Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

long jump


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 17.06.2010 17:36

ten kod mi nie dziala tzn long jump'a ma tylko palek brak bledow przy komplikacji

new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
new button2 = get_user_button(id);
if(player_class[id]==Paladyn || player_class[id]==Jumper && weapon == CSW_KNIFE && freeze_ended)
{
if((button2 & IN_DUCK) && (button2 & IN_JUMP))
{
if(JumpsLeft[id]>0)
{
new flags = pev(id,pev_flags)
if(flags & FL_ONGROUND)
{
set_pev ( id, pev_flags, flags-FL_ONGROUND )

JumpsLeft[id]--

new Float:va[3],Float:v[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,va)
v[0]=floatcos(va[1]/180.0*M_PI)*560.0
v[1]=floatsin(va[1]/180.0*M_PI)*560.0
v[2]=300.0
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,v)
write_hud(id)
}
}
}
}


#2 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 17.06.2010 19:36

player_class[id]==Paladyn || player_class[id]==Jumper
Ten warunek musi byc w nawiasie.
  • +
  • -
  • 0

#3 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 18.06.2010 06:03

if(player_class[id]==Paladyn || player_class[id]==Jumper && weapon == CSW_KNIFE && freeze_ended)

czyli jak to jest w nawiasie to musze zrobic tak?

if((player_class[id]==Paladyn || player_class[id]==Jumper) && weapon == CSW_KNIFE && freeze_ended)


na poczatku 2 nawiasy?

#4 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 19.06.2010 18:01

Tak, bo to na pewno bylo bledem, moze masz jeszcze jakies inne ale tutaj bylo sprawdzane czy klient jest paladynem, jesli jest to juz go przepuszcza dalej, albo, czy jest Jumperem i ma noz i skonczone zamrazenie
teraz sprawdza czy jest jednym albo drugim i do tego przy obu klasach sprawdza czy ma noz i skonczone zamrazanie.
Nie twierdze ze to juz jest koniec bo nie wiem co wiecej zmieniales ale w tym kodzie to byl na pewno blad.
  • +
  • -
  • 0

#5 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 19.06.2010 18:34

zrobilem tak i wraz ma tylko paladyn long jumpa :[

#6 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 19.06.2010 22:46

u mnie kawalek tej funkcji wyglada tak:
public client_PreThink ( id ) 
{	
	new button2 = get_user_button(id);
	new clip,ammo
	new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
	if((player_class[id]==Paladyn || player_b_lj[id] > 0) && weapon == CSW_KNIFE) 
    { 
        if((button2 & IN_DUCK) && (button2 & IN_JUMP) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP)) 
        { 
            if(JumpsLeft[id]>0 && player_speed(id)>100 ) 
            { 
                new flags = pev(id,pev_flags) 
                if(flags & FL_ONGROUND) 
                { 
                    set_pev ( id, pev_flags, flags-FL_ONGROUND ) 
                    
                    JumpsLeft[id]-- 
                    
                    new Float:va[3],Float:v[3] 
                    entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,va) 
                    v[0]=floatcos(va[1]/180.0*M_PI)*560.0 
                    v[1]=floatsin(va[1]/180.0*M_PI)*560.0 
                    v[2]=300.0 
                    entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,v) 
                } 
            } 
        } 
    }
W linijce

if((player_class[id]==Paladyn || player_b_lj[id] > 0) && weapon == CSW_KNIFE)

mam playr_b_lj poniewaz mam item na longjumpy, natomiast nie mam "&& freeze_ended"
nie wiem skad u ciebie sie znalazl ten kawalek kodu i co on oznacza.
Wgrywales fixa na longjumpy u palladyna z dzialu tutoriale i poradniki do diablomoda ?
Jesli nie to sprobuj wgrac tego fixa i wtedy edytowac kod.
  • +
  • -
  • 1

#7 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 19.06.2010 23:09

z forum poradnik na dzialajacy long jump podmienilem caly kod a teraz chcialem dac long jumpa 2 klasie sprobuje bez tego && freeze_ended

#8 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 20.06.2010 10:32

TO nie jedyna funkcja od LJ ;>
Musisz w funkcji od "zliczania" skoków zmienić warunek.
bodajże count_jumps
  • +
  • -
  • 1

#9 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 21.06.2010 08:11

no znalazlem dwie ta od wyswietlania skokow i ta. ale skoro mowisz ze sa jeszcze to będę szukac ;P

21 czerwiec 2010 - 08:09:
nie wiem czemu wyzuca mi tu blad :/

public count_jumps(id)
{
if( is_user_connected(id))
{
if((player_class[id]==Paladyn || player_class[id]==Jumper) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
else JumpsMax[id]=0


}
}

w takim stylu
error 001: expected token: ")", but found "-identifier-"

21 czerwiec 2010 - 08:11:

if( player_class[id]==Paladyn || player_class[id]==Jumper) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)


zrobilem tak i dziala ;P temat mozna zamknac

#10 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 21.06.2010 16:32

To zle dziala, w tamtej linijce brakowalo ci zamkniecia nawiasu policze je za ciebie:
if(1(2player_class[id]==Paladyn || player_class[id]==Jumper)2 JumpsMax[id]=5+floatround(3player_intelligence[id]/10.0)3
else JumpsMax[id]=0

A gdzie zamykasz 1 ? Ano nie zamykasz a powinien byc w linijce zaraz po trzecim
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych