Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

item na szybkosc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 15.06.2010 17:17

mam banalnie proste pytanie sam bym do tego doszedl ale nie chce mi sie pare razy komplikowac ;<


case 71:
{
player_item_name[id] = "MESH RING"
set_user_maxspeed(id,500.0)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: ",player_item_name[id],player_b_knifemaster[id])
}


taki item zwiekszy nasz speed o 500 ? czy to jest dobry kod?

#2 Dimni

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:88
  • Lokalizacja:eLWuO City
Offline

Napisano 15.06.2010 19:07

Ustawi Ci szybkość na 500, a nie doda.
TIP: popatrz w set_speedchange .

EDIT: Zapomniałem dopisać, że dopóki nie zadziała wyżej wspomniana funkcja (czyli strzelisz/zmienisz/przeładujesz broń) :D

Użytkownik Dimni edytował ten post 15.06.2010 19:08

  • +
  • -
  • 0

#3 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 15.06.2010 19:28

nie rozumiem bedzie dzialac tylko po przeladowaniu strzale lub 2x q ??
czy bedzie dzialac az do przeladowania strzalu luv 2x q?

#4 Dimni

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:88
  • Lokalizacja:eLWuO City
Offline

Napisano 17.06.2010 09:35

Twój kod bedzie działał OD zdobycia przedmiotu DO przeładowania/strzału/zmiany broni.
  • +
  • -
  • 0

#5 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 17.06.2010 15:17

Musisz użyć eventu zmiany broni (CurWeapon)
i w nim ustawiać prędkość po zmianie ;>
  • +
  • -
  • 1

#6 Joke

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 17.06.2010 18:06

Dodaj:
new player_b_mesh[33] = 1

player_b_mesh[id] = 0 

if (player_b_mesh[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Twoja szybkosc zostaje zwiekszona<br>")
}

W public set_speedchange(id) dodaj
if (player_b_mesh[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + 500)


      case 71:
{
player_item_name[id] = "MESH RING"
player_item_id[id] = rannum
player_b_mesh[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Twoja szybkosc zostaje zwiekszona ",player_item_name[id])
}

  • +
  • -
  • 1

#7 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 18.06.2010 06:06

dzięki reput dla Was ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych