Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowy item problem.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 03.06.2010 23:03

Witam. Zrobiłem item z 2 bonusami:

case 93:
		{
			player_item_name[id] = "AWP Sniper"
			player_item_id[id] = rannum  
			player_b_awpmaster[id] = random_num(4,7)
			player_b_jumpx[id] = 1
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia z AWP oraz mozesz wykonac podwojny skok w powietrzu.",player_item_name[id],player_b_awpmaster[id],player_b_jumpx[id])

No i można skakać podwójnie, ale nie ma szans na natychmiastowe zabicie z AWP. Jest 1/0. Co robić?

#2 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 04.06.2010 07:14

Zrobiłeś funkcję odpowiadającą za b_awpmaster?:f
  • +
  • -
  • 0

#3 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 06.06.2010 19:05

mam tak

new player_b_awpmaster[33] = 1

tak

add_bonus_awpmasterdamage(attacker_id,id,weapon)

tak

player_b_awpmaster[id] = 0

tak

if (player_b_awpmaster[id] > 0)
	{
		num_to_str(player_b_knife[id],TempSkill,10)
		add(itemEffect,199,"Masz 1/")
		add(itemEffect,199,TempSkill)
		add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z AWP")
	}

tak

case 93:
		{
			player_item_name[id] = "AWP Sniper"
			player_item_id[id] = rannum  
			player_b_awpmaster[id] = random_num(4,7)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia z AWP.",player_item_name[id],player_b_awpmaster[id])	
		}

tak

if(player_b_awpmaster[id]>0)
	{
		if(player_b_knife[id]>5) player_b_awpmaster[id]-=random_num(0,2)
		else if(player_b_awpmaster[id]>2) player_b_awpmaster[id]-=random_num(0,1)
		else if(player_b_awpmaster[id]>1) player_b_awpmaster[id]-=random_num(-1,1)
	}

tak

/* ==================================================================================================== */


public add_bonus_awpmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_awpmaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_AWP)
	{
		
		if (!is_user_alive(id))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,player_b_awpmaster[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"m3")
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

To wszystko. Z m3 też mi nie działa, natomiast z mp5, deagle oraz nożem działa. Co mam robić?

Użytkownik djpatryk edytował ten post 06.06.2010 19:06


#4 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 06.06.2010 19:09

Powinieneś mieć tak:
if (player_b_awpmaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_awpmaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z AWP")
}


if(player_b_awpmaster[id]>0)
{
if(player_b_awpmaster[id]>5) player_b_awpmaster[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_awpmaster[id]>2) player_b_awpmaster[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_awpmaster[id]>1) player_b_awpmaster[id]-=random_num(-1,1)
}


{
if (player_b_awpmaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_AWP)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_awpmaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"AWP")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1

#5 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 07.06.2010 08:01

Może:
player_b_awpmaster[id] = random_num(4,7)

->
player_b_awpmaster[id] = 1

  • +
  • -
  • 1

#6 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 07.06.2010 12:54

Już działa dzięki




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych