogu i naciskał W, ale się nie ruszał.

Wykryje ruch czyli obojętnie w ktorym kierunku (aktualnie, ale zara diablix da łatę),
  • +
  • -
  • 1


#218233 Easy End Round Sounds

Napisane przez Vertricus w 22.02.2011 16:29

Check:

if(containi(szFile,".mp3") != -1 || is_wav(szFile) ){
na:
if((containi(szFile,".mp3") != -1 || is_wav(szFile) ) && containi(szFile,".zmpt") == -1){
Powinno hulać czy hula nie dam głowy ;D

Nie śmiga :mellow: Dalej pokazuje że odgrywa dźwięk zmtp.

containi(szFile,".zmpt") == -1
->
containi(szFile,".zmtp") == -1
  • +
  • -
  • 1


#182329 Zasady MR12

Napisane przez Vertricus w 22.10.2010 22:26

Gra się dwie strony po 12 rund z czego jak np. CT - TT było 10:2 to ja w terro ci co byli w CT wygrają 3 rundy się kończy a mapa jest ich wygrana ;]
  • +
  • -
  • 1


#172665 Natychmiastowe zabicie gracza z przeciwnej drużyny

Napisane przez Vertricus w 19.09.2010 18:50

Pierw musisz przekazać jakoś id gracza który to robi :F
  • +
  • -
  • 1


#169159 Problem z miksturką..

Napisane przez Vertricus w 07.09.2010 19:19

Wywal c_ulecz z check_magic
zamień na typ bool ( za new dodaj "bool:")
później

public check_andriel(id)
{
if (player_class[id] == Andriel && is_user_alive(id))
{
c_ulecz[id] = true;
item_ulecz(id)
}
return PLUGIN_HANDLED
}


w round_start evencie dodaj c_ulecz[i] = false

a w item_ulecz(id)
zmień
c_ulecz[id] na 150 :X

zrobiłbym to ale w ciemno ci musze mówić co gdzie masz dodać i bo nie pracuje na kodzie a na "domysłach"
  • +
  • -
  • 1


#169092 Problem z LJ u palka.

Napisane przez Vertricus w 07.09.2010 17:28

na poczatku rundy jak freeze jest? to hmm przed w kodzie skoku jak masz if (... ... ... IN_JUMP) na końcu tego dodaj && freeze_ended (przed ostanim nawiasem)
  • +
  • -
  • 1


#169082 Problem z miksturką..

Napisane przez Vertricus w 07.09.2010 17:23

public check_andriel(id)
{
if (player_class[id] == Andriel)
{
c_ulecz[id] = 150;
item_ulecz(id)
}
return PLUGIN_HANDLED
}


ale to nie załatwia problemu z RAZ na runde jak dedykujesz to dla tej klasy to c_ulecz ustawiaj na true po leczeniu a w event_roundstart ustawiaj na false, a funkcji item_ulecz zamień c_ulecz na 150 :>
  • +
  • -
  • 1


#169076 Anty Meekstone

Napisane przez Vertricus w 07.09.2010 17:18

		if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id))
{
if (!is_user_alive(a) || (player_b_antymeek[a] != 1))
continue

UTIL_Kill(id,a,"grenade")
}

  • +
  • -
  • 2