Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

dzielic skrypt?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 07.06.2010 15:41

czy dalo by rade wyciac itemy z diablo? tzn podzielic na 2 skrypty ?? calkiem odzielny skrypt na losowanie itemow ?
jezeli tak a sadze ze raczej na pewno to od kad do kad co wyciac?

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 07.06.2010 15:47

W Diablo z natywami się chyba da.

#3 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 07.06.2010 15:53

a dokladniej? bo chce zeby na bf2 bylo losowanie itemow za kazde zabojstwo jak w diablo

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 07.06.2010 16:29

funkcja + zmienne od award_item
Wszystkie funkcje od itemków + zmienne
Funkcje od wywołań itemków czyli Damage, Death i inne.
Funkcja od tracenia wytrzymałości itemków.
Funkcja od dropu itemków ;]
  • +
  • -
  • 1

#5 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 07.06.2010 17:15

Funkcje od wywołań itemków czyli Damage, Death i inne.
Funkcja od tracenia wytrzymałości itemków.
Funkcja od dropu itemków ;]


moglbys podac nazwy funkcji zebym mogl latwiej znależć? jeszcze miesiac temu temat diablo byl dla mnie tajemnica teraz po woli ogarnim ale jak bys mogl nazwy poszczegolnych funkcji ;-)

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 07.06.2010 19:00

Masz je sam zaprojektować :P pełno tablic, natywów i forwardów, ale Cię nie zniechęcam
  • +
  • -
  • 0

#7 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 07.06.2010 19:02

wiem oczywiscie ze nie wezmwe kopiuj wklej z diablo na bf2 tylko chce miec jakis wzor z obecnych funckji

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 07.06.2010 19:13

award_item(id, itemnum)
award_unique_item(id)
dropitem(id)
iteminfo(id)


  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 19.06.2010 21:06

przepraszam ze odkopuje temat ale mam jeszcze jedno pytanie
gdy skopiowalem do nowego sma te funkcje
award_item(id, itemnum)
award_unique_item(id)
dropitem(id)
iteminfo(id)

to jest wszystko czy potrzeba jeszcze z poczatku wywolanie tych founkcji?
np zastanawia mnie

#define TASKID_RESPAWN 1338

new player_item_id[33] = 0 //Items id
new player_item_name[33][128] //The items name




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych